Ez egy kicsit becsapós lesz, mert most nem egy újabb fejezet osztottam meg a történethez. Ez most egy hatalmas köszönetnyilvánítás lesz Nektek. Igen, egyrészt szeretném megköszönni mindannyiótoknak, hogy nap nap után visszatértetek elolvasni az újabb részt a négy páros életéből. Másrész szeretnék felfedni pár apróságot arról, ahogy az adventi naptár készült.
Eredetileg egyébként nem így alakult volna a történet. Mármint mindenképp a közös karácsonyra futott volna ki, az sosem volt kérdés, hogy az ünneplésre sor került volna Paul kávézójában, de ahogy az adott fejezetben is írtam (Lilly-vel kapcsolatban), a közelmúltban történtek miatt megváltozott az, amit eredetileg eltervezetem.
Ahogy Dylan szála sem volt az eredeti elképzeléseim része. John az egyik kedvenc szereplőm a történetből, és ő volt a legelveszettebb a csapatból. Ahogy mondja is Steve-nek kilóg a többiek közül, és nem igazán passzol a világba sem. Dylanről – aki szintén teljesen elveszettnek és magára hagyottnak érzi magát – már egy ideje terveztem egy hosszabb novellát, de valahogy sosem álltam neki. Aztán írás közben megvilágosodtam, és arra jutottam, hogy John lehetne a számára az, aki megmutatja neki, hogy igenis talpra lehet állni szörnyűségekből. És természetesen ő is segít Johnnak új célt találni az életében. Szerintem nagyon jól működtek együtt, és egyáltalán nem bánom, hogy Dylan végül az adventi naptár része lett.
Az még egy érdekes apróság lehet, hogy amikor megterveztem a történetet, olyan 40.000 szavas hosszúsággal számoltam, de valahogy alaposan kinőtte magát, és 52.000-nél állt meg a legvégén. Nem mindig volt könnyű például munka után megtalálni az erőt és kitartást magamban, hogy megírjam az egyes napokra betervezett szakaszokat és hogy időben kitegyem őket a karácsonyt megelőző pár hétben, de az, hogy láttam mennyien visszajártok, mindig újabb erőt adott a folytatáshoz, illetve a magamnak szabott határidők betartásához.
Szóval befejezésképp: köszönöm, hogy elkísértetek ezen az úton. Ha tetszett ez a történet, esetleg jövőre ismét lehet egy betekintés a srácok életébe, ha szeretnétek. És természetesen nem maradhat ki Dylan sem. Ahogy a kutyák és a macska által okozott kalamajkák sem.Köszönöm minden erre a karácsonyi történetre fordított értékes perceteket. Köszönöm az összes támogató kommentet, és a like-okat is, amiket kaptunk tőletek. Feldobtátok számomra is a karácsonyi készülődést. 💖
ESTÁS LEYENDO
2021 - Adventi naptár
RomanceNyolc összefonódott sors, négy pár. Lehet, hogy eleinte nem ismerik egymást, és külön utakon járnak, de egy ponton összetalálkoznak. Onnan pedig ki tudja, hogyan halad tovább az életük. Kyle és Robert Sosem gondolták volna, hogy egy fehér, hatalmas...