עומדת לצד בן זוגי | 36 |

1.3K 44 5
                                    

״כן אני זוכרת את זה!״ אומרת לי עדן בצחקוק קל כשאני מספרת על אחת מהחוויות שחווינו בבית הספר .
״שהוא פשוט הפעיל את הסרטון הזה באמצע השיעור ! המורה הייתה בהלם.״ היא מציינת , מחזיקה את בטנה הרזה והשזופה בזמן שצוחקת צחוק רב ואמתי.
״טוב תשמעי .. עם אני הייתי מורה ושומעת את הגניחות הללו , גם אני הייתי מגיבה כך!״ אני אומרת לה בקול חנוק מצחוק , ומנגבת את העין שלי מהדמעה שאיימה לצאת.

״אוי אלוהים ..״ נרגעת עדן מהצחוק הרב שתקף אותה , שחכתי כבר כמה התגעגעתי לזה , לצחוקים האלו משום מקום.
רעש הדלת שנפתחת נשמע ברחבי האחוזה , ואני ממהרת לקום . מסמנת לעדן להשאר במקומה בסלון . היא מהנהנת ומוציאה את הטלפון הנייד שלה , משחקת באיזשהו משחק רנדומלי.

״היי בייב , איך אתה?״ אני שואלת כשרואה את שגיא עומד במפתן הדלת ומוריד את נעליו היוקרתיות .
״אני מעולה , עייף קצת .״ הוא מחזיר כשמחזיק בגבי התחתון וסוחף אותי לנשיקת שלום.
״חברה שלי עדן כאן.״ אני מיידעת אותו כשאנו מתנתקים מנשיקת הגעגוע הקטנה.

״נו, אחלה . אני אצא עם הכלב החוצה , אריץ אותו מעט עם הכדור המזדיין הזה.״ שגיא אומר וגורם לי לגחח .
תמיד באפי משאיר את הכדור הזה במקומות רנדומליים , ושגיא תמיד דורך עליהם. איזושהי מנטרה כזו שחוזרת על עצמה  כל הזמן. זה הדבר הכי מצחיק שקיים , תאמינו לי.

אני מהנהנת ומנשקת את שפתיו היפות בפעם האחרונה וחוזרת לעדן לסלון.
״היי.״ אני מעירה אותה מהבהייה הממושכת בטלפון .
״או היי.״ היא מחזירה ושמה את הטלפון בכיס מכנסי הגינס היקרות שלה.

״בא לך לצאת החוצה?״ אני שואלת , כי רוצה להכיר בין בן זוגי לחברתי הטובה .

עדן מהנהנת ונעצרת לשנייה . משירה מבט עימי.
״זה יהיה בסדר עם אעשן?״ היא שואלת ומפתיעה אותי בשאלתה. ״את מעשנת?״ אני שואלת בהרמת גבה.
״כן.. קצת אחריי שהקשר בינינו נותק.״ היא מודה ואני מהנהנת באיטיות , מכווה בידי לכיוון הויטרינה הגדולה והנקייה.

שתינו יוצאות יחד לחצר המעוצבת , הבריכה מוארת באורות היפים . ואני נזכרת ברגע שבוא אני ושגיא רבנו והייתי חייבת להתרענן.
שגיא זורק בחוזקה את הכדור של באפי , ובאפי רץ במהירות לתפוס אותו .

אני מגחחת מהמראה של הכלב המהיר , וממשיכה להתקדם. עדן סורקת את החצר היפה ונושמת את האוויר הטוב שיש בחוץ כרגע.
שגיא יושב בפינת הישיבה היפה , ואני ממהרת לשבת לצידו . עדן יושבת מולנו בספה הקטנה. מוציאה את החפיסה האפורה מכיס מכנסייה ושולפת סיגריה ארוכה.
היא מציעה לשנינו אחת , ואני מסרבת . שגיא לעומתי לא אומר דבר , אני יודעת שהוא מעשן בפעמים ממש ספציפיות לחלוטין  .
כנראה הוא לא רוצה אחת כרגע.
אני גאה בו שהוא מצליח לשלוט בהתמכרות הזו , אני מאמינה שעם הייתי מעשנת , בקלות ראש הייתי מתמכרת לזה. לכן אני מעדיפה לא להתחיל לעולם .

על חשבון הברוןWhere stories live. Discover now