S poděkováním jsem odešla ze třídy a šla na tramvaj domů. Cesta ze školy mi trvá nějakých 30 minut, dvěmi tramvajemi.
Když jsem přijela domů tak jsem za sebou práskla dveřmi, pověsila klíče na věšák na stěně vedle dveří. Skopla ze sebe boty a batoh položila na botník.
Rovnou jsem si to namířila přes svou chodbičku a obývák s kuchyňí do ložnice.
Otevřela jsem černou skříň se zrcadlovými dveřmi, vzala čisté tepláky a triko a šla jsem zpět na chodbu kde je koupelna a záchod. Zapla jsem si horkou vodu a vlezla do sprchy. Snad jediné místo kde se můžu uklidnit.
Dneska mám vyjímečně volno, ale zase musím zítra do práce na noční. Pracuju v docela známém klubu jako barmanka.
Vypla jsem vodu, osušila se a vzala si krásně voňavé a hlavně pohodlné oblečení. Šla jsem do kuchyňe, postavila si vodu na čaj a zapla televizi.
S čajem jsem se posadila na gauč, přikryla se dekou a natáhla si nohy.
Koukala jsem na Simpsonovi, když v tom mi přišla zpráva na Messenger do skupiny z práce, že máme zítra vyprodánou akci. Super, takže zase nebudu mít ani čas na to si dojít na záchod. Nebyla jsem nadšená a kdybych mohla tak s tím seknu, ale ty peníze potřebuju. Kapesné od táty už by mi na nájem úplně nestačilo, z toho si platím jídlo. Zbytek platím z výplaty, ale jelikož jsem tam jen krátce a na poloviční úvazek tak dostávám 8.000 a 50% dýšek. Takže tak 10.000 když se zadaří a od táty dostávám 3.000. Nedostala jsem se úplně do lehké situace, ale s mámou není dohoda a k tátovi do Maďarska nechci.
S bráchou, co si tak pamatuju, jsem se bavili jen jako malý když jsme si hráli a k ségře nemůžu protože se přestěhovali z Prahy do Pardubic.
Zbytek dne jsem jen koukala na televizi a kolem půlnoci jsem si lehla a usla.Sobota, odpoledne
Koukala jsem na nějaký film v televizi a nachvilku se natáhla na gauči. Potřebovala jsem se prospat. Čekala mě 12 hodinová směna.
Na hoďku jsem si dáchla. Probudily mě rány od popelnic venku na ulici. Vstala jsem a šla se kouknout co se tam děje. Nějaký debil zase skopnul popelnici na silnici ze vzteku. Šla jsem zpět ke gauči a vedle ze stolu jsem vzala mobil.Zprávy:
Leila: zlato, máme směnu spolu. V 18 tě vyzvednu před barákem.
Já: záchrana, děkuju.❤️
Tak tohle mě potěšilo, že se nemusím tahat autobusem a že ráno nejspíš budu mít odvoz zpátky domů. Když jsem se koukla na hodiny, tak jsem zjistila že moc času už nemám. Bylo 16:54 a já se musela obléct, najíst, udělat si jídlo do práce a upravit se. Neváhala jsem a šla jsem rovnou do ledničky, vytáhla jsem šunku, sýr, salám a kečup. Udělala jsem si tousty, jeden jsem si rovnou snědla a další dva si zabalila do krabičky, přihodila jsem müsli tyčinku a kapsičku s přesnídávkou.
V práci nemam moc času na jídlo tak si musím brát něco co se dá rychle sníst.
Po jídle jsem šla rovnou do skříně pro bílou pracovní košili, černé džíny a... doprdele kde to je? Začala jsem prohrabávat všechny šuplíky, koukala jsem pod postel a nikde. Popoběhla jsem do koupelny a a tam taky nejsou, nachvilku jsem se zastavila a zamyslela se.
Aha! Batoh do práce. No jasně. Bez vínových kšand by to v praci nebylo ono. Připla jsem si je na kalhoty a přetáhla na ramena a dala si své dlouhé, velmi tmavé a kudrnaté vlasy do drdolu, jako vždy. Ještě jsem si vyhrnula a zahla rukávy, vzala batoh, dala tam krabičku s jídlem, když mi zazvonil mobil. Zvedla jsem ho z botníku
'Leila💜', hovor jsem zvedla a bez pozdravu jsem hned vysypala "prosimtě už si beru boty a jdu, dej mi chvilku" típla jsem to a mobil schovala do zadní kapsy. Vzala si svůj oblíbený černý kabát s vysokým límcem, dala si batoh na záda a vzala černý pytel s odpadky. Když už jdu dolů tak to vemu sebou ať potom nemusím chodit znova.
Zamkla jsem za sebou dveře a sešla schody. Otevřela jsem vchodové dverě a Leila už tam seděla v nastartovaném autě, zvedla jsem ruku na znak toho aby chvilku vydržela, proběhla jsem mezi auty a vyhodila pytel do popelnice.Otevřela jsem dveře černé audiny. "Čauko" pozdravila jsem s úsměvem. Na přivítanou jsme si dali pusu na tvář "Ahoj, nová voňavka?" zeptala se velmi vřelým hlasem. "Jojo, jsem dostala od táty."
"No, sedí ti"
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...