Глава 19 - Жаклин

1.1K 43 0
                                    

Отворих очи и отново ги затворих отново, не можах да ги задържа отворени от силната болка в главата ми. Имам чувството че някой ме е удрял с чук докато не загубя съзнание. Иронията е че не знам дали е махмурлук или ефекта от преспивателното. Сложих ръце на слепиочията си и започнах да масажирам с цел на притъпя непоносимата болка. Отворих бавно очите си и този път успях да ги задържа отворени. Напълно съм дезориентирана. Намирам се в просторна стая и съдейки по цвета и избора на мебели съм в стая на мъж. Стените са бели. Гардероба, леглото и всички останали мебели са от тъмно дърво. Седнах в леглото и започнах да оглеждам по добре. Обстановката е някак стара и съдейки по това как изглежда стаята къщата сигурно е от миналия век.Отнеме ми време докато осъсная какво точно се случва. Отвлечене съм. Негодниците не им стигам само аз а взеха и сестра ми. Станах от леглото и стъпих на дървения под. След всяка моя стъпка пода скърцаше и в царяща тишина единственият звук бе от мойте стъпки. Погледнах през прозореца и съдейки по височината се намирам между трети и четвърти етаж. Трябва да измисля нещо. Започнах да търся нещо остро. Нещо което да използвам за оръжие. Нищо. Всички джекмеджето са празни. На стената има огледало и ми дойде на ум да го счупя, но ще се чуе. Тръгнах към врата и реших да проверя дали не е оставена отключена, но не.

- Ее горили будна съм. - изкрещях и започнах да блъска по врата. Искам да я разбия или да я изкарам от пантите, но няма достатъчно сила.

Врата веднага се отвори и отстъпих назад. Влязоха двама еднакви на ръст мъже в костюми и с слушалки в ушите си. Сега какво да не пресъздаваме някоя сцена на мисията невъзможна или Джеймз Бонт. Хванаха ме за лактите и ме задърпаха на някъде.

- Къде ме водите. - попитах с уверен глас без и капка страх.

- Шефа иска да те види. - шефа значи.

Къщата е огромна и коридорите са под формата на лабиринт. Няма начин да се измъкна от тук. Ще се изгубя. Отвориха една от многото врати и пред мен се разкри подобие на офис. Влязох вътре, а придружителите ми останах отвън и затвориха вратата.

- Спящата красавица се е събудила от дълбок си сън. - дълбок мъжки глас изпълни стая, но светлината е лоша и не мога да видя лицето му.

- А ти би трябвало да си големия лош вълк. - ако ще играем така да играем. - Я ела по близо че да те видя по добре.

Какво е да се влюбиш Onde histórias criam vida. Descubra agora