çok kızma tamamı? (10)

4.9K 340 35
                                    

Herkese meraba millet nasılsınız?

Saat 00.06'tıda başlıyorum yazmaya bakalım ne zaman size gelir kdndodkdo

Bu arada 1k oldukk hepinizi çok seviyorum beni destekleyenlerede ayrı ayrı teşekkür ediyorum

Umarım çuvallamam böyle devam ederiz

İyi okumalar...

...

Yastığa dağılmış mavi saçlar, aralıklı dolgun dudaklar, deltanın göğüsüne yaslı elleri ve yüzüne vuran sıcak bir nefes.

Saatlerce onu izliyordu.

Uyku arasında yaptığı ağız şıpırdatmaları, yüzünü rahatsız eden saçları itmesi ve deltanın sıcaklığına sığınması.

Kalbinin yerinden çıkıcakmış gibi atmasına neden oluyordu deltanın.

Uyku halindeyken yaptığı hareketler bile etkiliyordu jungkooku. Büyütüğü siyah irisleri ile izlemek başka hiç bir çaresi yoktu.

Saatlerce izlemenin verdiği etkisi ile gözleri yanıyordu onu uyandırma korkusu ile hareket dahi edemiyordu bedeni uyuşmuştu.

Ama sorun değildi.

Gerçekten, onun bu güzel hallerini görmek için akşama kadar bile böyle kalabilirdi.

Gün yeni aydınlanmıştı.

Kuşlar güzel şarkılarını doğaya bırakırken iki kırlangıç pencerenin önüne yeni yaptığı yuvalarına yerleşmiş öylece birbirilerine sokularak uyuyorlardı.

Jungkook ise onları tesadüfen görmüş taehyunga göstermek için sabırsızlanıyordu.

Derin bir nefes vererek hareket etmediğinden uyuşan kolunu kaldırmış, mavilinin yüzündeki bir kaç tutam saç telini geriye doğru itmişti.

Saç tellerinden dolayı çatık kaşları onların yokluğu ile düzelmiş, dudaklarını ıslatarak uykusuna devam etmişti.

"Çok güzelsin. "

Jungkook ön yargılarını tamamen ortadan yok etmiş bir şekilde özgürce konuşurken fark etmeden omegaya dahada yaklaşmış,burnuna dudaklarını basmıştı.

"Diğer omegaları bile kıskandırıcak güzelliğini görmeyecek kadar körmüymüşüm cidden?"

Sesiz fısıltısı tüm odaya yayılırken omega gözlerini hafifçe aralamış görüş açısına giren delta ile kaşlarını çatmıştı.

Omu konuşuyordu yoksa rüyamı görüyordu cidden hiç bir şey bilmiyordu.

"Tanrım... Ben bu rüyayı çok sevdim beni hiç uyandırma tamamı? "

Yeni uyandığının getirgisi ile çıkan boğuk sesi jungkooku gülümsetmişti

"Rüya değil güzelim. "

"Rüya... Jungkook beni sevmezki bana neden öyle desin. "

Dudaklarını büzerek konuştuğunda delta derin bir nefes vermişti.

Haklıydı onunla normal bie diyoloğu olmamıştı sürekli ona hakaret etmekten başka.

"Beni burda bile istemiyor kalbimi çarptırıcak şeyler söylemez... O daha çok kırmayı seviyo çünkü. "

Yutkunmuştu omeganın uyku sersemi ile söyledikleri ona çok ağır gelmişti en başta kabullenemediği bunların bir zamanlar gerçek olduğu idi.

"Kalbini çarptırıyormuyum? "

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin