Глава 5 - Жаклин

1.4K 45 1
                                    

Главата ми пулсираше, клепачите ми тежаха. Спомените от вчера ми се губеха. За първи път се напих така че да не мога да отлепя на сутринта. Нещо ме държи здраво за леглото и ми пречи да помръдна. Отворих бавно очите си и се срещнаха с тези на Алекс.

- Главата ми ще се пръсне. - казах дръпнах завивката и станах от леглото.

Не ми трябваше много време за да остановя че съм само по комплект сутиен и бикини. Бях объркана, но гневна в мен надделя.

- Кажи ми че не сме правили нищо. - стана и с бърза и уверена крачка дойде до мен. Приближи се опасно близо, а двигнах дясната си ръка я поставих на гърдите му.- Стой на една ръка разстояниея от мен.

- Вчера не искаше дистанция мила моя. Мъркаше като малко сладко коте в ръцете на батко си. - какви съм ги свършила.

- Не сме го правили, нали. - казах с тих тон.

- Ако питаш дали съм се възползвал от това че си пияна. Отговорът е не. Не сме правили секс. - направи крачка напред, а аз назад и така докато не опрях стената. - И до там ще стигне. С малки крачки, любов. Нека първо ти спечеля доверието.

- По добре си хвани някоя която е готова да ти даде онова което търсиш. Аз не съм. - Няма да му пусна лесно.

- Искам теб. - тези две думи се запечатаха в съзнанието ми и едва ли скоро ще изчезнат. - И ще те имам. Знам че и ти ме искаш. Тялото ти вчера те издаде.

...

Започнах да чистя. Събрах всичкия боклик и го изхвърлих. Остана само счупената бутилка в кухнята.

- Чакай ше ти помогна. Не искам да се порежеш.- каза и започна да събира стъклата. - Колко трябва да си пиян,че да счупиш шишето.

- Толкова че да не помниш нищо от прекарана нощ с мъж, от който се стремиш да избягваш. - бе застанал с гръб към мен и в момента в който чу това се обърна.

- Защо ме избягваш.

- Защото..... - по дяволите ако го изрека на глас може би ще ми олекне- Не ми се избиваш от главата последните дни.

- Продължавай. - де да беше толкова просто.

- Харесвам те. - ето казах го.

Очаквах друга реакция. Но не той просто ококори очи и облиза устните си.

- Ела тук, любов - разпери ръце а аз се засрамих. - Не бъди срамежлива ела искам да те усетя.

Какво е да се влюбиш Where stories live. Discover now