doprdele, tohle neměla vidět. Otočila jsem se na ní s ubrečenýma očima, držící si zápěstí pravé ruky, když se koukla na dveře vedle mě, viděla díru v první vrstvě dveří. Okamžitě šla ke mně blíž. "Co jsi to udělala?" ptala se staroslivě. Vzala mě za zápěstí a koukla se mi na klouby které už stihli zmodrat a natéct. Tou ránou mi musela prasknout žilka, jinak si nedokážu vysvětlit tak modré klouby. "Omlouvám se.." řekla jsem když mě dotáhla k umyvadlu a pustila mi na to ledovou vodu. "Neomlouvej se. Zvládneš to tady 3 minuty?" zhluboka jsem dýchala protože jsem ty klouby začínala cítit. Jen jsem beze slova přikývla a snažila se nezhroutit k zemi. "Zkus to tady nerozmlátit jo?" lítostně se na mě usmála a odešla.
Zachvilku byla opravdu zpátky a vzala mě pod rukou.
"Pojď, řekla jsem ze jsi spadla a musíme ti to jít ošetřit." skoro až pošeptala, vzala mě k výtahu a dojeli jsme k jejímu kabinetu. Bylo mi na zvracení, cítila jsem tlukot mého srdce v kloubech na ruce, nevěděla jsem jestli budu mít pruser kvůli těm dveřím, brečela jsem jako malé dítě a pocity se ve mě jenom míchali.
Posadila mě na židli ke svému stolu, vzala si druhou židli a sedla si naproti mě s lékárničkou. Začala se prohrabávat mezi léky a věcmi na první pomoc. A já poznala že je ztracená
"Pružný obvaz, polštářek a octanovou mast, to je ta modrá tuba.." dostala jsem ze sebe chraplavým hlasem, bylo to náročnější než jsem si myslela.
"Máš s tím zkušenosti?" ptala se mě když mi otírala trochu krve z prstů z malé ranky. Trochu jsem si bolesti sykla když mi pohla ukazováčkem." Promiň" řekla tak mile a ustaraně "Celkově s ošetřováním mám zkušeností dost." vždy jsem se ošetřovala sama pokud mě někam nevezla sanitka nebo to nebylo zlomené.
"Aha" vzala polštářek, dala na něj mast, trochu mi dala i na klouby a začala vázat obvazem. "Povíš mi co se stalo?". Opět jsem mlčky jen vytáhla levou rukou telefon z kapsy a dala jí přečíst zprávy s mojí mamou. "Vždyť jsme neudělali nic špatně." Koukala na mě nechápavě "bude to slovo proti slovu, myslíte si že ředitelka nechá školou proplouvat pomluvy o tom že spolu něco máme?"
"To mě nenapadlo."
"No tak vidíte." telefon jsem dala zpátky do kapsy. Upevnila mi obvaz a podala mi kapesník. Když jsem si utřela oči, podala mi ještě vodu. "Děkuju.." zkusila jsem se usmát ale moc mi to nešlo. "Potřebuješ ještě něco?" koukala na mě se starostí v očích a já uviděla svoji šanci. "Pravdu.." navázala jsem oční kontakt a ona potichu vyčkávala na to co bude dál "Chci vědět pravdu, líbím se vám?" tato otázka jí nechala v šoku a já jen pozorovala jak se jí hrne červená barva do tváří. Stydlivě se s prudkým výdechem zasmála. Opřela jsem si lokty o kolena. "Taro." začala větu ale nevěděla jak pokračovat. Natáhla jsem se pro její ruku a ladně jsem ji ve své dlani, pohladila palcem na hřbetu její dlaně. Skoro až vyděšeně. Tak bych popsala pohled který měla v očích do kterých jsem jí upřeně koukla. Vzala jsem za její židli a přitáhla si ji blíž sobě jen o pár centimetrů.
Bylo ticho, nevěděla co měla říct. "Směješ se když jsi v mé blízkosti. Znervózníš když se k tobě přiblížím. Pořád se mě dotýkáš, třeba jako zhruba před 20 minutama. Dole, ve třídě mezi všema." já byla absolutně v klidu, teď byla ona ta co byla na tolik šokovaná že ze sebe nedostala ani hlásku. "Staráš se o mě...." Pomalu jsem si ji projela pohledem, chvilku jsem se zastavila u nohou a pak jsem se vrátila zpět k očím. "Dost se klepeš." polkla tak nahlas že jsem to slyšela. Natáhla jsem ruku k jejímu obličeji a položila ji ruku na tvář "zmátla jsi mě. To se mi nestává" dodala jsem ještě, nesputila jsem z ní oči, jen jsem střídala pohled do jejích oči a na rty. Nohou jsem její židli přesunula ještě blíž "Taro?" pošeptala skoro neslyšně. "Řekni že nechceš a já ti tu pusu nedám." koukala jsem ji do očí ale odpovědi se mi nedostalo. Byli jsme od sebe jen kousek. Naše nosy se skoro dotýkali, měla jsem ruku na její tváři a cítila jsem jak úplně hoří. Než jsem udělala ten poslední krok, dala jsem jí ještě sekundu na to aby uhla. Neudělala to a já si jí přitáhla do polibku. Spolupracovala a polibky mi oplácela. Ruku jsem přesunula pod ucho a palec pod bradu. Líbala úžasně. Tak lehce ale zároveň vášnivě. Než jsem se odpojila tak jsem ji jen lehoulince kousla do rtu. Opravdu lehce.
Položila jsem moje čelo na to její a viděla jsem že má pořád zavřené oči. Pohladila jsem ji po tváři a dala jí pusu na čelo. A v té pozici zůstala.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...