23

829 28 0
                                    

Brzy se přidaly i její vzdechy a velmi zrychlený dech.
Políbila jsem jí tedy na klitoris a vrhla se do svojí práce. Začala jsem jí uspokojovat jak jen jsem uměla. Moje prsty jí mezitím jezdili po stehnech, můj jazyk si prohrával s jejími citlivými body a moje uši naslouchaly jejím zvukům.
"Ztiš se! Uslyší tě.." zvedla jsem hlavu.
"Nepřestávej.." dostala ze sebe z posledních sil.
Natáhla jsem ruku k jejímu obličeji, vzala jsem jí za bradu a mírně jí otevřela pusu. Položila jsem prostředníček a prsteníček na její rty a u toho se jí koukala do očí. Zvedla hlavu a prsty vzala do pusy. Naslinila mi je a já se nevědomky usmála. Nastřádala jsem v puse trochu slin. Sklonila jsem se a sliny nechala pomalu ztéct po mých rtech na její intimní partie. S otevřenou pusou se zvedla na lokty a pozorovala co dělám. Prsty jsem sliny trochu rozstřela, naklonila jsem k ní a pomalu do ní vnikla. Dala mi ruku ze krk a začala mě líbat. Začala jsem rytmicky prsty pohybovat dovnitř a ven. Sladily jsme tempo ruky s tempem líbání do kterého za pár vteřin začala vzdychat. Vrátila jsem se zpět mezi její stehna a zapojila se i pusou.
Přidávala jsem na rychlosti i tvrdosti přirážení. Rukou si zakryla pusu a její řec těla mi říkala že zachvilku dosáhne orgasmu.
Byla zapřená do špiček nohou a její boky se pohybovaly lehce nahoru a dolů. Její dech byl tak nepravidelný že ho chvilkama i zadržovala. Polykala nahlas a střídavě zavírala oči když zakláněla hlavu nebo koukala na mě.
"..už budu" řekla mezi zuby a lapáním po dechu.
Zatlačila jsem jí teda boky do matrace a tahala jí k sobě. Nasála jsem její klitoris do pusy a naposledy přirazila prsty, když se ozval poslední a opravdu hlasitý vzdech, který následovalo spokejené zasmání se. Trochu se jí klepala noha, dala jsem ji utěšující pusu na místečko které jsem ještě před chvílí dráždila. Pomalu jsem vytáhla prsty, okamžitě mi oběma rukama vzala dlaň a prsty si dala do pusy. Koukla se na mě těma psíma očkama a mě se objevili motýlci v břiše, skoro jsem se roztekla.
"No kurvaaa..." pošeptala jsem když mi prsty ještě olízla. "Copak?" Zeptala se tak nevinně že mě to zarazilo.
"Jsi zvrácenější než jsem si myslela.." přiblížila jsem se k ní a začala jí líbat, pomalu jsem si našla cestu rukou na její krk a ona se usmála do našeho polibku. Krk jsem jí na stranách trochu zmáčkla, ona se kousla do rtu a u toho se rošťácky zasmála.
"Tady se někomu líbí škrcení..." přikývla mi na souhlas a na rtech měla pořád úsměv.
Najednou se ozvalo klepání na dveře. Lekla jsem se.
"Ano?!" zakřičela směrem ke dveřím.
"Paní učitelko, my hledáme Taru." Řekla Naomi za dveřma. "Dopiči.." řekla jsem neslyšně a šla se zavřít do koupelny. Pustila jsem vodu aby to znělo že se sprchuju a poslouchala jsem za dveřmi.
Naomi: "je u vás Tara?"
Verča: "ano, bylo jí špatně a teď je ve sprše..." v hlase jí šla slyšet nervozita.
Naomi: "aha. A proč není v pokoji? Tam je přece taky sprcha."
Verča: "Byla ožralá jako hovado to jsem jí měla nechat aby tam někde omdlela?"
Naomi: "jasný omlouvám se. Budete to řešit s naší třídní?"
Verča: "Nebudu, ale už se to nebude opakovat nebo vás nechám vyhodit!"
Naomi: "rozkaz kapitáne."
Verča: "na noc zůstane se mnou, už stejně bude 1 ráno. Kdyby náhodou jí bylo blbě."
Naomi: "Dobře...děkuju a dobrou noc."
Verča: "Dobrou."

Slyšela jsem jak cvakli dveře. Otevřela jsem dveře od koupelny. "Kdy jsi se stihla oblíknout?" divila jsem se když přede mnou stála v triku a kraťasech.
"To bylo těsný.." oddechla si. "To teda." Přitáhla jsem si ji k sobě za boky a s úsměvem jsem jí políbila. Jednu ruku kolem jejího pasu. Druhou jsem jí pohladila po tváři a koukala jsem jí do očí. Položila mi hlavu na hruď a ruce na záda. Jezdila prsty tam a zpátky, dala jsem jí pusu do vlasů. Vzala mě za paže a chtěla mě otočit. "Co děláš?" zasmála jsem se.
"Otoč se!" Řekla zděšeně a ukázala na zrcadlo za mnou. Otočila jsem hlavu a koukla se na svoje záda.
Měla jsem tam šrábance. Na pár místech se objevila i trochu krve. "Promiň..." pošeptala a koukla se na mě. Pohled jsem jí vrátila. "To nic není. Vážně se omlouváš ty mě?" Dřepla jsem si a nadzvedla ji kraťasy na stehně. Kousek oblečení zakrýval pár modřinek, otisky zubů a občas i nějaké ty zakryté nehty. Zvedla jsem jí nohu a dala si jí přes rameno.
Věnovala jsem jí na vnitřní stehno pár polibků. Cítila jsem že se její ruka přesunula na můj krk. Vytáhla si mě k sobě a začala mě vášnivě líbat, pomalu, jako by chtěla říct že chce přídavek.

Láska společností zakázaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat