״ הלו ?״ אני עונה למספר בלתי מזוהה שהופיע בנייד שלי .
״היי יובל , זו עדן.״ אני נתקפת הלם קטן כשנזכרת בשיחה שלנו לפני שבועיים כשבדיוק היינו בדרכינו לאיטליה.״או היי עדן , מה שלומך?״ אני מחזירה בנימוס , ומתיישבת על הספה היקרה ורחבת היידים שלנו.
״ אני מעולה.. אני ממש רוצה לדבר איתך.״ היא אומרת בקול עדין בשיחה , ממש נזהרת שלא ללחוץ עליי.
״כן.. גם אני.״ אני משיבה.״תוכלי לפגוש אותי היום במקרה?״ שואלת עדן , קולה הנשי מורגש במיוחד .
״האמת שכן , אין לי שום דבר לעשות היום..״ אני מציינת , וחושבת להציע לה להגיע לכאן .״תרצי לבוא לבית שלי?״ אני שואלת , ועדן מכחכחת בגרונה וממהרת לאשר .
״זה כמה דקות מהבית ספר שלמדנו בו לא?״ היא שואלת ואני ממהרת להתעשט. היא לא יודעת שעברתי דירה משם.. ״לא לא , זה בצפון העיר . אשלח לך כתובת.״ אני ממהרת לתקן , עדן מאשרת בהנהון קטן ואני מסיימת את השיחה .וממהרת לשלוח לשגיא הודעה על כך שהחברה הישנה שלי מגיעה לביקור .
׳הזמנתי לכאן את עדן , החברה הישנה שלי. מתי אתה אמור לחזור מהעבודה?׳
אני שולחת ומחכה למענה , שמגיע ממש דקות אחדות לאחר מכן.
׳זו שדיברת איתה לפני שבועיים?׳ שואל שגיא , ובצדק . היא גרמה לי לבכות באותו היום , לא בגלל שפגעה בי בצורה כלשהי באותו היום. מכוון שהתגעגעתי אלייה והייתי בטוחה שדרכינו נפרדו לתמיד.
היא חשובה לי.׳כן, היא מגיעה לכאן ונדבר ונשלים אני מקווה.׳ אני מחזירה , שגיא מתחבר לשיחה מחדש ומקליד.
׳אוקיי , בהצלחה לב . עם תצטרכי כל דבר תתקשרי אליי .׳
הוא משיב וגורם לחיוך שלי לעלות . אני ממש מעריכה אותו , רואה כמה הוא מקריב עבורנו . אין מאושרת ממני על העובדה שזכיתי בו.
זכיתי בו , אין אף ספק קלוש בכך.
*
דפיקות נשמעות בדלת , ואני ממהרת ללכת לכיוונה.
הלחץ מורגש בחזה שלי , ואני נושמת נשימות עמוקות לפניי שפותחת את הדלת.
חושפת את החברה הכי טובה שלי , שבשוק לראות אותי .״אני הייתי בטוחה שטעיתי בבית , יובל איזה בית מהמם.״ היא אומרת בשנייה שכף רגלה דורכת בבית הגדול ואני מסמיקה מבושה. מכוון שאני יודעת שהבית הזה לא בדיוק שלי.. ולא נקנה מכספי האישי.
״תרצי לשתות משהו?״ אני שואלת שמובילה אותה למטבח המפואר . עדן סורקת את כל הבית הגדול בעינייה הירוקות לאחר שמאשרת לי את שאלתי ומבקשת כוס מים.
אני ניגשת לבר המים החדשני ומוזגת לחברתי הישנה כוס מים .
אני מושיטה לה את הכוס , והיא שותה ממנה שנייה קטנה אחר כך.
״שנשב?״ אני שואלת. ועדן מהנהנת לי , שנינו עדיין מבויישות מעט מהסיטואציה.
YOU ARE READING
על חשבון הברון
Romansזה לא סיפור מהאגדות , הוא רחוק מזה . תחזיקו חזק. מכירים את זה שיש לכם הכול? ממכוניות יוקרה , ועד לנדל״ן נחשק ונוצץ. אנשים נושאים את עיניהם אליכם , שמא מפחד ושמא מכבוד. אלו החיים שבנה לעצמו שגיא אבאס , טייקון המאפיה והעסקים . חיים של פשע ומותרות , נ...