14

748 26 0
                                    

"Tvoje srdce jede jako o závod." řekla jsem hodně potichu a prolomila tím ticho mezi námi. S bradou na její hlavě, jednou rukou na krku a druhou na jejím stehně jsem tam jen seděla a užívala si její přítomnost. Vnímala jsem teplo jejího těla, cítila jsem její vůni a skoro slyšela tlouct její srdce.
"Prosím řekni něco..." přesunula jsem ji ruku na tvář a koukla se jí do očí které byli zavalené slzami. Palcem jsem jí přejížděla po líčku. Silně zavřela oči tak že se jí slzy spustili dolů po tváři a tváří se mi přitlačila do dlaně, užívala si ten pocit. Stále jsem čekala na její slova a obávala jsem se toho nejhoršího. Chytla moje ruce, postavila se. Nechápala jsem co dělá tak jsem jen mlčky seděla a nedutala. Udělala krok blíž a ruce mi zvedla trochu nahoru. Když zvedala jednu nohu do vzduchu tak jsem pochopila že si na mě chce sednout, položila jsem jí tu zdravou ruku ze zadu na stehno a s pohybem jsem ji trochu pomohla. Ruce si spojila za mým krkem a já ty svoje položila na její stehna blíž k pánvi. Intenzivně jsme jedna druhé koukaly do oči a z nějakého důvodu jsem se nemohla kouknout jinam. Měla jsem pocit jako by ve mě byl ohňostroj, že se rozteču, cítila jsem se tak provinile ale zároveň i tak šťastně jak ještě nikdy v životě. Nechtěla aby tohle skončilo. Přitáhla si mě do objetí a do ucha mi smutným hlasem řekla "už musíš jít. Zvonilo.". Znovu se odtáhla a koukla mi do očí. Byla jsem smutná. Pohladila mě po vlasech, pak ruku položila na mojí tvář a já ucítila její jemnou kůži, skoro až sametovou. Tyhle ruce chci na sobě mít pořád...
znovu položila své čelo na to moje. A dala mi pusu. Postavila jsem se i s ní a pak jí postavila na zem. Když jsem se koukla o kolik je nižší, trochu jsem se usmála. Já měla nějakých 175cm a ona byla asi o 10 centimetrů nižší.
Byla tak roztomilá. Ještě naposled jsem pohladila hřbet její ruky a vydala jsem se ke dveřím. Tam jsem se ještě otočila a uviděla jsem ten nádherný úsměv.

Scházela jsem schody dolů na patro kde máme učebnu. Koukala jsem před sebe a ještě porad vstřebávala co se stalo. Ještě pořád jsem cítila její rty na těch mých. A při vzpomínce na ten daný okamžik jsem měla motýlky v břiše.
"Kde jsi furt?" řekla Naomi když jsem přišla ke svému místu. "Jedem na jídlo o přestávce?"snažila jsem se vyhnout otázce. "Jasný, aspoň si promluvíme."
..do hajzlu, na to jsem úplně zapomněla...
Musela jsem si vymyslet nějakou vymluvu.
"Co máme teď?" Zeptala jsem se když jsem v batohu hledala nabíječku. "Děják." řekla Naomi koukající do telefonu. "Kurva.." tak to budu mít co dělat. "Co je?"
sakra vymysli něco rychle. "Noo... nic. Jen to neumím." vyblekotala jsem ze sebe. "Aha, však nepíšem." Jen se na mě velice nechápavě podívala a já radši mlčela.

Celou hodinu jsem z ní nespustila oči. A hlavou se mi honili myšlenky na to co bych ráda udělala kdybychom teď byly samy. Kde všude by mohly být moje ruce, kdyby na nás nekoukalo tolik lidi. Kde všude by mohli teď být moje rty. Vybavovala jsem si vzpomínky na to jak jemná je její kůže.
Tak strašně moc bych se jí chtěla dotýkat a cítit jak moc chce abych se jí dotýkala. S těmahle myšlenkama hodina utíkala strašně rychle.
"No tak zbytek si necháme na příště a během přestávky se za mnou staví... Klouček, Beneš, Klešová a Vlčková. Chybí vám tu nějaké známky."
Říkala mezi tím co jsme si balili věci na přestávku.
Oblíkala jsem si bundu v uličce vedle lavice a povídala si s Naomi o tom kam jedeme. Když jsem měla ruce za zády v rukávech a házela jsem si bundu na ramena, prošla za mnou a já ji pohybem rychle přejela klouby přes stehno. "Pardon.." jen jsem se za ní otočila a mile se omluvila. "V pohodě, ani jsem to necítila." jen co to dořekla už byla pryč ze třídy.
"Takže mekáč?" Položila mi Naomi hlavu za zadu na rameno, když jsem porad koukala na dveře. "Jo..." odpověděla jsem potichu.

U jídla
"No takže už mi řekneš proč tě vezla k mámě?". Tak tady si budu muset vymýšlet. "No museli jsme napsat žádost o individuální klasifikaci kvůli tomu že bydlím sama a chodím do práce. Psali jsme to déle než jsme čekali a já nadhodila to že už budu muset jet abych si mohla vyzvednout tu motorku. Ona se mě na tu motorku začala vyptávat. Tak jsem jí vysvětlila situaci a ona se nabídla ze mě tam hodí.... A to je celá story." vymýšlela jsem si za pochodu a doufala že to bude dávat smysl.  "Aha a já už myslela že se spolu taháte.". Pak už jsme si jen povídali o tom ze chce Naomi udělat nějakou party až její rodiče odjedou. A jak to mám vlastně v práci. Na cestu jsme si pak vzali ještě kafe a já k tomu přihodila jablečnou kapsičku kterou jsem si nechala zabalit.

Láska společností zakázaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat