Dotáhli jsme si všechny věci do obrovské místnosti s recepcí, vedle ní byli schody do horních pater a z druhé strany výtah. Uprostřed místnosti byli 3 křesla a 2 velké pohovky postavené před krbem a v zadní části místnosti se šlo do jídelny.
"Máme pokoje 12-19. Dvojlůžkové Beneš, Adámek.." mluvil k nám náš tělocvikář. Zvedl klíček do vzduchu a koukal u toho do složek s papíry. "Pokoj 18. Paní učitelka Tichá a pokoj 19 Fišová, Vlčková a Lajová.
Šla jsem nám pro klíček a pak si dát věci na pokoj.Když už jsme tam dotáhli ty obrovské tašky, šli jsme dolů před jídelnu za ostatními. Byli asi dvě odpoledne a nás čekal oběd. Vzala jsem talíř s řízkem a kaší a šla jsem si sednout k našemu stolu. Seděli tam všichni se kterými se bavím. Viděla jsem na učitelský stůl ke kterému přicházela ona. Dělala jako by se nic nestalo. "Jdu na záchod, za chvilku se vrátím." Pošeptala jsem Naomi sedící vedle mě.
Zvedla jsem se, prošla kolem učitelského stolu a koutkem oka jsem zahlédla že se za mnou otočila.
Otevřela jsem dveře na záchod a opřela jsem se o umyvadlo. Hlavou mi lítá tolik výčitek a nadávek na mě samotnou. Litovala jsem toho. Pustila jsem studenou vodu a opláchla jsem si obličej, vzala jsem si papírové utěrky a obličej si utřela. Otevřeli se za mnou dveře. Koukala jsem do odrazu v zrcadle. Byla tam ona, nečekaně. Na tohle mám štěstí. Její oči se na mě zastavily taktéž v zrcadle a mě se okamžitě vybavila vzpomínka na tu koupelnu. Měla jsem chuť řvát a něco rozmlátit. Zmáčkla jsem umyvadlo a snažila se uklidnit. Musela jsem pryč, otočila jsem se a rychle šla ke dveřím se slzami v očích. Uhla na stranu a zády se opřela o kabinku. Když jsem se kolem ní protahovala snažila jsem se na ni nekouknout. I by mi to prošlo kdyby mě nechytla za zápěstí. Koukla jsem se na její ruku a pak zvedla pohled k jejím očím.
"Dovolíte?.." zeptala jsem se s ironii v hlase a začala jsem odcházet.
Rychle jsem si utřela slzy než jsem přišla za ostatními. "V pohodě?" ptala se starostlivě Naomi. "Jo jo, dobrý."Na pokoji
Náš pokoj byl docela velký. Hned vedle dveří byla koupelna a naproti záchod a pak jakoby za rohem byly postele jedna taková větší, klidně by se na ní vyspali dva a pak palanda naproti.
"Beru horní!" Zakřičela Val.
"V tom případě beru spodní." dodala Naomi a na mě zbývala samotná postel. "Slyšela jsem že je večer diskotéka v nějakém sále." řekla Val u vybalování věcí. Dala jsem si věci do skříně a elektroniku do nočního stolku. Rovnou jsem si zapojila nabíječky a dala si nabíjet telefon. Přišla nám zpráva že máme být všichni za půl hodiny dole u recepce. Svoje telefonní čísla jsme dávali učitelům z bezpečnostních důvodů a právě kvůli informacím kde se budeme scházet.
Dneska jezdit ještě nejdeme, takže jsem si vzala šedé teplé tepláky a černé triko s dlouhým rukávem které má na zádech potisk lebky a růže. Něco jak moje tetování na stehně. Šli jsme teda dolů a povídali si se všema než přišli i učitelé. Tělocvikář náš utišil.
"Tak vážení, naše učitele vám představovat nemusím. Jsme vaši zástupci takže když budete něco potřebovat jdete za námi. Zítra v 8:00 už budeme u lanovky. Takže v 7:30 nám odsud odjíždí autobus. Kdo v něm nebude, nejede. Je to jasné?" z cele mistnosti se najednou ozvali různé projevy souhlasu.
"Mám pro vás ale ještě lepší zprávu. Dneska večer máte diskotéku v tanečním sále do kterého se dostanete když projdete jídelnou. To je pro dnešek všechno uvidíme se večer."
Všichni se postupně rozešli do svých pokojů jenom naše skupinka zůstala na gaučích a křeslech. Já seděla na pohovce a zády se opírala napůl o opěrku na ruku a napůl o zadní opěrku, nohu jsem měla nataženou na gauči a na mě ležela Naomi. Měla jsem ruku kolem ní. Vedle na pohovce seděl Kay a Jakub, byli jak nerozlučná dvojka, mozkové našich plánu na průsery. Naproti nám seděla Val, Lena a Áďa v křeslech.
"Hele měli jste spolu někdy něco?" vyhrkl na mě a Naomi, Kay. "Prosím?" řekla jsem zaskočeně a zároveň velmi pobaveně.
"No ty jsi na holky, tak když je to tvoje nejlepší kamoška tak by si jí ohla ne?" Dodal a já poznala že si nedělá prdel ale opravdu nechápe.
"Kámo to že jsem na holky neznamená že bych píchala nebo byla s každou kterou vidím. Ano je to moje nejlepší kámoška, ano je hezká a né nespala bych s ní."
"Vlčková můžete nachvilku?" Ozval se mi z poza zad ženský hlas. Všichni se otočili jejím směrem.
"Piče.." zahuhňala jsem když jsem se zvedala z gauče. Šlápla jsem na opěrku a gauč přeskočila.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...