.

305 4 10
                                    


hej moi drodzy.
skonczyl sie niedawno 2021r i mialam swoje urodziny. oczywiscie swieta tez byly. przez ostatnie dni myslalam co robie z tym opowiadaniem bo raczej to nie ruszy dalej. wiem, byly plany na drugą część ale niestety nie beda one spelnione. chcialabym wam dac kilka powodow;)

1.
Przez ostatnie miesiace mialam mega sexuality questioning i wreszcie doszlam do wniosku że jestem lesbijką. nie dalabym rady być w zwiazku z mezczyzna przez co ciezko mi wymyslac fabule a co dopiero ja przelewac na wattpad. jest to tez powod dla ktorego sceny +18 pojawily sie tutaj 2 razy o ile się nie mylę.

2. TW!
Z moją psychiką nie jest dobrze, zmagam się z zaburzeniami lękowymi, odżywiania i stanami depresyjnymi od prawie roku. wlasnie nadszedl mi taki stan depresyjny i mam naprawde malo sil do czegokolwiek co nie ulatwia mi pisania tego.

3. TW!
Szkola, szkola rowniez przyczynia się do moich problemow psychicznych. W tym pierwszym semestrze nabawilam sie kilku traum a moje zaburzenia lękowe nie sa dobrym kompanem do czegos takiego. Mam rowniez od zajechania nauki wiec malo czasu.

Z moich tlumaczen to tyle. chcialam sie tylko jeszcze pochwalic ze zaczelam graf na gitarze.

Chcialam wam wszystkim podziekowac za ta przygode. kocham to community i czasem bede jeszcze tu do was zagladac<3 takie moje comfort crowd jestescie. dziekuje za prawie 7k wyswietlen!

bede sie starac pisac taka ksiazke na moim profilu co jest, bedzie mi latwiej z watkiem milosnym ale czy psychika i szkola pozwola na pisanie tego? okaze sie.

Dziekuje wam jeszcze raz. Dbajcie o siebie, ill always love you guys so much<3
<3

𝐿'𝑎𝑙𝑡𝑟𝑎 𝑑𝑖𝑚𝑒𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛𝑒 || 𝐷𝑎𝑚𝑖𝑎𝑛𝑜 𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz