Спях си дълбоко докато майка ми не нахлу в стаята ми и започна да тършува. Протегнах ръка към нощното шкафче и си взех телефона.
- Мамо, за бога девет часа е. Искам да си поспя още малко.
- Ставай с бащата ти ще пътуваме по работа.
- Ами сестра ми.- не ми я оставяй моля те господи не ме наказвай.
- Ще я вземем с нас. Ставай и помогни с багажа.
- Багаж. За колко дни ще ви няма.
- Три или четири може би още. Делото се проточи.
- Ставам.
Влязох в детската стая на сестра ми и започнах да събирам дрешки за около седмица.
- Како и мечо сложи в куфара. - никъде не отиваше без мечо.
- Добре, слънце. Готово. Ела да закусим преди да тръгнете.
...
- Оставих ти пари до хладилника. Купоните да бъдат по тихи и дванайсет най късно вкъщи.- каза баща ми и ме прегърна.
- Разбира се тате. Пиши ми като тръгнете да се прибирате. И на мама нищо.
-От теб зависи дали майката ще разбере. Добре, приятел ние тръгваме. Обичам те.
- Споко де ще се видите след три дни. Не ходим на война. - извика мама от колата.
- Майка ти пак ревнува. - изпратих тате и им махнах за довиждане.
Да оставям сама вкъщи се случва често. Всеки път след като изпратя нашите се вдига луд купон. И този път ще е така, но не днес. Може би утре сега ще трябва да уча за теста по биология.
...
" Какво правиш -Мия"
" Уча за теста в понеделник"
" В събота вечер. Ти си луда. С момичета ще ходим да пием някъде обличай се идвам да те взема - Мия"
Луда съм да. Цял ден уча и знам че нищо не знам. Умът ми е зает от мисли за Алекс. Какво ли прави?Къде ли е сега? Защо онази нощ се държа така с мен. Всичко това ме обърква и побърква. Не го харесвам, но нещо ме привлича много.
...
- Здравейте. - поздравих всички и седнах на сапарето.
- Какво ше пием. - попита Елена.
- Още не сме седнали, а ти питаш за питие. - отвърна Мия.
- Да започнем с бира.- предложи Софи.
VOUS LISEZ
Какво е да се влюбиш
Roman d'amour- Какво искаш от мен. - Искам да ми дадеш това което отказваш да дадеш на останалите. - какво по дяволите се опитва да каже. Иска тялото ми, душата или сърцето ми или може би всичко което може да вземе от мен. - Искам да се бориш. - Изморих се вече...