11. I wanna be your sin

466 22 10
                                    

Minęło kilka godzin, postanowiliśmy że zagramy w karaoke. Napisaliśmy na karteczkach wszystkie nazwy piosenek i coverów Måneskin oraz z kim mamy śpiewać. Pierwsza losowała Victoria.

-L'altra Dimensione z...-uśmiechnęła się-...ETHAN CHODŹ TU -wykrzyczała do długowłosego i wrzuciła karteczki do pojemników, Ethan wstał nie chętnie lecz to zrobił.  Zaczęli śpiewać, nie obyło się bez wygłupów Vic. Zaciągnęła mnie do tańca przez co wróciłam z płaczem...spokojnie, to ze śmiechu. Damiano sam  się wijał z tego samego powodu po kanapie. Po piosence wróciłam na kanapę, teraz losował Thomas.

-Recovery. O człowieku nie nadążę...-patrzał na kartkę jak wryty-

-Weź nie przesadzaj, ja to śpiewałem ogrom razy chcę zaznaczyć -zaśmiał się mój ukochany.

-I WŁAŚNIE DLATEGO CIĘ WYLOSOWAŁEM!! -wykrzyczał blondyn ze śmiechem wyczuwalnym w tonie głosu.

Damiano wstał z Thomasem i ustawili się na środku, puściliśmy podkład.

I am walking down my road
I'm sleeping without a bed
I am not changing my clothes
For my friends I'm a stranger
I won't slow down, down, down

Raggi się pogubił w pierwszych wersach piosenki...to się wkopał. Razem z Vic nie mogłyśmy ze śmiechu, na twarzy chłopaka było widać zakłopotanie. Refren zaśpiewał dość dobrze, resztę też. Dopiero na trzeciej wzrotce poległ, mamrotał jakieś niezrozumiałe rzeczy przez co ja z Vic wybuchłyśmy śmiechem. Cyrk się skończył. Kolej Damiano.

-For your love -uśmiechnął się i popatrzał w moją stronę-...no aha, sam śpiewam -posmutniał.

No i zaczął. Od jego głosu miałam ciary. Cholera jasna, mam tak gorącego faceta że hit!

I wanna be a good man and see you smile
And I wanna swim between your thighs

Cały czas patrzał na mnie, czułam w moim brzuchu motylki i rumieniec który pojawił się na moich policzkach.

I wanna fuck you till you scream and cry

Wyraźnie podkreślił ten wers i dodał ten swój zadziorny uśmieszek. Nie wiedziałam co planuje ale na pewno będzie to ciekawe. Resztę piosenki zaśpiewał przepięknie. Czas na kolej Ethana.

-Torna a casa z Mari -uśmiechnęłam się na tą wieść, ta piosenka jest bardzo bliska mojemu sercu. Wstalam i stanęłam z Ethanem na środku.

Całą piosenkę dobrze mi się śpiewało, przyszedł moment na punkt kulminacyjny.

Quindi Marlena torna a casa, che il freddo qua si fa sentire
Quindi Marlena torna a casa, che non voglio più aspettare
Quindi Marlena torna a casa, che il freddo qua si fa sentire
Quindi Marlena torna a casa, che non voglio più sparire
Ah, ah, ah, ah
Ah, ah, ah, rai, rai, rai, ra-ah

Szczerze? Nigdy nie zaśpiewałam tak wysokiej nuty, znaczy...śpiewałam tą piosenkę milion razy lecz to było wyższe niż zawsze.

Skończyłam piosenkę, byłam zszokowana i wszyscy bili mi brawo.

-Dobrze spokojnie, to było nawet nie zamierzone -zaśmiałam się.

Okej, moja kolej. Wylosowałam.

-I wanna be your slave -poczułam na sobie zadziorny uśmiech Damiano- No chodź tu, wiem że chcesz a i tak ciebie wylosowałam -zaśmiałam się i razem z brunetem wróciłam na środek.

-Pa tera -zaśmiał się pod nosem Thomas.

Zaczęło się, śpiewałam z Damiano na zmianę. Chłopak mnie podpuszczał cały czas, postanowiłam też coś zrobić.

Damiano:
I wanna be your sex toy
I wanna be your teacher
I wanna be your sin
I wanna be a preacher
I wanna make you love me
Then I wanna leave ya
'Cause baby I'm your David
And you're my Goliath

Podszedł do mnie, specjalnie mi zostawił TĄ część. Cwaniak z niego. Uśmiechnęłam się i kontynuowałam.

Ah-ha
Mhm, ah-ha

Padłam przed nim na kolana żeby go sprowokować, widziałam że jest zaskoczony lecz zadziorny uśmiech nadal się trzymał na jego twarzy. Byłam zadowolona z tego co zrobiłam.

————
TEGO SIE NIE SPODZIEWALISCIE DWA ROZDZIALY W CIAGU JEDNEGO DNIA AHAHAHAHAHAHWHHWH POCHWALCIE SIE! KTO MA BILETY I Z KIM SIE WIDZE W WAWIE???
<3

𝐿'𝑎𝑙𝑡𝑟𝑎 𝑑𝑖𝑚𝑒𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛𝑒 || 𝐷𝑎𝑚𝑖𝑎𝑛𝑜 𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz