Merhabalarr yine ben geldimm
Biraz geç geldim üzgünüm affedin
Bu sıralar fazla dalgınım bu halimle yazmak istemedim umarım beni anlarsınız
Sizleri seviyorum
İyi okumalar...
...
Yeşil gözler, çatık kaşlar ile açıklama bekleyen bir adet delta.
Sinirliydi, içinde kocaman patlamaya hazır bir volkan vardı sanki. Ama dindiriyordu kendini daha fazla kalbini kırmak istemiyordu omeganın mavi gözlerine bakarak kendini dizgilemeye çalışıyordu.
"Nerdeydiniz? "
Dedi kalın sesi ile kurdu hakimdi bedenine. Yeşil gözleri ile ruh eşine bakıyor derin derin nefesler alıyordu.
Aklı çıkmıştı onları evde göremeyince. Delirmişti kendince olabilecekleri her yere bakmıştı ama yoklardı. En son kendi askerlerine emir verip dört tarafa onları dağıttığında eve gelmişti ikili.
"Biz şey... B-biz jimim ile birilikte kasabaya gittik. "
Suçluluk duygusu tüm bedenini kaplamıştı omeganın, gözlerine bakamıyordu bile sadece ellerindeydi bakışları ve kanattığı tırnak kenarlarında.
"Bana neden söylemediniz? "
Sakindi, ciddi anlamda sesi oldukça kısık çıkıyor kişiliğine tezat şaşırtıyordu omegayı.
"İzin vermezsin diye düşündük. "
Sürekli çoğul konuşuyordu omega. Her ne kadar sigamaya jungkooka haber verelim öğrenirse çok kızar diyerek onu ikna etmeye çalışsada sigma sözünden dönmemişti.
Ama şimdide sadece arkadaşını yakmak istememişti oda onunla birlikte gitmişti değilmi? Kıvırmanın ne anlamı vardıki?
Delta derin bir nefes vererek omeganın çenesinden tutup kaldırmıştı başını.
"Eğme başını. Benim karşımda olsa bile dik tut ne yaparsan yap canını yakmam artık... Yakamam. "
Yeşil gözleri yavaşça kendini siyah irislere bırakırken omega yutkunmuş onu onaylarcasına başını sallamıştı.
"Çok korkuttun beni sana bir şey oldu zannetim... Tanrım. "
Başını eğip burnunu omeganın yanağına sürttüğünde derince nefesler alıyor kokusunu en derinlerine çekiyordu.
Nasıl bir kokuydu bu böyle?
Nasıl en vahşi iken onu uysallaştırıyordu nasıl?
"Özür dilerim jungkook. "
Onun ağızından kendi ismi döküldüğünde bile titreyecek kıvama geliyordu delta ne güzel söylüyordu öyle kendi ismini.
İç çekmişti tekrar başını dahada aşağılara indirerek kokusunun asıl merkezinde dinlenirken omega tir tir titriyor, dokunuşları karşısında dik durmaya çalışıyordu.
"Bir dahakine birlikte gidelim tamammı? Ben gezdiriyim seni, ben tanıtıyim heryeri, birlikte olalım lütfen. "
Taehyung jungkookun uysallığı karşısında gülümsemişti belli etmeyerek.
"Tamam gideriz. "
İki yanda sallanan ellerini nereye koyucağını bilemeyerek tam yükseltmiştiki odaya giren üçüncü şahıs ile anında ayrılmıştı deltadan.
"Taeyungg bak sana gizli gizli ne aldı- olamaz jungkook? "
"Jungkook he jungkook yapıcam seni ben gel buraya! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of blue ~taekook √√
FantasyOmegverse Vahşi bir deltanın omegasıydı o güzel tatlı minik omegası Mavinin elli tonunu gösteren omegası Yan shipler Yonmin Namjin