"Jsi hezká, víš to?.." zaculila se a opět mě šokovala.
"Tak fajn vy máte dost.." řekla jsem otrávený hlasem abych na sobě nedala nic vědět a ohla se pro kabelku na zemi. "Jste tu s někým?" takhle jsem ji tu nemohla nechat samotnou. "Byla jsem tu s kamarádkou ale ta už jela domu" dostala ze sebe po chvilce. "Zavolám vám taxíka, pojďte si se mnou sednou do zadu.." s její kabelkou v ruce a její rukou přes moje ramena jsme se dobelhaly ke dveřím. Dotáhla jsem jí dozadu do malého skladu, kde máme obrovské krěslo, posadila jsem jí tam. Šlo od tamtud vidět na bar. "Taro?" Volala mě Leila.
"Copak?.." "Co to je za ženskou?" Byla udivená koho k nám tahám. "To je moje učitelka, obtěžoval jí nějaký borec v zadu a její kamoska jí tu nechala, je totálně na mol. Musím ji tu chvilku nechat a vyřešit to." Snažila jsem se opět překřičet velmi hlasitou hudbu. "Jasný, já teď potrebuju ale na 5 minut pomoct.." koukla na mě vážným pohledem a já viděla tmě nestíhá. "Pohoda.." postavila jsem se za pult a už brala další obědnávku.
"Cuba libre, Mohito a Perlivá nechlazená voda!" zakřičela jsem do davu a čekala kdo si pro to přijde.
Přišla poslední holka co tam stála a když zaplatila tak byl chvilku klid, šla jsem zpátky do skladu za ní.
"Omlouvám se, musela jsem odběhout.." viděla jsem že se klepe "...je vám zima?" "Ano." otočila jsem se a z poličky jsem vzala tenkou deku. Přidřepla jsem si k ní a přikryla jí. "Děkuju.." jen jsem ji přikývla.
Bylo před trětí ráno a já se konečně dostala k tomu jí zavolat taxíka. Ve skladu, máme v zadu i věci, vytáhla jsem telefon z kapsy u kabátu a opsala telefonní číslo na taxi z nástěnky "sluší ti to.." ozvalo se za mými zády, jen jsem se otočila koukla se jí do očí a snažila se to ignorovat.
"Dobrý večer, volám z music baru Flash. Potřebovala bych odvoz na...kde bydlíte?" "Zborovská 4, Smíchov" nadiktovala mi adresu. "...na Smíchov Zborovská 4, jasan děkuju. Nashledanou" schovala jsem telefon zpatky do bundy. "Tak pojďte. Ja vás dám do toho auta. Bundu si oblečte.." vzala jsem jí kabelku, chytila kolem pasu a ona mi hodila ruku přes rameno a šli jsme zadním vchodem na hlavní ulici.
Taxikář už tu stojí, otevřela jsem dveře "Dobrý večer" jen jsem strčila hlavu do do auta abych pozdravila řidiče. Dala jsem ji kabelku na prostřední sedadlo. Chytla jsem ji za paži a pomohla se ji posadit. "Až přijedeš.., pardon přijedete tak mi napište zprávu ať můžu být v klidu. Jasný?" potřebovala jsem se ujistit že mi rozuměla.
"Jasný šéfová" zasmála se "Nashle" pozdravila jsem je oba a zavřela dveře od auta.Šla jsem zpátky dovnitř a začala přijímat objednávky. "Fakt to je tvoje učitelka?" zeptala se mě Lea když jsem stála u čepu a točila pivo. "Jo, proč? 50, prosím." "Se mi zdá že po tobě jede.." koukala na mě a čekala na mojí odpověď. "Byla opilá.. to že mi řekla ze mi to sluší nic neznamená. Tady 150 na zpět, díky" "No...nevím" rýpla si do mě ještě.
Zprávy
Neznámé číslo: jsem doma a ještě jednou děkuju za pomoc. S pozdravem Veronika Tichá.Já: Diky že jste si vzpomněla a nemáte za co. Zítra mám bohužel čas jenom od 11 do 13, pak musím do práce. Sejdeme se u mě doma: Jagellonská 13, Žižkov. S pozdravem Vlčková
Po 4 ráno si lidi pro drinky už moc nechodili a kolem 5 už pomalu odcházeli. Leila si šla kolem té 4 lehnout do křesla, takže jsem byla na baru sama, společnost mi dělal Péťa a nabídl mi odvoz domu, který jsem vřele přijala.
"Leii, Leilo... vstávej. Jedem domu" pohladila jsem ji po rameni "Jedeš se mnou?" ptala se sotva otevřela oči. "Ne jedu s Petrem.." řekla jsem když jsem vstávala abych si vzala telefon. "Jestli chcete, tak můžete jít domů já uklidím" "to jsi hodná..." udělala jsem pár kroků na bar a vzala hrníček "...ale mezitím co ty jsi chrupkala tak Péťa uvařil kávu a já uklidila pult." Podala jsem jí kávu v hrníčku aby se probrala. "Já vám stejně miluju" vstala z křesla stoupla si vedle mě a věnovala mi pusu na tvář.
Dopila jsem kávu, oblékla se a vzala věci a jela jsem domů.Další náročný den za mnou. Přišla jsem domu, šla si vyčistit zuby a opláchnout si obličej. V ložnici jsem se převlékla do sportovní podprsenky a boxerek na spaní,nastavila jsem si budík na půl jedenácté, bylo 6. Zachumlala jsem se do deky a šla rovnou spát.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...