נקודת מבט שגיא אבאס-
״פשוט תהרגו אותו , אני לא מסין . לא תקנו אותי בפאקינג דולר !״ אני נובח על האנשים שלי שחושבים שאני מפגר שלא ישים לב לשינוי קטן במשלוח שאירגנתי.העוזר שלי מתן , נכנס ברגע זה לחדר , מחזיק בידו ערמת ניירות זעירה .
מתן הוא העוזר האישי שלי, אנחנו מכירים מילדות .
הוא אחראי לרוב ההעברות הסמים והנשק החם שהמאפיה שלי מספקת לחוץ.מתן הסתכל עליי וניגש לשולחן זכוכית שישבתי מאחוריו. הניח דף בתוך הדף משורבטות מילים בעזרת דיו שחור , בדרך כלל הדפים האלה הולכים למגרסה .
אבל הוא הסתכל עליי במבט קר והוסיף .״ אני חושב שזה יותר מעניין מבדרך כלל , בוס״ . הסתכלתי אליו , אין לי זמן לקרוא דפים , זה גם דפים שמעניינים לי תזין בדרך כלל.
דפים שאני מעביר בדרך כלל לכל המזכירות הדקיקות שאני מעסיק , הרי לשום דבר אחר הן לא מועילות .
חוץ מכמובן ... בחזרה לעניין .אבל זה היה מעניין, הדף הזה משך לי את העין יותר מדרך כלל . זה היה דף מידע על הילדה הזאת שפגשנו במקרה בסמטה ההיא , האמת ? שהיא דיברה איתי לא יכולתי שלא לגחך בתוכי . יש לה הרבה אומץ , עיניים בצבע מיוחד . עיניים שראו הרבה .
מעניין עם היא הייתה יודעת מי אני בהתחלה , עדיין היה נשאר לה את האומץ הזה. אני מניח שנשאר רק לחכות ולראות .
הקריאה שלי נקטעה בגלל השומרים שלי . שלפני משהו כמו שעה ביקשתי מהם לאתר לי את הילדונת הזאת. יש בעיניים שלה משהו מעבר , בחיים לא ראיתי את זה באישה . אולי בגלל העובדה הפשוטה שפשוט נהגתי לאסוף מישהי מאחד המועדונים שלי , לקחת אותה לחדרים הפרטיים , לא לשאול לשמה ולשלומה .
ולתת לה לעשות את העבודה .נראה כאילו העיניים שלה ראו וחוו הרבה דברים. הבחורה מסקרנת אותי , כנראה אחרי זיון אחד זה יעבור . היא יפה , אין ספק .
ואז השומר החליט לטלטל אותי ממחשבותיי, ״אדוני, איתרנו את הילדה . ״ מודיע לי השומר בשיער החום .
קוטע את דבריו לרגע , מכחכח בגרונו וממשיך .״קוראים לה יובל , יובל רון. היא הייתה גרה בטקסס אך אחד מבני משפחתה הגרעינית נפטר , והם עברו למנהטן. ״ הנהנתי אליו והסתכלתי עליו במבט הקר שלי , המבט שכולם מקבלים ממני. רק ככה שומרים על המעמד שלך בעולם שלי.
אתה חייב להיות המנייאק הכי גדול שקיים , ככל שאתה המניאק הגדול ביותר , מנייאקים קטנים פחות מעניינים אותך .ואני ? מניאק לא קטן. אני מודה , הרגתי , רצחתי , גנבתי , תיחמנתי , דחיתי , עשיתי , בדקתי , החכמתי .
אבל אין ספק שכשזה מגיע לעולם כמו זה , אתה חייב להיות בטופ . כי עם לא יסיימו אותך .*
השומר מעביר לי את דף המידע הדליל , אני מעניק לו מבט קר ושואל . ״אין עוד משהו ?״ קול קר כקרח יוצא מגרוני .
האיש מניד בראשו , מרכין ראשו . מפגין כבוד .
״לך תביא לי עוד מידע .״ אני דורש . הבחור מהרהר במחשבותיו , ומוסיף . ״אדוני , היא בחורה מאוד סודי-״ אני קוטע אותו בגסות המאופיינת לי . ״ אני לא שאלתי כמה סודית היא , או כמה אתה גרוע . אני אמרתי עובדה , בדרך כלל אני לא חוזר על עצמי פעמיים . וגם הפעם לא , אתה לא תמצא את פיסת המידע הקלילה הזו ? אני אמצא את אחד מבני משפחתך , ואוציא אותו לחופשה מהחיים . על חשבוני כמובן .״ אני מאיים .
האיש פוער את פיו , לא ציפה לאיום הזה .
מרכין ראשו מהנהן ויוצא מהחדר , אני זקוק למידע הזה.
להבין למה הילדונת הזו מעניינת אותי כלכך .תהיו בטוחים. אני תמיד משיג את מה שאני רוצה .
_________________________
היי לכולם! מצטערת שלקח לי שלושה ימים לפרסם פרק נוסף ❤️
אני באמת משקיעה בפרקים , וקוראת ומתקנת אותם שבע-אלף פעם לפני שאני מוציאה לכם פרקים , כדי שהפרקים יצאו באיכות הטובה ביותר.
אוהבת .❤️
YOU ARE READING
על חשבון הברון
Romanceזה לא סיפור מהאגדות , הוא רחוק מזה . תחזיקו חזק. מכירים את זה שיש לכם הכול? ממכוניות יוקרה , ועד לנדל״ן נחשק ונוצץ. אנשים נושאים את עיניהם אליכם , שמא מפחד ושמא מכבוד. אלו החיים שבנה לעצמו שגיא אבאס , טייקון המאפיה והעסקים . חיים של פשע ומותרות , נ...