Чаках някаква реакция. Да се разкрещи или да ме утеши. Нещо каквото й да е. Вместо това той просто стана от леглото и напусна стаята. Не съм разказвала на никого за онзи ден, а той реши да ми обърне гръб излизайки от стаята. Хвърлих завивката в другия края на леглото и тръгнах да го догоня.
- Нямаш право да ми обръщаш гръб и да си тръгваш когато имам най много нужда от теб. - дръпнах го за ръката и се опитах да го обърна с лице към мен.
- Аз ли ти обръщам гръб. Ти си тази която доброволно ще се предаде в лапите на онова копеле. - всяка една дума бе напоена с пренебрежение и много злоба.
- Нямам избор.
- Имаш.
- Няма да жертвам сестра си в името аз да съм добре. Аз съм по голямата и трябва да я предпазя. - сълзи напълниха очите ми. - Тя е само четири, Алекс. На четири.
- Знам, любов моя, но няма да те пусна. Аз ще бъда този който ще те отвлече за трети път. - засмях се звучно и истерично.
- Шегуваш се, нали. - направи крачка напред и взе лицето ми в ръцете си. - Какво искаш от мен.
- Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш.
- Изморих се вече. Не мога. - чувствам се психически уморена. Уморена от цялото това криене, бягане и непрекъснато напрежение от това дали отново Драго ще ме хване. Стига вече да става квото ще.
- Ще си починем тези два дни и в понеделник се връщаш в училище. Ходи се облече ще ходим да закусим някъде навън.
- Къде ми е сака с дрехите. Или предпочиташ да се разхождам с твоя тениска без бельо цял ден.
След общия ни душ вчера крака ми бяха напълно омекнали и едвам се добрах до леглото. Щях да спя гола ако Алекс не ми бе дал негова тениска, която ме покрива цялата. Толкова ми е голяма че почти стига до коленете ми.
- Любов не ме изкушавай, защото не знам колко още ще мога да издържа без да те взема и да те направя своя. - приближиха се до него и докоснах наболата ми брада.
- Ще бъде твоя. Само и единствено твоя. - вземе ръката ми в своята и ме целуна по челото.
- Не те доведох тук за да те изчукам. - каза с равен тон. - В банята в шкафа над мивката има чисто нови четки за зъби избери си цвят и се оправи аз отивам за багажа.
YOU ARE READING
Какво е да се влюбиш
Romance- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...