U mě doma
Přišli jsme domu, když jsme přišli do obýváku "Dáš si špagety?" Ptala jsem se jí. "Ty jsi pila? Ty jsi pila předtím než jsi nasedla na motorku a jela ke mě?" byla zděšená. "Klid, chtěla jsem si dát ale než jsem se napila tak jsi mi zavolala. Jestli chceš tak si nabídni"
Pokynula jsem rukou na skříňku se skleničkami, mezitím co jsem chystala veci na sýrovou omáčku.
"A dáš si se mnou?" otočila se na mě když stála u otevřené skříňky. "A domů tě poveze kdo?" zpochybňovala jsem její rozhodnutí abych si dala s ní. "Pojedu tramvají.." usmála se. "Tak fajn""Mňam! Nevěděla jsem že umíš vařit." Byla nadšená.
"Počkej máš tady něco.." natáhla jsem ruku k jejímu obličeji a z koutku úst jsem jí palcem setřela kapku omáčky. "...joo spoustu lidí si myslí že nic neumím" vstala jsem od stolu a dala talíře do dřezu.Už jsme byly trochu přípité, půlka flašky už byla pryč. Seděli jsme na gauči a koukali jsme na Nové mutanty od Marvelu.
"Ha vidíš? Já ti říkala že budou spolu. Takže..?" Byla jak malé dítě
"Takže jsi vyhrála a já musím splnit u trest..." řekla jsem napůl otráveným hlasem.
"Noo co takhle kdyby jsi mi namasírovala krk.." koukla na mě a já neměla na výběr. "Fajn..." zvedla jsem se a šla pro krém. sedla jsem si na opěradlo gauče a ona seděla o něco níž. Nanesla jsem jí trochu krému na krk a dávala si pozor abych ji neušpinila triko. Když jsem se pustila do práce hráli nám písničky v pozadí, mám zkušenosti s masážemi takže nějaké základy umím. Cítila jsem jak její svaly povolují a ona celá se uvolnila. "Můžeš mi říct co ty neumíš?" zeptala se se zavřenýma očima. "Určitě se něco najde..." odpověděla jsem skromně.
"..počkej." už suchými rukami jsem jí přejela dlaněmi po ramenou. Konečkami prstů jsem jí pomalu jela po zadní straně ruky, od ramene až k loktu.
Cítila jsem jak se na jejích rukou udělali malé útvary. Naskočila jí husina a mě se to opět líbilo.
Chytla jsem jí za lokty a zvedla ji ruce nad hlavu. Spolupracovala, jako by mi říkala dělej si co chceš.
Prsty jsem potom jela zase zpátky dolů, od loktů přes vnitřní a citlivou stranu ruky, zachvěla se, přes žebra které jsem cítila pod prsty až k okraji jejího trika. Jemným dotykem jsem ji triko trochu nadzvedla a naklonila jsem se trochu blíže. Pošeptala jsem jejím směrem "Bez toho to půjde líp.." moje prsty se stále neodlepily od její kůže pod trikem a pomalu jsem jí ho zvedala a snažila se u toho nepřerušit dotek.
Nervózně se zasmála. Pokaždé co mé prsty našly trochu citlivější místo jako by zatla všechny svaly v těle a nepatrně sebou škubla. Přetáhla jsem ji triko přes hlavu a hodila ho na druhou stranu gauče.
Ještě pořád měla husinu. Sedla jsem si za ní. A začala ji škrábkat na zádech, dlouhé tahy nehtů do kterých jsem dávala cit jí začaly pomalu vytvářet červené cestičky. Položila mi ruce nad kolena a pokaždé co zesílil její stisk na mém stehně přitlačila jsem na jejích zádech.
Její dech zrychloval a její záda se začaly prohýbat.
Pravou rukou jsem jí odhrnula vlasy z levé strany krku a přitáhla jsem si ji zády na sebe. Pravou ruku jsem položila na její klíční kost a začala jsem jí hladit všude možně. Hlavou se mi opřela o pravé rameno, já se otočila směrem k jejímu uchu abych ji viděla do obličeje. Svoje rty jsem lehce otřela o její ucho a zároveň si moje pravá ruka našla cestu jejímu krku. Levou dlaň jsem ji přesunula na břicho a zaklonila jsem jí hlavu ještě více. Zastavila jsem se. A položila ji čelo ke krku.
"Nemůžu..." Pošeptala jsem. Sundala jsem z jejího krásného těla moje ruce. Otočila se na mě "jasně chápu." Řekla docela naštvaně "Na pomoc jsem dobrá, viď?" Dodala a natáhla se pro triko.
"Ne počkej ty to nechápeš.." bála jsem se že když to udělám ze jí nikdy neuvidím. Bála jsem se toho že si chce jen užít a pak budu jen další student, jako by mě neznala. "Tak mi to vysvětli.." zakřičela z chodby a slyšela jsem jak si bere boty. Vyběhla jsem za ni o koukala na to jak bere za kliku. "To nejde takhle vysypat z rukávu." doufala jsem že mě pochopí.
"Fajn, ale já nejsem od toho aby na mě někdo zjišťoval co vlastně chce. Měj se..." vycházela ze dveří. "Po..." dveře práskly "..čkej" a já se najednou ocitla v tmavé chodbě a sama.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...