-נקודת מבט שגיא -
אני מרגיש את רטט הקרינה ממכנסיי , אני מוציא את הטלפון שלי מחוץ לכיסי מכנסיי השחורות ובודק מי מתקשר אליי לעזאזל . המסך הלבן מציג את השם ׳ברונו סיילנס׳
ברונו ואני ידידים עסקיים במשך כמה שנים טובות , ברונו הוא איש עסקים ממולח ומצליח במיוחד . אומנם הוא לא שייך לעולמה של המאפיה אך כספו נתן לו שטח יפה בדרומה של לוס אנגלס . שטח רווחי במיוחד עבורי . אני בדרך כלל מעביר משם את כל הסחורה וההספקה שלי.לפני שכרתנו עסקה לפני כשנתיים לא עניין אותי מה יגיד והעברתי שם את רוב הנשקים והסמים שלי מהמפעלים במסווה החוקי שלי . ואז הוא פיצץ לי מכולה עם נשק יקר אני התעצבנתי , הוא כמעט מת , הוא ניסה לחוס על חייו שהוא ביידיי , אני הייתי עצבני , הוא החליט להציע לי לכרות איתו עסקה , אני הסכמתי בעירבון מוגבל , ואז הוא זיין תשכל על תנאים וכל החרא הזה , אני התעצבנתי , וככה כרתנו עסקה קטנה איך שרציתי , ומאז רוב ההעברות הסמים והנשק שלי עוברות דרך שטחו.
אני ממלמל סליחה מהירה ליובל ומתרומם בזריזות מהספה , הכלב הלבן יורד מרגליי במהירות.
אני עונה לשיחה : ״ אבאס , לא שמעתי את קולך המון זמן.״ אומר לי ברונו קולו נשמע עבה מתמיד . ״ כן ברונו , משהו חשוב?״ אני שואל בתקיפות . רוצה לבלות את זמני עם הבחורה המקסימה שנמצאת בסלון ביתי. ״ אני לא יכול לתת לך להעביר אצלי יותר .״ אומר לי ברונו בקול תקיף פייק , אני צוחק את צחוקי המזלזל . ידיי מתאגרפות לאגרופים קמטי עצבים קטנים מופיעים במצחי ואני ממהר לקחת את האגרטל הקרוב ביותר אליי ומנפץ אותו בחוזקה על הקיר . מנסה לרסן את כעסי , מקווה בשבילו שהוא צוחק. ״ ברונו אני מקבל דז'ה וו , אתה זוכר מה קרה כשניהלנו את השיחה הזו לפני כשנתיים נכון?״ אני שואל , קולי ארסי וקר . ״ אדון א-אבאס .״ הוא נקטע לרגע כשנזכר ומכחכח בגרונו ״ הרשויות עולו על העובדה שאני משתף פעולה עם העולם התחתון . הם מאיימים לקחת לי את השטחים. ״הוא אומר , קולו מפוחד ומקוטע. ״זה היה או שיקחו אותם או שאני חוזר לדרכי הרגילה והישרה אדוני.״ הוא ממשיך. מנסה למצוא אצלי איזהו ריחום קטן . אני מחייך את חיוכי הארסי ואומר .״ אוקיי , שיקחו לך את השטחים , לא ממש אכפת לי.״ אני אומר , תמיד יודע שאוכל להעביר דרך דרכים אחרות . איתו או בלעדיו .
המון אנשי עסקים וראשי עיירות משתפים פעולה עם העולם התחתון , עם אני רוצה משהו אגרום להם גם לרקוד סלסה לכבודי.
״ אדון אבאס , אני מזכיר לך שאתה מרוויח אצלי מצויין . אין אצלי תחליף.״ הוא מתרברב, ודמי רותח בתוך גופי . ״ תמיד יש תחליף , בעיקר לך סיילנס אז תעשה כמו שמך ותשתוק .״ אני אומר , קולי מפחיד מתמיד . ״ אדוני, אני חייב שתעזור לי . אחרת -״ אני קוטע אותו בגסות ״ אחרת מה?״ אני שואל , קולי נוטף ארס. ״ אחרת , אחרת ,״ הוא נתקע , מוחו הרקוב מחפש פיתרון . מבלבל לי בביצים . ״ אוקיי סליינס , אני עושה את זה ברור עכשיו. אני מעביר בשטחים שלך כמו שהיה עד עכשיו ,ואתה וסופג את הרשויות ברור ?״ אני אומר קולי ברור מתמיד ,אומר כמו תמיד את המילה האחרונה . ״ אדון אבאס , אני מבקש-״ אני קוטע אותו בשנית . ״ ברונו שאני אזכיר לך עם מי אתה מדבר , ולמה אני מסוגל?״ אני אומר , יודע שהוא ישתוק ויקבל על עצמו את גזר דינו המר . ״ אוקיי אדון אבאס , אני מתנצל . שיהיה יום טוב.״ חותם את השיחה סליינס הפחדן , תמיד ידעתי שלבחור הזה יש ביצים בגודל של הפאקינג האור של מקרר.
YOU ARE READING
על חשבון הברון
Romanceזה לא סיפור מהאגדות , הוא רחוק מזה . תחזיקו חזק. מכירים את זה שיש לכם הכול? ממכוניות יוקרה , ועד לנדל״ן נחשק ונוצץ. אנשים נושאים את עיניהם אליכם , שמא מפחד ושמא מכבוד. אלו החיים שבנה לעצמו שגיא אבאס , טייקון המאפיה והעסקים . חיים של פשע ומותרות , נ...