20. fejezet

1.2K 62 1
                                    

Josh

Reggel arra ébredek, hogy valaki kopogtat a szobám ajtaján. Mennyi az idő? – fut át az agyamon.
Erőtlenül nyúlok a telefonomért. Nyolc óra tíz perc. Sóhajtok, aztán kimászok az ágyból és elindulok az ajtó felé. A kopogás persze nem marad abba, amíg ajtót nem nyitok.

Határozott tekintet fogad, amiből nem tudok most olvasni.

– Szia – mosolygok Annára.

– Felébresztettelek? – kérdezi azonnal, közben aranyosan elnyílik a szája.

– Nem gáz! – legyintek. – Gyere be! Kissé kupi van – mutatok végig a mindenen.

– Azt látom – vonja fel a bal szemöldökét. Azt hittem, inkább nevetni fog.

– Jól van, na! Nem erősségem a rendrakás.

A fotelből átdobálom a ruhákat a szennyeskosárba, meg az asztalról is elpakolom a felesleges cuccokat. Anna helyet foglal a kanapén, de előtte jól megnézi magának, nincs-e rajta valami kosz. Kínos, de nem számítottam rá, hogy átjön, főleg nem meglepetésszerűen. Nem, mintha megvetést látnék a szemében, hiszen nem azért jött, hogy a szobámat ellenőrizze.

– Josh, valamiről beszélnünk kell.

– Ez a mondat sosem folytatódik túl jól – kezdek mozgolódni az ágyon ülve. Nem tetszik ez a hangulat, ami elindult köztünk.

– Szeretném, ha megértenéd a helyzetet, ezért minden lényegeset megosztok veled, aztán bízom benne, hogy megérted a döntésemet.

Nyelek egyet, aztán szinte szóhoz sem jutok. Mi történt már megint? Bólintok.

– Ethannel kapcsolatos a dolog – kezd bele sóhajtva. – Ő és én azért mentünk el randizni, mert mindkettőnk anyukája ránk erőltette. Tudom – mutat rám –, hogy szarul hangzik, de az unszolásukra mentünk el, terv szerint egyetlen egy randira. Természetesen egyikőnk sem akarta, és nem is lett belőle semmi, éppen ez nem tetszett Ethan anyjának... Azután jött a szerződés egy megjátszott kapcsolatról. Hosszú sztori... Egy évre szólt a szerződés, de jóval előtte vége lett az egésznek. Mindenki ment a dolgára.

– Anyám biztos nem tudna rávenni ilyenre – szúrok közbe egy mondatot.

– Én is így voltam vele, aztán rákényszerültem. Kedveltem Caithlynt, Ethan anyukáját, és mivel megtudtam, hogy konkrétan egy éve van hátra... Teljesen kiakadtam, mert valóban nem érdekelt Ethan, sőt, irritált, de mivel kedveltem Cait-et, így belementem, hogy egy évig eljátszom Ethan csajának a szerepét.

– Váó.

– Igen... Végül pont az anyja miatt szakítottunk, mert ő is megtudta, hogy Ethan megcsalt. Ezt igazából azóta sem tudom százszázalékosan, hogy igaz-e, de a lényeg, hogy Cait mondta Ethannek, hogy hagyjon engem, szakítson velem.

– Minden lépésetek mások irányították, ez jó gáz lehetett.

Sajnálom Annát, hogy mindezt át kellett élnie. Nem akarom elfogadni, de Amanda megosztotta velem, hogy Anna végül beleszeretett a srácba, így már nem akarta volna, hogy vége legyen, de mivel a csávó apja nem akarta Annát Ethan mellé, így előbb-utóbb vége kellett legyen a dolognak.

– Igen. Most az a helyzet, hogy Caithlyn váratlanul meghalt – suttogja a végét és látom rajta, hogy nehezen tartja vissza a könnyeit.

– Nagyon sajnálom.

Felállva mellé lépek és a fejét a mellkasomhoz ölelem. Mély levegőket vesz, igyekszik erősnek maradni.

– Tudom, hogy Ethan mennyire imádta az anyját – meséli, közben belém kapaszkodik. – Felhívott az öccse, Derek. Azt mondta, hogy Ethan és az apjuk veszekedtek, végül azt mondta neki, hogy nem érdekli, Ethan kivel fekszik össze.

Kívánlak, pedig tiltott gyümölcs vagyWhere stories live. Discover now