מבטו הנוקב של אביו של שגיא יושב עליי במהלך הארוחה כולה , אני יכולה להרגיש את אי שביעות הרצון שלו ממני מקילומטרים.
שגיא שם לב לזה כמוני , ומהדק את ידו על ירכי . שולח מבטים רצחניים לאביו הקשה .״אז..״ לוסיאנה אימו של שגיא שוברת את השקט ששרר בשולחן עד כה.
״ יובל , מאיפה את ? בת כמה את?״ היא מתחילה לשאול אותי בחיוך עדין. אני זורקת מבט קטן לשגיא וממהרת לענות לה על שאלתה .״ אני בת 18, עוד רגע תשע עשרה . ואני ממנהטן .״ אני עונה בתמציתיות ובחיוך קטן ומובך , אחיזתו של שגיא בידיי מתחזקת. מידי פעם הוא זורק לי מבטים רכושניים .
״ או וואו.. צעירה .״ ממלמל אביו בזלזול , אשתו שזורקת לו מבט של ׳תשמור על הפה שלך׳ ומצליחה להשתיק את בעלה הסנוב .
״ וואו את בגילי בערך , אני 20.״ זורקת לאוויר איזבלה , אחותו הקטנה של שגיא .
לאחר דקות קטנות של שקט , כנראה מרגישה את האווירה המתוחה בשולחן.
״איפה למדת או לומדת ?״ אמא שלו נכנסת למילותיה של בתה בזריזות ובהתעניינות .
שגיא שזורק להם מבטים של ׳אל תנסו אותי .׳ מודע לזה שנשרתי מהלימודים בגלל הבעיות הכלכליות שנקלעתי אליהם במהלך השנים .
״ אממ , אני נשרתי מהלימודים . ״ אני זורקת לאוויר במבוכה את האמת , לא מעוניינת לשקר למשפחתו של בן זוגי .מבטיו של אביו לכיווני מורגשים מרגע לרגע מזלזלים ומוגעלים.
״אה..״ פולטים הנוכחים בשולחן בשקט. ״ טוב מה זה חקירה?״
נכנס שגיא לשיחה, הוא לא - מרוצה בכלל מהמבטים של אביו . ושאלותיה החודרות של אימו .אני מרגישה את זה באחיזתו ביריכי , ובדרך שהוא משדר זאת החוצה .
״ במה ההורים שלך עובדים?״ שואל אבא של שגיא , מנסה להכנס לשיחה עבור בקשת אשתו . מגלגל אליי עיניים . הוא אפילו לא מנסה להסתיר את העובדה שהוא לא מרוצה ממני.
אני מתחילה להתפתל בכיסאי מהמבוכה , אני לא עומדת להגיד להם שאמא שלי זונה נכון?
״ טוב אבא מה זה צריך להיות?״ שגיא תוקף את אביו , ובכך מציל אותי מהשאלה הנוראית .
אחותו שיושבת בצד במבוכה מתעסקת בצלחתה .אני מסכלת רגליי , הלב שלי על מאתיים. זה כלכך מביך.
״ אני רק שאלתי אותה שאלה , תפסיק לגונן . ״ הוא מפציר בעייפות בבנו , לא מתרגש מהתקף העצבים שלו.
״אבא....אל פאקינג תתחיל ״ שגיא מזהיר בשקט ארסי.״ שגיא , אתה שם לב מה קורה כאן נכון?״ אביו שואל אותו בחדות , פניו רציניות לחלוטין .
״ סליחה ?״ שגיא שואל , הוריד ברקתו פועם . מה שמעיד על האיפוק שהוא מפגין בקרב בני משפחתו.״ היא מנצלת אותך , בגלל שהיא קצת יפה אתה מקבל אותה? תראה אותה היא לא שווה כלום.״ אביו זורק מול כולם , אני נפעמת ונפגעת . משפילה ראשי מטה, ונושכת שפתיי בחוזקה . מתאפקת לא לבכות , זה כלכך משפיל.
YOU ARE READING
על חשבון הברון
Romanceזה לא סיפור מהאגדות , הוא רחוק מזה . תחזיקו חזק. מכירים את זה שיש לכם הכול? ממכוניות יוקרה , ועד לנדל״ן נחשק ונוצץ. אנשים נושאים את עיניהם אליכם , שמא מפחד ושמא מכבוד. אלו החיים שבנה לעצמו שגיא אבאס , טייקון המאפיה והעסקים . חיים של פשע ומותרות , נ...