Най мързеливата събота в живота ми. Цял ден лежа в леглото с лаптопа в скута си и гледам сериали. Нашите са отново извън града и съм пак сама. От два дни съм затворена вкъщи и искам да изляза на въздух. Алекс беше извън града по работа, момичета бяха заедти и ако той не може сега да ме изведе навън патериците ще ми правят компания.
"Скучая искаш ли да дойдеш да ме вземеш"- Аз.
"Навън с момчетата ако искаш да те запозная с тях ще дойда да те взема" - Алекс.
Оставих го на сийн за момент. Не съм сигурна ама кво пък нали вече ме запозна с брат му. Имам две опции да си стоя в кревата сама или да изляза с нови хора.
" Искам. Долу е отключено направо се качвай." - Аз.
Размърдах се и взех да се оправям и като за начало се заех да разкарам пижамата от себе си. Избрах си черни къси дънки с черен топ. Сресах косата си и я вързах на опашка и бях готова.
- Жаки - чух как се качва по стълбите.
Взех патерици и се запътих към коридора. Добре явно имаме еднакъв стил на обличане, защото е облечен с черни скъсани дънки и черна тениска за втори път сме напълно еднакви.
- Здравей, любов. - когато ми каже любов крака ми омекват, а точно сега ми трябват най много.
- Здравей. - казах и го целунах.
Вече започвам да усещам увереност. Опознах ме се малко. Почти му имам доверие, а той полага много повече усилия от мен в това нашата връзка да стане по силна и да градим заедно.
- Къде ще ходим. - попитах.
- Първо да те пренесем до колата.- вземе на ръце. - Патериците няма да ти трябват.
- Ама ако искам да избягам. - отпуснат глава на гърдите му.
- Мисля че разбра че не можеш да ми избягаш ама се опитай де. Като те хвана ще се наслаждам на наказанието ти.
Оставиме на задната седалка за да ми е по удобно, нали съм тежко товарна с гипса на крака.
- Та къде ще ходим. - вече сме в колата може да отговори.
- На дискотека, но не помня името.
...
Още с влизането ни в дискотеката събрахме всички погледи. Да не виждат мъж носещ момиче с гипс на крака да влизат в дискотека всяка нощ ама мразя да ме зяпат. Докато стигнем до приятелите ми трябваше да прекосим цялото заведение.
KAMU SEDANG MEMBACA
Какво е да се влюбиш
Romansa- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...