От момичетата знам че първият път е гаден и болезнен, но аз не усетих болка. Да имаше лека, сладка болка, но бе поносима. Алекс беше много внимателен и през цялото време ме гледаше в очите сигурно очакваше да му кажа да спре, но аз не исках да спира. Бях твърде изгубена в интимния ни момент и напълно се бях отдала на близостта ни. Да бъда честна с себе си първоначално ме беше страх. Страх от болката която така и не усетих. Радвам се че Алекс ми е първия. Надявам се и последния. Не съм готова да обичам някой друг и не знам дали някого ще бъда. Когато дойде момента да тръгна с Адриан, няма да бъда готова да напусна живота си тук. Да напусна Алекс и всичко останало. Дните ни заедно са преброени и колкото и дни да ми дадат никога няма да бъдат достатъчни. Издърпах завивката и се отпуснах на възглавницата. Не съм гладна и не ми се спи, не знам какво ми се прави, но знам какво не ми се. Не ми се мисли какво ще бъде за напред. Просто ще плувам и ще се надявам един ден да достигна брега.
-Любов моя. - надигнах се леко и се опитах да се изправя в седнало положение същевременно от устните му излезе болезнен стон.- Добре ли. Нараних ли те.
Остави подноса с храната на нощното шкафче и седна на леглото до мен.
- Добре съм. Не си ме наранил беше много нежен.
- Не ме лъжеш, нали. - погледна ме с един недоверчив поглед и през главата ми мина мисълта че е възможно да не съм първата девственица в живота му.
- Добре де малко ме понаболява - казах и когато погледах чаршафите ми стана лошо имаше педна от кръв. Той проследява погледа ми.
- Ще ги изхвърля после. Не се притеснявай любов нормално е. - сведох глава не знам защото но се засрамих. Алекс сложи палец на брадичката ми и ме накара да го погледна. - Няма от какво да се срамуваш. Обичам те.
- И аз. - каза и го целунах.
- Добре си, нали. - пита за милионен път и леко започвам да се дразня.
- Да. - усмихвам се и тръгвам да ставам от леглото.
- Къде отиваш.
- Да си взема душ и да си измия зъбите. Искам да се вкарам във вид.
- На мен ми харесваш такава. Рошава с моя аромат по себе си.
- Обичам те. - Не знаех друго какво да кажа освен тези две думи който той ме научи да използвам по начин по който не съм мислила че някога ще използвам.
YOU ARE READING
Какво е да се влюбиш
Romance- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...