Събудих се сравнително рано като се сетя че вчера се прибрахме по светло около шест или седем сутринта. Да си призная дискотеките и пиянските нощи не ми липсват, но ми харесва да изживявам нови моменти с нея. Все пак е още малка и тепърва влиза в нощния живот. Живота е пред нея и ми се иска да го изживее заедно. Да имам възможността да и дам света. Всичко за което мечтае да се превърне в реалност и някъде там да бъда и аз с нея.
Станах и по най бързия и тихия начин се облякох, взех телефона и портмонето си и тръгнах за кварталния магазин. Градчето е малко и се моля да не засека някои познат или по лошо някои роднина и после ходи обяснявай че си тук само за почивните дни и в понеделник си на работа и нямаш време да им обърнеш внимание, а не ми се мисли ако разберат че съм довел и момиче. Вървя с бързи крачки и гледам да не се заглеждам много и да губя излишно време. Влизам в магазина взимам една кошница и започвам да я пълня с мляко, яйца, хляб, бекон, портокалов сок, нутела, пуканки, чипсове, сладолед и желирани мечета взех всичко което Жаки обича. Ще направя палачинки за закуска, а вечеря ще си поръчаме нещо. Всичко е готово. Плащам на касата и излизам от магазина и се замислям дали да не мина през аптеката за таблетка аналгин, че от вчера може да я боли главата. Пресякох улицата и влязох в най близката аптека. Стоях пред щанда за болкоуспокояващи и се замислих дали да не взема едни презервативи просто така за всеки случай. Въпреки че ако забремене е с моето дете ще остане с мен и Драго няма да я докопа. Мамка му какви глупости са ми в главата. Александре осъзнай се. Все пак ще взема пак само господ знае дали някога ще се радвам на деца от нея.
Отключвам врата вкъщи оставям покупките в кухнята на масата като взех само презервативите в джоба на дънките си. Влязох в спалнята дръпнах чекмеджето на нощното шкафче и хвърлих малката кутийка вътре. Погледнах Жаки лежи с гръб към мен и все още спи. Седнах на леглото и в този момент тя се обърна към мен.
- Май нямаш намерение да ставаш. - прозя се и измънка нещо.
- Не мързелува ми се. - Взе възглавницата на която преди часове спях и ми я хвърли.
- Е сега ще си го получиш госпожичке. - вдигнах във въздуха възглавницата и я изпратих в нейна посока но тя се изправи на колене и я отби с ръката си. - Вчера беше много палаво момиче.
Запълзях към нея и щом я стигнах взех главата в ръцете си й я целунах. Задълбочих целувката като поисках вход до езика й но тя негодува.
ESTÁS LEYENDO
Какво е да се влюбиш
Romance- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...