איטליאנו | 21 |

1.6K 53 3
                                    

-נקודת מבט שגיא -

אני ויובל , יורדים מהרכב שהסיע אותנו לאחד מהאחוזות שקניתי באיטליה לפני ככמה שנים . יובל מהופנטת מהמבנה המרשים ואני סוחב את המזוודות שלנו פנימה .

״ היי הי , וואו!״ אומרת יובל ,  עוצרת אותי וגורמת לי להסתובב אחורנית בחדות . ״ מה קרה נסיכה?״ אני שואל , גבותיי מכווצות לא מבין מה פשר המבט שלה . ״ תן לי לסחוב מזוודה אחת , זה לא פייר שאתה היחיד שסוחב אותן אני עדיין צעירה וחזקה!״ היא נוזפת בי כנראה לטובתי ,אבל אני רק מתעסק בכמה היא יפה , ובכמה היא ממש לא הולכת לסחוב אחת מהן.

״ לב , זה בסדר . קדימה בואי ניכנס.״ אני מזרז אותה , יובל הזעופה מתקדמת לפניי בהתרסה ואני מזדחל אחריה עם המזוודות שלנו , באנו לכאן לשבועיים . יובל אמנם עוד לא יודעת את זה , אבל אני דאגתי לכל . מתן אמור לטוס לכאן עם הכלב שלנו בעוד יומיים , כי אני יודע שהיא תשתגע מהמחשבה שבאפי יישאר שבועיים לבד .

ומתן אמור לבוא ולעזור לי ולאבא שלי לפתוח מלון חדש . הוא נכנס לתוך הרשת של ׳מלונות אבאס ׳ יש משהו כמו 40 מלונות מפוזרים בכל העולם .

העסק הזה של אבא שלי , בין העסקים  החוקיים שלו כמובן . רחוקים שנות אור ממה שהוא עושה באמת , אבל הוא טוען שזה כסף קל . ועם אבא שלי טוען משהו אפילו פיל לא יוכל להזיז אותו משם . דודה שלי אריאה , אמורה לבוא היום . כשהיא שמעה בטעות בגלל פליטת פה של מתן ,  שיש לי בת זוג ושהיא מגיעה לכאן היא כלכך התרגשה והציגה בפניי עובדה שהיא ובנה לורנזו יגיעו לכאן לבקר  .כשניסיתי להתווכח היא ניתקה לי בפרצוף .
אין ספק שהדם בגופה זה הדם של משפחת אבאס .

הרגע עם יובל במטוס ממש ערער אותי, מה עוד הילדה הזו מסתירה ממני? ומתי היא תבטח בי מספיק בשביל לפרוס בפניי את חייה ? אמנם היא צעירה ממני בכ6 שנים אבל אני לא יכול שלא לתהות מה קרה לפני שהגעתי , עזבו את הריב עם החברה שלה . כשיובל ציינה שזה נכנס לפסים איישים תהיתי לעצמי על איזו פסים היא מדברת , ומדוע זה פגע בה כלכך.
-
אני ויובל נכנסים לתוך הבית , היא מרימה מבטה מהטלפון הנייד וסורקת את האזור . קולות פליאה קטנים יוצאים מפיה , ואני מהופנט ממנה . אני חושב שבחיים לא הרגשתי כך כלפי בחורה לפני. ואז אני נזכר שאני צריך לתזכר אותה שאנחנו כאן לשבועיים , וכשהשבועיים האלו יסתיימו נחזור למנהטן. ״ לב .״ אני קורא לה , מבטה הנוצץ של יובל מופנה כלפיי . ״ ממ?״ שואלת , עדיין מסתכלת סביב על האחוזה היפה .

״ אנחנו נשארים כאן שבועיים.״ אני מפיל את הפצצה . ״ מה?״ מגחחת יובל במבוכה עינייה פעורות  . ״ כן, אבא שלי פותח מלון חדש בקסטלרוטו , דרום טירול . והיא ביקש שאעזור לו , זה בסדר מצידך שנשאר כאן?״ אני שואל , בהלם מטון קולי .

אני חושב שלפני היום הזה בחיים לא חשבתי
שאני יכול לדבר לאשה חוץ מלגנוח , אני מניח שכל יום לומדים משהו חדש .

על חשבון הברוןWhere stories live. Discover now