בכל ליבו של האריה | 49 |

1.2K 42 0
                                    

-נקודת מבט יובל-

״לעזאזל.״ אני רוטנת כשהדלת במוטל המתפרק לא ננעלת. אני מסובבת את המפתח באגרסיביות בתוך חור המנעול ומפרק ידי כבר כאוב מהניסיונות הממושכים.

רעשי גניחות נשמעים מהחדר לידי ולגמרי מוציאים אותי מדעתי.

אתמול אני גיליתי ששגיא לא סומך עליי. חשב שאבגוד בו עם גבר.
למרות שיודע שאני אוהבת אותו בכל הלב שלי . הלב שלא פתחתי לאף אחד .

עזבו את העובדה שזה היה מתן , חברו הטוב ביותר.
שנטיותיו המיניות אפילו לא מרחרחות לכיווני.
והדבר המצחיק ביותר הוא שניסה אשכרה להוציא את האקדח שלו ולהרוג את מתן. זה היה הדבר ששבר את גב הגמל .
האגרסיביות הזו שכמעט השתמש בה. הפחידה אותי עד למוות.

הטלויזיה הישנה שמופעלת בחדרי מקבלת את תשומת ליבי , והחדשות שמופיעות בה מעניינות אותי מאי פעם.
תמונה של שגיא ומתן הולכים בגבריות בקרבת המקום שאני שוכנת בו , והכתבת הבלונדינית והמטופחת מספרת.

׳שגיא אבאס. ראש ארגון הפשע הגדול ביותר שראינו בשנים האחרונות , הולך יחד עם יד ימינו . מתן פיולונה , באזור שבו אנחנו בדרך כלל לא רואים אותו. בדרך כלל אנו לא מפרסמים תוכן על העולם התחתון אבל,
מקורבים מספרים על מערכת יחסים חדשה בחיו של האריה ואנחנו מסוקרנים מאי פעם לדעת. האם לאריה יש לביאה בחייו?׳

נשימתי נעתקת כשאני מזהה את אהוב ליבי בתמונה, שאני יודעת שמחפש אחריי ברגעים אלו ממש .
אני מתיישבת על המיטה ובוהה בטלויזיה המיושנת. מילותיה של הכתבת כבר לא מעניינות אותי , והשפתיים התפוחות שלה זזות ללא קול.

אני מתגעגעת  אליו מאוד , אבל אני לא יכולה לתת לעצמי לשוב לשם . ביודעין שהוא לא סומך עליי , לא סומך עליי . על האישה שהוא אוהב.

ואולי הוא לא באמת אוהב אותי? וזה רק משחק בשבילו?
הוא סתם כנראה רצה להשתעשע עם ילדונת , הרי ידע שאפול עבורו.

דפיקות בדלת מעוררות אותי מהמחשבות העצובות שנכנסו לליבי , אני יודעת . אני יודעת שזה הוא . שמחפש אחריי , הלב שלי דופק בחוזקה ואני מתרוממת מהמיטה הקפיצית. רגליי מובילות אותי לדלת המיושנת ואני מציצה בעינית הקטנה. מזהה את האיש שאני אוהבת במיוחד.

האיש שהציל אותי ,  האיש שנתן לי להרגיש נאהבת.

הציל אותי בכל מובן שגבר יכול להציל אישה.

על חשבון הברוןWhere stories live. Discover now