24. fejezet

1.5K 63 11
                                    

Ethan

– Nem teheted ezt! – harsogja Derek a fülembe.

– Dehogynem... – felelek érdektelenül.

– Te is itt vagy nekem támasznak, így én sem akarlak cserben hagyni – mondja ő, akit alig bírtam talpra állítani. Hozzáteszem, még mindig inog.

Amikor Anna megjelent a lakásom ajtajában nem nagyon tudtam hova tenni az érkezését. Lezártuk, határozottan lezártuk, ami köztünk volt. Ő döntött úgy, hogy el is költözik, távol tőlem, nem én. Erre itt állt és úgy nézett rám, mint, aki megváltást vár. Láttam a tekintetében, hogy más reakcióra számított.

Nem gondoltam át, amit mondtam neki. Elkezdtem őt hibáztatni, ami nem tetszett neki. Hatalmas szemeivel pislogott rám, és szinte gyilkolt a tekintetével.

Hibáztam-e? Igen.
Utána szaladtam-e? Igen.
Megtaláltam-e? Nem.

Zaklatott voltam. Örültem annak, hogy eljött, de előjött bennem a gyász és elkezdtem őt hibáztatni. Mindig kell valaki, akit az ember hibáztathat. Apám a másik fő bűnös, aki a szerződést kitalálta.

Miután Annát nem találtam, felhívtam Mattet. Rávettem, hogy menjünk el piálni. Sárga földig leittam magam. Nem sok mindenre emlékszem. Egy kocsmában voltunk, biliárdoztunk, aztán megjelent Leila. Ekkor már eléggé ittas állapotban voltam, ebben Matt is megerősített. Fogalmam sincs, mit keresett ott a csaj, de egyből odajött hozzánk, amikor észrevett. Próbált enyelegni velem, pedig tisztán elküldtem pár hete. Szerintem elég csúnyán, de ezek szerint nem voltam elég kemény. Mivel piás voltam, és kiakadtam Anna miatt is, így valahogy nem zavartattam magam, amikor Lelia közeledett és gyakorlatilag rámarkolt a farkamra. Részeg voltam, de nem eléggé, ha már sikerült mindezt elérnie. Ezután ittunk még pár rövid italt. Halványan rémlik, hogy Leila egy szobába tol be és rálök az ágyra, aztán vetkőztetni kezd. Innen még homályosabb képek vannak előttem, ahogy hevesen lovagol rajtam, a mellei ugrálnak, én meg csak fekszem, mint egy halott és talán vigyorogtam, de nem biztos.

Erre emlékszem én, viszont Matt ezután módosított az elképzeléseimen.

Addig valós, hogy megjelent Leila és rámarkolt a farkamra, meg a rövid italok. Kimaradt viszont az a kép, amikor megjelent Shelly a barátnőivel. Észrevett minket, ahogy hárman beszélgetünk, piálunk és úgy döntött, köszön nekünk. Közelről látta, hogy Leila nem csak beszélgetni akar velem. Talán látta, hogy megmentésre szorulok, vagy nem tudom, de segített rajtam. Azt mondta Leilának, hogy ő a barátnőm és szálljon le rólam. Leila sértődötten mászott le rólam és egy szó nélkül magunkra is hagyott. Itt megkérdeztem Mattet, hogy álmodtam-e a csajt, aki lovagolt rajtam. A válasza csak annyi volt, hogy a kocsmából Shellyvel távoztam.

Lefeküdtem Shellyvel. Pontosabban ő fektetett le engem. Kihasználta, hogy nem vagyok igazán magamnál. Szánalmas vagyok! Nem ihatok többet ennyit!

– Szóval, ülj meg a seggeden! – szakítja félbe Derek a gondolatmenetem. – Fantáziálsz azt látom, de ne tedd! Dolgozz, lassan folytatódik az egyetem is.

Derek azt hiszi, ez így megy. Hipp-hopp!

– Nem – felem, aztán felállok a kanapéról és elindulok a szobám felé.

– Te nem ilyen vagy, Ethan! – szól utánam.

Lendülettel fordulok visszafelé.

– Honnan tudod, hogy milyen vagyok? – hördülök rá. Dereknek fingja sincs rólam. Azért, mert lassan egy hete velem él, még nem ismer.

– Persze, harapd le a fejem, így szeretem! – emeli meg a hangját. – Asszed nekem nem szar? Tudod te jól, mennyire szar! – megy át üvöltésbe a hangja. – Elköltöztél otthonról, pár évet külön éltünk, de ne felejtsd el, hogy sokat lógtunk együtt. Előttem nem kell játszanod a nagymenőt.

Kívánlak, pedig tiltott gyümölcs vagyWhere stories live. Discover now