yabancı duygular (3)

5.3K 422 94
                                    

Yeni bölümden merhabaa

Yorum yapabilirmisiniz acaba?

Neysee Çok tutmicam öpüyorum sizi

İyi okumlar...

...

"Jimim, bimbapı ben yapabilirmiyim?"

Erkenden kalkmışlardı her ikiside, dün akşam olanlara rağmen gayet iyi bir uyku çekmiş, ve daha sonrada kahvaltı için uyanmışlardı.

Daha doğrusu jimin uyanmıştı,omegayı kontrol etmek için odaya girdiğinde mavilinin camdan güneşin doğuşunu izlediğini görmüş, gülümseyerek onu yanına çağırmıştı.

Tek kalmasını istemiyordu, en azında delta kasabaya inene kadar, ondan sonra tüm gün onlarındı.

Sigma çoktan planını kurmuştu.

İlk olarak omeganın yaralarını sarıcak ve daha sonra onu eğlendirmeye çalışıcaktı.

"Yapabilirsin taetae, malzemeler dolapta"

Taehyung yüzündeki ufak tebessüm ve içindeki çocuksu heyecan ile dolaptan malzemeleri çıkartmış, hepsini tezgaha koymuştu.

Ev yemekleri ondan sorulurdu, babası abileri onu genelde köle gibi kullandıkları için annesinden bunları yapmayı öğrenmiş, bir hizmetçi gibi yemek yapıp etrafı silmiş akşam oluncada odasına çekilmişti.

Herşeyi bilirdi, bilmediği bir bitki türü veya bilmediği bir yemek yoktu. Omeganın eli lezzetliydi, zekası zaten kelimelere dökülmezdi tıpkı güzelliği gibi.

"Jimim"

Omeganın naif ses tonu ile sigma gülümseyerek ona dönmüş,

"Efendim tae?"

"Dün akşamki delta kimdi?"

Jimin derin bir nefes verip elindeki havucu salata tabağına doğramaya başlamıştı.

"O benim ikizim taehyung... Benim aksime sert bir yapısı var, o yüzden onunla fazla karşılaşmamaya çalış olurmu? Kalbinin kırılmasını istemiyorum."

Evet gerçekten çok kaba ve sert bir insandı.

Onu tanımadan sürtük muamelesi yapmış, geldiği gece evden kovmaya çalışmıştı omegayı.

"O beni burda istemiyor sanırım? Şey istersen gidebilirim, benim için sıkıntı yo-..."

"Taehyung bu evde ikimiz yaşıyoruz, onun demesi ile seni evimden atıcak değilim onun kuralları ne kadar geçerli ise benimkiside o kadar geçerli."

"Benim yüzümden kavga etmenizi istemiyorum. Her geldiğim yerde huzursuzluk çıkıyor, sizinde huzurunuzu bozmak istemiyorum."

Sigma gülümseyerek ellerini yıkamış ve kurulayarak omeganın yanına gitmişti.

"Öyle birşey olmicak taehyung, sen bu evde kalıcaksın bitti hem bak bu gün sana neler öğreticeğim."

Omega heycanla sigmaya döndüğünde elinde tuttuğu salçalı kaşık her ikisininde yüzüne sıçramasına neden olmuştu.

Bu durum jiminin tatlı kahkahasına ve omeganın yanaklarının kazarmasına yol açmıştı.

Sigma bunu fark etmesi ile omeganın saçlarını karıştırmış, masadaki peçete ile taehyungun yüzünü silmeye başlamıştı.

Şuan o kadar tatlı bakıyorduki yanaklarını kopartana kadar sıkmak, kemiklerini kırana kadar sarılmak istiyordu.

"Özür dilerim."

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin