Sizleri seviyorum ve birazda yorum istiyorum
İyi okumalarr...
....
Güneş...
Rüzgar...
Beyaz pamuğa benzer bulutlar.
Hiç biri bu gün mavinin en güzel tonunu mutlu edememişti.
Kuşlar bile bu gün sesizdi kendi yuvalarına çekilmişti,o güzel seslerini susturup doğayı mahrum bırakarak.
Uyuyordu, o kadar yorgunduki bedeni geldiği ilk andan beri uyuyordu. Arada kalkıp lavaboya gidip tekrar yemek yemeden yatağına dönüyordu.
Konuşmuyordu,o güzel naif sesi hiç bir odada yankılanmıyordu, o sustukça evdeki sesizlik korkutucu hale geliyordu.
Sanki hepsi yazılmayan bir kuralmış gibi susup omeganın yanlarına gelmesini bekliyordu.
Daha çok delta bekliyordu, hatta tekrar yüzüne bakıp o mavilerinin derinliğine kapılmak istiyordu.
Yapamadıklarını yapmak istiyordu.
Ama artık hiç kolay değildi...
Sigma, elindeki kaşığı çorba kasesinde gezdiriyor kendi yemek yemeye zorluyordu.
En azından bir şeyler yiyip güçlense belki omegayı bir şeylere ikna edip sofraya oturta bilirdi.
Ama oda arkadaşı sırf yemiyor diye boğazından hiç birşey geçiremiyordu, başını kaldırıp boş olan iki sandalyeye baktı.
Kimse yoktu sofrada, hepsi ayrı yerlere çekilmişti odasından çıkmıyordu.
Sigmanın hızla gözleri dolarken derin bir nefes vermiş, ayaklanarak yemeyipte soğuttuğu çorbasını mutfağa götürüp bırakmıştı.
Özlemişti, bir haftadır hiç bir iletişime geçemediği arkadaşını özlemişti.
Birlikte yemek yapmayı, dudak kremleri denemeyi, temizlikte kavga edip birbirlerini paspasla kovalamalarını çok özlemişti.
Dolgun dudaklarını birbirine bastırıp arkasını döndüğü anda çarptığı beden ile gözlerini devirmiş omuzundan hafif iterek mutfaktan çıkmıştı.
Onu göremeye tahammülü bile yoktu. Gördüğü anda tepesine çıkıp beyni olmadığı boş kafasına yumruklarını sallamak istiyor aynı zamandada acıyordu kardeşine.
"Jimin dur lütfen. "
Delta kaç gündür kendisi ile konuşmayan sigmanın peşinden ilerlemiş omuzundan tutarak kendisine çevirmişti.
"Ne istiyorsun?"
Sakindi olay çıkartıp arkadaşını rahatsız etmek istemiyordu ne söylicekse söylesin ve bir anca gitsin kafasındaydı.
Delta dudaklarını ıslatmış ellerini önünde birleştirmiş parmakları ile oynayarak,
"Bu gün girebilirmiyim peki? Bana dün girebilirsin demiştin ya hani girebilirmiyim? "
Kırmızı lekelerini oynatarak ağızındaki baklayı çıkarttığında jimin sinirle gözlerini devirmiş bir adım öne atarak.
"Jungkook benim izin verip vermem hiç bir şeyi değiştirmiyor farkındamısın? Ya uyanıksa? Ya seni görmek istemiyorsa o zaman ne yapıcaksın "
Siyahlı geniş omuzlarını düşürüp derin bir nefes vermiş daha sonra umutla tekrar söze girmişti.
"Sadece iyimi diye bakmak istiyorum bir haftadır görmüyorum kurdum çok huzursuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of blue ~taekook √√
FantasíaOmegverse Vahşi bir deltanın omegasıydı o güzel tatlı minik omegası Mavinin elli tonunu gösteren omegası Yan shipler Yonmin Namjin