15

727 25 0
                                    

Ve škole jsem šla rovnou do třídy si jen odhodit bundu a pak jsem i s kávou a kapsičkou šla nahoru do kabinetu. Před dveřmi jsem se zastavila a zaklepala. "Dále." ozvalo se jemným hlasem. Vzala jsem za kliku a vešla dovnitř. "Dobrý den." zavřela jsem dveře za sebou "to už mi zase vykáš?" rýpla si do mě s úsměvem na tváři. Položila jsem před ní kávu a taštičku "to je pro tebe." věděla jsem že je to její oblíbené protože to dost často nosila do hodin. "Jak jsi to věděla?" ptala se s nadšením v hlase. "Prostě jsem dobrá..." udělalo mi radost když jsem viděla jak moc jí to potěšilo. "Takže co jsme to měli vyřešit?" Připomněla jsem jí důvod mého příchodu.
"Jo tohle, můžeš mi říct co jsme dneska probírali?" její hlas byl přísnější "období po 1. Světové válce"
"No a co z té války si pamatuješ?" Už jsem si myslela jak jsem zandala a ona mě opět postavila nohama na zem. Neříkala jsem nic, protože jsem si na nic nemohla vzpomenout. "No tak jsem nedávala pozor no." protočila jsem oči v sloup a naštvaně se opřela zády do židle. "A pozor jsi nedávala proč jako?" byla naštvaná.
Opřela jsem si předloktí o stůl, propletla jsem si prsty mezi sebou a bez přerušení očního kontaktu jsem se postavila a jakoby přehla přes lavici abych ji byla blíž. Byli jsme od sebe opět jen kousek a já viděla jak vnitřně panikaří.
Zvedla jsem jednu ruku chytla její bradu ukazováčkem a palcem "protože jsem přemýšlela nad tím jaké to bylo líbat tyhle rty..." řekla jsem potichu. Její pusa se mírně otevřela a já ji palcem přejela po rtech z prava do leva. S jemným pohlazením tváře jsem se zvedla, sedla si na židli vedle ní a s velkou radostí sledovala jak se roztéka nad mýma slovama a jak jí její profesionalita v mé přítomnosti opouští.
"Bacha aby ti neukápla slina." rýpla jsem si do ni a vzala ji za ruce.
"No nevím komu by se hodil bryndáček na moje hodiny.."
...tak tohle jí neprojde, nebude mě provokovat...
Na obličeji se mi objevil zlověstný úsměv. Vzala jsem její zápěstí mezi prsty levé ruky a přitlačila je do jejího klína. Pravou rukou, na které mi zůstaly jenom náplasti, jsem ji zajela prsty na zátylek do vlasů. Její oči byly plné očekávání. Vzala jsem jí za vlasy a lehce zatáhla, s citem abych jí neublížila. Nechala jsem jí ať hlavu zakloní sama. Prudce se u toho nadechla. Ucítila jsem že zvedá ruku, vzala jsem ji tedy za obě zápěstí, upevnila jsem svůj stisk a navedla ji rukama aby se semnou postavila. Naše těla se dotýkala, dala jsem ji ruce na pas. Zvedla jsem ji a posadila ji na stůl vedle mě. Měla černou sukni nad kolena a bílé triko.
Položila jsem ji dlaň na hruď, její srdce bilo jako o závod a to se mi líbilo. Zatlačila jsem do ní a ona se opřela dlaněmi o stůl. Ruku jsem táhla pomalým tahem přes střed jejího hrudníku až k bříšku. Tam jsem ruku nechala. Otočila jsem hlavu na stranu a podívala se na její nohu, neměla silonky. Volně jsem položila konečky prstů na její koleno. Snažila jsem se mým dotykem říct jak se cítím, ladně a pomalu jsem jí přejíždela po malých kouscích tam a zpět.
Cítila jsem jak se chvěje. Začali mi cukat koutky, rada ji vidim jak kvůli mě slábne. Jela jsem blíž a blíž k její sukni.
Slyšela jsem ze začala zrychleně dýchat. Její kůže byla jako v ohni a moje prsty jako led který tak potřebuje. Když jsem se konečně dostala ke konci té volné látky co měla na sobě, nezastavila jsem se a sukni ji tím pohybem vhrnula. Zapojila jsem i druhou ruku. Když v tom se zvedla a obmotala mi ruce kolem krku. Chtěla mě začít líbát ale já se uhla.
Moje prsty se potkaly s lemem jejích kalhotek. Viděla jsem jak sebou mírně škubla. "Nevím kdo z nás dvou tady teče víc." Dala jsem jí prst pod bradu, nadzvedla ji hlavu a odkryla ji tak její krk. Neváhala jsem a začala jí tam líbat, začala jsem pod čelistí a pomalu jsem jela dolů. Slyšela jsem jak se jí dýchá hůř a hůř a srdce ji bije hlasitěji. Jednou rukou se zpátky opřela o stůl a druhou mi dala do vlasů. Zastavila jsem se ji u výstřihu. Ukazováčkem pravé ruky jsem ho posunula a polibky pokračovala dál. Dostala jsem se až k prsům a podprsence, zastavila jsem se na jejím kraji a jemnou, křehkou kůži jsem nasála do pusy a zkousla. Ruku ve vlasech zatla v pěst a zarazil se ji dech. Začala dýchat ještě hlasitěji než před tím, kdyby někdo stal za dveřmi tak to slyší. Udělala jsem to několikrát za sebou, když jsem přestala a podívala se na svoje dílo. Viděla jsem modro- červenou modřinu. Vrátila jsem se zpět do úrovně jejich očí. Přiblížila jsem se k ní, pomalu. Jako kdybych ji chtěla dat pusu. Byly jsme od sebe jen pár milimetru, ale já jí nenechala naše rty propojit a tenhle moment jsem natahovala.
"A teď mě omluvte, paní učitelko. Už mám deset minut výuku..." usmála jsem se na ni sundala z ní ruce, odstoupila od stolu na kterém seděla. Naposledy si prohlédla tu nádheru kterou jsem způsobila a vydala se ke dveřím. Tam jsem se otočila "Jo a rozmazala jsem ti rtěnku, promiň.." ukázala jsem jí palec na kterém byla rozmazaná červená rtěnka. Stále v šoku a se zrychleným dechem se na mě otočila, ale už nic neřekla.

Láska společností zakázaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat