Josh
Valaki bizonyára átkokat szórt rám, amiért másodszorra áll közénk valami, vagy inkább valakik. Anna nagyszülője finoman szólva is ráérez, mikor kell közbe lépni. Lassan kitakarom az arcom, hogy legalább levegőt kapjak, miközben várok Annára. Bízom benne, hogy nem fognak bejönni és itt csevegni. A nagyfiú még jól bírja, tehát az óvszer is a helyén van. Meghalok, ha Anna perceken belül nem tér vissza.
Nyílik az ajtó, Anna suhan be rajta, aztán visszazárja az ajtót. A mellkasa gyorsan emelkedik és süllyed, talán felzaklatta magát. Felülök az ágyban és elindulnék felé, de int, hogy maradjak. Halványan elmosolyodik, végül lassan visszasétál hozzám, közben ledobja magáról a hálóingét, aztán csak meglöki a vállaimat, és rám mászik. Tetszik ez a vadság. Úgy látom, ő is megunta a várakozást, vágyakozást a másik után. Nem állhat semmi közénk! Nem engedem! Felkutatom a legféltettebb kincsét és lassan cirógatni kezdem. A másik kezemmel a mellét markolászom, közben kéjesen vonaglik felettem. Az ujjaimat a szájába dugom, hogy szopogassa kicsit, aztán vigyorogva végig húzom a mellkasán, a hasán, aztán elmerülök a mélyben, ő pedig tüzes pokolban érezheti magát. Egy halk nyögést hallat, de azonnal befogja a saját száját és csak bízhatunk benne, hogy nem hallatszódott ki. Anna lágyan ring az ujjaimon, amiket a következő pillanatban kihúzok és megemelem őt, hogy magam alá gyűrhessem. Minden vágyam, hogy keményen meglovagoljon, de előbb másként szeretném a magamévá tenni. Belenyalok a szájába, vadul faljuk egymást, nem tudok betelni vele. Csak az enyém! Benyúlok közénk, megkeresem a cél és előre nyomulok.
– Anna – nyögöm a nyakhajlatába. – Lazulj el, iszonyatosan szűk vagy!
Hümmög, aztán nem tudom direkt-e vagy csak reflex, de megemeli a csípőjét, így azonnal a legmélyére siklok. A kezemet a szájára teszem, mert tudom, hogy ezt képtelen lenne hang nélkül kibírni. Imádnám hallgatni a nyögéseit, sikolyait, viszont jelen esetben ezt nem tehetjük meg, így marad a szexi szájbefogás.
Nehéz magamnál maradni, ugyanis teljesen elveszek Annában. A nyakamba veszem a lábait, mélyre, még mélyebbre hatolok benne. Baromi izgató, hogy a pólómmal tömi be a száját, közben mindent leolvasok a tekintetéről. Kiáltana, torka szakadtából üveltené, hogy még és még és ne hagyjam abba! Ütemesen mozgok benne, markolom a fenekét, közben úgy érzem, soha nem akarom ezt abbahagyni. Ez hiányzott az életemből. Ő hiányzott belőle! Kell nekem! Nem engedem át senkinek!
Ez az! Kihúzódom belőle, ő azonnal mozdul, átveszi az irányítást. Pillanatokon belül a farkamon lovagol, akár egy vad zsoké. A farkam teljes hossza eltűnik benne, közben gyúrom a melleit olyan erővel, hogy kezdek félni, fájdalmat okozok neki. A tenyereimbe fogadom őket, pont bele passzolnak, annyira az enyém! Megragadom a csípőjét és alulról kezdem pumpálni. Gyönyörködöm abban, ahogy befogja a saját száját, beleharap a tenyerébe, engem bámul, felfal a tekintetével. Az enyém! Addig kefélem, amíg el nem élvez legalább kétszer és csak utána engedek a saját kielégülésemnek.
– Josh... – pihegi.
Mondania sem kell, még jobban gyorsítok a tempón, így pillanatokon belül az édenkertbe repítem őt. A számra tapasztja az övét és belém üvölti az élvezetét. Imádom. Olyan vadul csókolom, hogy soha ne akarjon elhagyni. Keményem döföm, miközben elélvezek.
Az enyém.
***
Az egyetemen a szaktársaink szerveznek egy bulit, az egyik srácnak lesz a születésnapja, illetve néhány keményebb vizsgán vagyunk túl, így mindenképp piálni akarnak. Nem tartom őket a haverjaimnak, szimplán kell egy kis kikapcsolódás közösen Annával, ezért döntöttünk úgy, hogy elmegyünk.
YOU ARE READING
Kívánlak, pedig tiltott gyümölcs vagy
RomanceMegjátszott kapcsolat 2. kötete Annabell Londonból egészen Edinburgh-ig utazik, hogy az édesapja szüleihez költözzön egy évre. Azt reméli, hogy sikerül Ethant kivernie a fejéből. A terve nehezen indul, és az sem segíti a kikapcsolódását, mikor megje...