tamamen sana aiti(m) (25)

3.7K 225 58
                                    

herkese merhabaa

nasılsınız bakalım

şu çok beklediğiniz bölüm geldi lkhdfddoj

biraz geç geldi farkındayım bunun için üzgünüm annemin köy işleri ile meşguldüm ama oradanda sağ çıkıp güzel bir smut bölümü ile karşınızdayım

rahatsız olucaklar varsa bu bölümü atlaya bilirler kaçırıcağınız hiç bir şey yok çünkü sizleri seviyorum

iyi okumalar;)

...

bütün ilklerim ruh eşim tarafından olmuştu ilk öpücüğüm ilk yakınlaşmam sevincim mutluluğum hepsi onun sayesinde olmuştu. bunun bilincindeydi o kadar güzel seviyordu ki beni aklım başımdan uçuyordu. dokunmaya kıyamıyordu bana sanki ters bir hareketinde bir tarafım incilecekmiş gibi davranıyordu.

o kadar hoşuma gidiyordu ki onun elinde bir bebek olmaya razıydım ben.

beni yatırdığı yataktan üsten üsten baygın bakışları ile izliyordu . bana böyle arzu ile baktığı her saniyesinde heyecandan kıvranıyordum kalbim sanki hızı ona az gelmiş gibi daha da hızlanıyordu alt dudağımı alıp bakışlarımı onun kırmızılıklarına indirdiğimde ne istediğimi anladı.

sırıttı ama istediğimi vermedi onun yerine beni bir anda üstüne çıkartıp bu sefer üsten ona bakmamı sağlayan o olmuştu.

"öp beni güzelim, istediğini yap bana tamamen sana aitim."

sözleri beynimde yankılanırken beklemedim, beklemekte istemedim. dudaklarımı onun dudaklarına eklediğimde istediğimi aldığımın bilinci ile deltamın alt dudağını dişlerimin arasına sıkıştırmıştım.

ama daha sonra canını yakmak istemediğinden orayı kuvetlice emmiş kollarımı utansamda göğüsünde gezdirmeye başlamıştım. bedenim senin demişti istediğimi yapabilirdim değilmi?

dudaklarından taşan öpücüklerim deltamın boynuna doğru ilerlerken  derin nefesleri bulunduğumuz odayı doldurmuştu.

"jungkook"

dudaklarımı altımda yatan beyaz bedenin mühür yerine bastığımda başını arkaya atmış kendini kasmıştı.

"bende seni mühürlemek istiyorum sevgilim. "

mavi gözlerim siyah gözleri ile buluştuğunda çatık kaşları ile bir süre beni izlemişti.

"biliyorum çok canın acıyacak ama yapmak istiyorum. "

bende onu beni mühürlediği gibi mühürlemek istiyordum, benimde izim boynunda olsun istiyordum izin verirmiydi bilmiyordum ama verirse gerçekten çok mutlu olurdum.

çatık kaşları bir süre yüzümü incelerken yüz ifadesinden az çok vermiyeceğini anlamıştım.

dudaklarımı büzdüm.

"özür dilerim çok saçma bir fikirdi. canının acıyacağını bile bile sana bunu sormamalı-... "

"tamam."

"ne? "

şaşkın gözlerim ile onu izlerken gülümsemiş.

"tamam bebeğim izin veriyorum mühürle beni."

gözlerine emin olmak için dikkatlice bakarken o daha çok gülümsemiş ve daha fazla dayanamayarak dudaklarıma tekrar atılmıştı.

"ama ondan önce izin ver biraz seveyim seni canımı yakmadan önce. "

beni tekrar altına alarak üstündeki tişörtü bir çırpıda çıkartmıştı ve daha sonra üzerime eğilerek bana doğru yaklaşmış anlıma dudaklarını basarak belkide gecenin en masum öpücüğünü bırakmıştı.

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin