בפרק הזה יהיו תכנים מיניים למיניהם . אנא מכם.ן מי שלא מתחבר /ת יכול/ה לוותר על החלק הזה :) ⚠️
הוספתי לכם/ן אחלה מוזיקה לחלק ה-🌶
__________
- נקודת מבט שגיא -
נכנסנו עם הכלב החדש הביתה , כל הנסיעה הכלב ישב על יובל ויובל ליטפה אותו בחיבה . לא יכלתי שלא לשלוח להם מבטים מידי פעם , יובל הייתה כלכך מאושרת . הפנים שלה זרחו, אני חושב שהיא הרגישה שלמה באיזשהו מקום. כמו שאני הרגשתי שלם שפתאום אני לא חוזר לבית ריק ומצוחצח כמו שהתרגלתי במהלך חיי.אני פותח את דלת הבית , המפתח מחליק לי מהיד לריצפה מכוון שאני מחזיק בידיי את כל הציוד שהחרא הקטן צריך . אני מצטער באפי , יובל קראה לכלב באפי. לכו תבינו בנות .היא האמינה שהשם הזה מסמל טובות , ושהכלב הזה הוא עבורנו. אני נוטה להאמין לה .
יובל מרימה את המפתחות שלי מהרצפה ומשחררת את הכלב שירוץ בבית ויכיר את ביתו החדש . אני בנתיים מצלם בעיניי את יצירת האומנות שנקראת יובל רון, היא כלכך יפה אני נשבע. כל פעם שאני מסתכל עלייה אני נדהם מחדש , היד הקטנה שלה שמתאימה ליד המחוספסת והאגרסיביות שלי . הדרך שהגוף שלה בנוי... פאק , הרגע הזה שהיא הייתה מתחתי . וצעקה את שמי , אני חושב שבחיים לא אהבתי את השם שלי כמו הרגע הזה .
אני אשתגע עם אמשיך ככה לפנטז עלייה, וחוץ מהעובדה שכשהתוודתי שיש לי משהו אלייה היא לא ממש אמרה לי משהו בחזרה . אבל אני בוחר להאמין שזה הדדי , אולי היא פשוט מתביישת להגיד לי? או שהיא לא מרגישה אליי כלום? וסתם זה היה משהו חד פעמי? יש לי המון שאלות , שהיחידה שיש לה תשובות אליהן זו היא .
האחת שלי.
*
-נקודת מבט יובל רון -
נכנסנו הביתה , שגיא התפקס עם מבטו עליי . נראה שהוא מתלבט על משהו , אני בזמן הזה הלכתי למלא אוכל ומים לתוספת החדשה של הבית שלנו , באפי. הוא ישב עליי כל הנסיעה והשריש בי ביטחון . כמו מהסוג ששגיא עושה , רק בלי אקחים וכאלה . ושגיא וואו, לא חשבתי שיסכים . הוא הפתיע אותי , כמה הוא מוכן להקריב עבורי, ועבור העובדה שארגיש נוח בבית הזה .בהתחלה שעברתי לכאן הייתי בטוחה שזו תהיה תקופה זמנית , עד שאמצא מקום אחר . אבל אני לא בטוחה עד כמה המחשבה הזו תקפה יותר , אני מרגישה ששגיא לאט לאט נהיה העוגן שלי , האדם שאני מצפה לראות בסוף היום . אני כל הזמן מריחה את הריח הגברי הזה שנוטף ממנו, זה לאט לאט נהיה הריח האהוב עליי בלי לשים לב.
והידיים החסונות שלו , אני חושבת שהשתגעתי, אין מצב שמה שאני מרגישה זה אהב-
״יובל?״ שגיא נכנס וקוטע את מחשבותיי . ״או היי״ אמרתי בשקט , מנסה להסתיר את הלחיים הבוערות שלי . מהמחשבות שעברו לי בראש . ״תודה שהסכמת להביא את באפי . אני מרגישה שמשהו בי הושלם . תודה שגיא .״
אני מרימה את מבטי , פוגשת את עיניו הרעבות של שגיא . אני מלקקת שפתיי , יודעת בדיוק מה זה עושה לו. ״דיי״ נוהם שגיא . ״דיי מה?״ אני מיתממת , ממשיכה ללקק את שפתיי בעדינות . נושכת מעט את השפה התחתונה. ״יובל , את משחקת באש.״ אומר לי שגיא , העיניים שלו עולות באש , משקפות לי בדיוק מה הוא מרגיש עכשיו . ״איזה יופי, ״ אני אומרת . ״המשחק האהוב עליי.״ אני מתגרה בו. שגיא לוקח צעד אליי , נצמד . ״ עכשיו תרגישי איך את נשרפת , אולי ככה תלמדי איך לא לשחק באש״ אומר לי בקול צרוד שמעביר בי זרמים העמוד השדרה .
YOU ARE READING
על חשבון הברון
Romanceזה לא סיפור מהאגדות , הוא רחוק מזה . תחזיקו חזק. מכירים את זה שיש לכם הכול? ממכוניות יוקרה , ועד לנדל״ן נחשק ונוצץ. אנשים נושאים את עיניהם אליכם , שמא מפחד ושמא מכבוד. אלו החיים שבנה לעצמו שגיא אבאס , טייקון המאפיה והעסקים . חיים של פשע ומותרות , נ...