Телефона ми звъннеше и това ме извади от дълбокия сън. Започнах да го търся из леглото, но не можеш да го напипам. Двигнах глава от възглавницата и видях че е на нощното шкафче, взех го и отговорих на обаждането.
- Къде си. - попита Теа.
- В леглото. - казах и погледнах колко е часа.
- Ставай се оправяй за даскало. Закъсняваме. - Майка му не съм усетила кога е станал Алекс.
- Десет минути и съм при теб. - станах и закуцах към банята.След два дни махам гипса и няма да съм зависима от никой. Измих си зъбите, взех някаква тениска и къси панталонки от гардероба облякох се и седнах на тоалетката да си оправя косата. Видях надписа ОБИЧАМ ТЕ, който се открояваше от всичко останало. Обичам те трудна дума. Тежка дума. Голяма дума. Рискована дума и за произнасяне, и за възприема, и за прочитане. Изпитах смесени чувства. Гняв от това че е използвал любимото ми червило, но и любовта която стопля всичко студено. Започвам да се влюбвам и до някъде да разбирам какво е да се влюбиш. Взех една мокра кърпичка и започнах да чистя огледалото, защото наще не трябва да го виждат. Оставих само обичам те.
...
С Теа закъсняхме за часа по химия. Добре се получи влязохме десет минути преди часа да свърши, а господина като ме видя с патериците ни извини отсъствията и така двете се отървахме и от двойките който щяхме да получим ако бяхме в час.
- Утре аз ще те взема. - каза Мия - Химика цял час изпитва и от двайсе и шест човека клас писа дванайсе двойки, а вие двете се измъкнахте.
- Успах се. - опитах да се защитя.
- И на най добрите се случва.- Софи се включи в разговора. - Кога го сваляш.
- След два дни. - нямам търпение.
- Да ходим да обядваме че съм гладна. - Елена е винаги гладна като Шаги от скуби ду.
- Ето- извадих от задния джоб на дънките си пари и им ги подадох. - Вземете един сандвич и на мен.
Всички тръгнаха към закусвалнята и както винаги останахме само аз и Теа.
- Как мина първата ви среща. - дойде и седна до мен.
- Заведеме в черната перла и вечеряхме с брат му и приятелката му.
- И как мина. - попита Теа.- Направили ти севтето.
- На първа среща. - повиших малко тон. - Не. По скоро му казах да си намери някоя друга ако очаква да му го дам веднага.
YOU ARE READING
Какво е да се влюбиш
Romance- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...