Yeni bölümden meraba meraba merabaaa
Nasılsınız güzellerim?
Ben iyim ama yorum yaparsanız dahada iyi olabilirim ornrkjror
Herneysee
Çok tutmaran bölümümüze geçelim
Cüüzzz
İyi okumalar...
...
(3 hafta sonra)
Mutluluk
Omega için bu üç heceli kelime sadece bir hiçten ibaretti.
Onun için sevinç yoktu acı vardı, gülmek yoktu ağlamak vardı, özgürlük yoktu tutsaklık vardı, en önemlisi ona karşı saygı yoktu kötülük vardı.
Hep olumsuz duygular içerisinde yetişmişti güzel omega.
Ama asla o duyguları örnek almamış araştırıp soruşturarak zıt anlamlarını bulup onları sevmişti,onlara sahip olmaya çalışmıştı.
Ama sadece çalışmıştı.
O çabaladıkça herkes ona karşı geliyor ve bütün emeğini yerlebir ediyordu.
Bu tıpkı domino taşlarına benziyordu.
Onları özenle dikip bir şekil çıkana denk uğraşıyordu omega,daha sonra ilk taş onun hakkı olmasına rağmen ailesi bütün taşları yıkıyor, teker teker omegaya fırlatıyordu hepsini.
Başaramasın diye.
Yolun sonundaki mutluluğa ulaşamasın diye.
Sonuçta o bir omegaydı mutlu olmak onun neyineydiki?
Nadir bir türdü erkek omega olmak.
Bu zamanda çok zordu erkek omega doğurmak.
Ama taehyungun annesi bunu başarmış dünyaya güzeller güzeli mavi bir omega getirmişti.
Babası onu karnındayken bile sevmiyordu. Sırf karısı bebeğini düşürsün diye yapmadığını bırakmamıştı ona, ama taehyung oradada babası ile savaşmıştı.
Hani doğuştan savaşçı derlerya.
Minik omega o narin bedeni ile baştan aşağı bir savaşçıydı.
Doğduğundan beri.
Omega izlemekte olduğu ağacın düşen yapraklarını aheste aheste takip ediyor. Beynindeki düşüncelere iç geçirip duruyordu.
Tam üç haftadır buradaydı.
Çok mutluydu, fakat jungkook onu fazlası ile dedikleriyle zehirlemeye başlamıştı.
Gitmesini söylüyordu omegaya, daha kendilerine zor bakarken ona bakamayacağını idda edip duruyordu.
Halbuki bulunduğu kasabanın lideriydi, o herkesin korktuğu jeon jungkooktu.
Karşısındakine istediğini yaptırmak için elinden geleni yapan jeon jungkook.
Öyle zehirlemiştiki omegayı bir ara babasını unutup kasabada iş aramayı bile düşümmüştü.
Ama yapamıyordu işte, orada bulurdu onu canını yakardı bunun olmasını istemiyordu.
Üç haftadır sigma ile vakit geçiriyor, hayatının en güzel dönemlerini yaşıyordu.
Sigma ona bağzı oyunlar öğretmişti birlikte oynasınlar diye, ona bakmıştı, kıyfetlerini paylaşmıştı, ona maddi manevi destek olmuştu.
Bu omegayı gerçekten çok utandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of blue ~taekook √√
FantasíaOmegverse Vahşi bir deltanın omegasıydı o güzel tatlı minik omegası Mavinin elli tonunu gösteren omegası Yan shipler Yonmin Namjin