Ethan
Mattel éppen egy horrorfilmet nézünk, ahol a főszereplő menekül, bujkál a gyilkos elől. A következő pillanatban pedig megszólal a telefonom, amitől mindketten felordítunk. A szívem kihagyott egy ütemet. Sóhajtok, aztán felkapom az asztalról a telefonomat, amelynek kijelzőjén Anna apjának a neve szerepel. Éppen csak fogadom a hívást, máris beleszól.
– Anna itthon van. Megígértem, hogy szólok, csak emiatt hívtalak. Pár napot még maradok, de hamarosan megyek haza és elmegyek Frankiért. Köszönöm, hogy vigyázol rá! – hadarja nyugodtabb hangon, mint mikor utoljára beszéltünk.
– Ennek nagyon örülök! Jól van?
– Ne haragudj, de ez már nem tartozik rád. Felejtsd el a lányomat! – nyomatékosítja erősebb hangnemre váltva.
– Nehéz lenne annyit mondani, hogy jól? – förmedek rá, ami nem vall rám. A tanárom, ezért nincs jogom így viselkedni vele.
– Hazugság lenne – vallja be, aztán kinyomja a hívást, bennem pedig felmegy a pumpa.
A kezem ökölbe szorul, és legszívesebben valamit összetörnék. Matt mozgolódik körülöttem, várja, hogy mit reagálok minderre. Apám kiadta, hogy figyeljen rám, nem mintha ne tudnék lelépni, ha nagyon akarnék.
– Nem tűnsz túl boldognak – jegyzi meg.
A szemöldökömet ráncolva meredek Mattre. Micsoda felfedező.
– Hallottad, nem? „Hazugság lenne" – ismétlem a tanárom szavait. – Tehát, nincs jól – teszem szét a karjaim.
– Ethan, lásd be végre, hogy semmi közöd ahhoz a lányhoz. Dobott téged.
Legszívesebben behúznék most neki egyet, de az nem oldana meg semmit. Nem is igazán rá irányul most a haragom, hanem apámra. Ha ő nincs, össze se jövök Annával ez tény, viszont nagyon közel volt, hogy magam is megkaparintsam! Anyu halála után újra együtt lehetnénk – feltéve, ha szeretné –, de apám mindent megtenne, hogy ne legyünk együtt. Halálra ítélt egy kapcsolat.
Matt még mindig nem tud semmit a szerződésről, ezért úgy döntök, ideje megosztani vele a történteket, így részletesen mindent elmondok neki.
– Ne bassz már, hogy nem bíztál bennem! Elmondhattad volna már az elején! – hüledezi ingerülten.
– Én bízok benned, tudod jól! Olyan vagy, mintha a testvérem lennél! – nyugtatgatom. – De nem tehettem semmit!
– Nem vagy egyszerű... Szóval anyukád megtudta a megcsalós témát, aztán bedőlt a kártyavár – hümmögi, én pedig bólintok. – A csaj meg leoffolt a városból.
– Igen, kihagy két félévet... Vajon miért? – nevetek fel kínomban.
– Nem tudom, de most már értem a helyzetet – mondja mindent tudóan. – Apád nagy hal, én a helyedben egy csaj miatt nem kockáztatnám a szerencsémet. Foglald el a helyedet apád székében, vedd át a céget, amint tálcán kínálja, aztán fogd meg jól! – ragadja meg a vállamat erősebben a kelleténél. – Hülye lennél nem élni a lehetőséggel!
Matt könnyen ugrana a lehetőségre. Az ő családja közel sem gazdag, a tanulmányai nagy részét az ösztöndíjakból kapott pénzből finanszírozza. Matt az első a rokonok közül, aki jogásznak tanul, nincs olyan lehetősége, mint nálam. Apám bíró, ügyvédi irodánk van, és gyakorlatilag még suli előtt is sokat mesélt apám történeteket, amiket részben többféle esetekből rakott össze, hogy véletlen se legyen valós.
– Tervben van, Matt. Nyugodj meg!
– Tervben? – kurjant fel, közben hátrébb lép tőlem.
CZYTASZ
Kívánlak, pedig tiltott gyümölcs vagy
RomansMegjátszott kapcsolat 2. kötete Annabell Londonból egészen Edinburgh-ig utazik, hogy az édesapja szüleihez költözzön egy évre. Azt reméli, hogy sikerül Ethant kivernie a fejéből. A terve nehezen indul, és az sem segíti a kikapcsolódását, mikor megje...