1

1.4K 35 0
                                    

Čuměla jsem tupě do země která byla pokrytá červeným kobercem, když mě z mých myšlenek vytáhlo posledních pár slov od zástupce ředitelky. "No to bude pro dnes vše. Tady máš rozvrh a můžeš jít do třídy. Je to o patro výše, dveře číslo 15." Pokusila jsem se vřele usmát, a s poděkováním jsem přikývla a podala si s ním ruku.
Byla to soukromá střední škola. Přestupovala jsem z osobních důvodů se kterými by se úplně neměl nikdo chlubit, no. Přistihla mě jedna učitelka jak jsem si zapálila brko za školou v době vyučování a pak delala problemy.
Po škole se o mě šířily jenom pomluvy o tom jak fetuju a tak jsem radši přestoupila, na nic bylo, že školní rok už začal. Takže přicházet jako nováček měsíc po začátku roku, když už se všichni znají je divné.
Jediná moje záchrana byla moje nejlepší kamarádka, ředitelka ví že se známe, tak aby mi to ulehčila dala mě k ní do třídy.

Hodina už začala a já se snažila najít třídu s číslem 15. Při pomyšlení na ty pohledy těch neznámých lidí, se mi příchod do nové třídy znechutil.
Když jsem třídu našla, položila jsem ruku na kliku a se zavřenýma očima jsem se zhluboka nadechla. Zaklepala jsem a otevřela dveře. "Dobré ráno" pozdravila jsem a všichni se na mě otočili.
"Dobré ráno, slečno.... Vlčková, že?" ujištovala se moje nová třídní. "Ano." Odpověděla jsem spíše na řečnickou otázku, těsně před tím než jsem došla k Naomi. "Nazdar ty debílku..." zašeptala jsem aby mě učitelka neslyšela. "Ahoj kotě" úplně jsme se rozzářily ze nám to nakonec vyšlo být spolu ve třídě.

"Taro? Mohla by jste se zbytku třídy prosím představit?" Koukla na mě a očekávala ze nejspíš půjdu před tabuli. A však jsem pouze odsunula židli a postavila se na místě. Měla jsem na sobě černé kožené boty, černé džíny s dírami na kolenou, černé triko, klasickou koženou bundu a kolem pasu jsem měla uvázanou červenou kostkovanou košili.

"Jmenuju se Tara, je mi skoro 19. Mám rada hudbu a cestování. A to je asi všechno?" nevěděla jsem co mám říct. Poprvé se na mě někteří moji nový spolužáci usmáli. "Děkujeme, Taro. A teď už máte obědovou přestávku."

Když jsem si oblikala bundu tak mi na rameni přistála ruka "Cigáro?" Zeptala se a mezi ukazováčkem a palcem v druhé ruce držela bílou cigaretu."Udivuje mě že se vůbec ptáš" řekla jsem když jsem si od ní cigaretu vzala a začala jsem se smát. Dala jsem si ji za ucho a už jsme si to míříli k východu ze školy. Byla zima, takže jsme se postavili jen par metru od školy abychom pak mohli jít zase dovnitř. Byla tam se mnou Naomi a připojilo se k nám pár dalších lidí, byla tam Valerie, Jakub, Kay a Lena. Všichni byli moc milý. A na důvod proč jsem přestoupila jsem všem jenom odpovídala ze jsem nebyla spokojena se školou.
Když jsem potahovala další toxiny do svého těla, rozhlédla jsem se a viděla jsem nádhernou holku. Málem jsem se udusila kouřem když jsem ji viděla.
Koukla se na mě zpět a s pokývnutím hlavy se na mě usmála.

Měla špinavou blond barvu vlasů, byla o něco málo nižší než já, měla nádherné nohy. Oči modré, světlé.
Měla na sobe bílé tenisky, černé legíny, bílou košili mírně zastrčenou a dlouhý černý kabát.
Nahla jsem se k Naomi a zašeptala ji do ucha "Do jaké třídy chodí ta co kolem nás teď procházela?" zeptala jsem se ji v domění toho ze bych mohla získat aspoň Instagram. Naomi se ale začala jenom strašně smát a nikdo nechápal. "Můžeš mi říct, co je vole??" Bouhla jsem ji u toho do ramene aby se vzpamatovala.
"To je naše učitelka dějepisu ty debile" když to dořekla začala se znovu smát a soucitně mi položila ruku na rameno. "Však vypadá jak kdyby chodila do čtvrťáku"
"No, máme ji teď po přestávce" dodala Naomi.
"Bomba" odvětila jsem s ironií v hlase.

Láska společností zakázaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat