Přesunula se na tvář. "Veru?..." pošeptala jsem jejím směrem. Vzala jsem jí na boku za kraťasy, dala ruku v pěst a přitáhla si jí ještě blíže. Začala mě líbat na krku. "Mám citlivou kůži, bacha na..." pozdě cítila jsem jak mojí kůži nasála do pusy a následně pustila.
"hups.." zasmála se. Otočila jsem se do zrcadla "..cucáky." řekla jsem zklesle.
"Promiň, nevěděla jsem to." Pohladila mě po tváři.
"Jo já vím..." usmála jsem se sklonila se abych ji mohla dát ruce na stehna. Zvedla jsem jí "co děláš?" ptala se ale já si všímala svého. Položila jsem jí na skříňku vedle umyvadla, zatlačila jsem jí do ramen aby se lopatkami opřela o zeď za ní. Za celou dobu jsem nespustila oči z těch jejích. Vyhrnula jsem jí triko do půlky břicha. Sklonila se k jejímu podbříšku, olízla jsem jí kousek kůže a pak na něj dala pusu. Zasekl se jí dech a snažila se potichu nadechnout s otevřenou pusou. Koukla jsem se na její tvář, červenala se, měla zavřené oči a začala zhluboka dýchat. "To až tak?" Zasmála jsem se.
"Mmhm.." zabručela na souhlas "nemůžu za to co se mnou děláš." kvíkla. Zvedla jsem se zpátky a věnovala jí rychlou pusu. "Pokračování příště." pošeptala jsem. "To mi neuděláš." vyjádřila jasný nesouhlas "Ale udělám." vzala jsem ji pod kolenama a pod rukama a zvedla jsem jí jako princeznu.
"Co zas blbneš?" Zasmála se rukama se mě snažila držet. Donesla jsem jí k posteli a posadila ji na okraj, nahla jsem se nad ní a položila ruce vedle ní. Začala couvat ale já jí nenechala utéct, každý její krok byl následován mým. Po 4 jsem šla zároveň s ní po posteli dokud jsem nedošli až k čelu postele.
Natáhla se pro polibek a když byla velmi blízko, chvilku jsem počkala ať prohloubím napětí mezi námi. Opět jsem jí dala jen rychlou pusu, a nenaplnila tak její očekávání. Jenom na mě beze slova a nechápavě koukala.
"Řekla jsem pokračování zítra. Jdeme spát" převalila jsem se na stranu, lehla jsem si na záda a dala si ruku za hlavu. Ona si sedla na mě, dala mi ruku pod triko které jsem vzala v koupelně. Zatáhla jsem břicho a koukala na její ruku, pomalu jela rukou nahoru k mým prsům. Měla jsem slzy v očích a tak jsem je radši zavřela, triko mi trochu povytáhla a začala mě líbat na břiše.
Otočila jsem hlavu do strany a přes oči jsem si dala loket. Cítila jsem jak se zvedla "Taro?.." řekla opatrně, neodpovídala jsem. Snažila jsem se přijít na jiné myšlenky. "Taro co se stalo?" lehkým stiskem mě vzala za zápěstí a dala mi ruku z obličeje. Prstem mi zatlačila do tváře, palcem mi utřela slzu. "Řekni mi co se stalo.." koukla na mě a hladila mě po tváři. Její dotek byl plný starosti, byl tak jemný, přinášející klid. Při pohledu na ní jsem se trochu uklidnila.
"Řekněme že jsem narazila na takového debila, který neví co znamená ne..." vykoktala jsem ubrečeným hlasem a po tvářích začalo téct ještě více slz.
Lehla si na mě do obětí, spojila jsem ruce za jejími zády a zabořila se do jejího ramene.
"To jsis nezasloužila.." pošeptala mi do ucha a dala mi malinkou pusu na tvář.
"Ani nevíš jak mě to mrzí." dodala ještě. "Ty za to nemůžeš, neudělala si to." chtěla jsem v jejím objetí zůstat, ale vím že jak se vrátíme už to nebude tak jako tady.
Usínala jsem v jejím objetí, s jejím dechem na mé hrudi a jejím uchem na mém srdci. Hrála jsem si s jejími blonďatými pramínky. Vnímala jsem její teplo, ale přes to všechno jsem dlouho nemohla spát a tak jsem si jen užívala tenhle moment. Bála jsem se co s námi bude dál. Nevěděla jsem jestli o tom někomu říct nebo jestli bude lepší to držet v tajnosti. Nevím co mým kamarádům řeknu až se mě zeptají na ten cucák na krku. Nevěděla jsem co bude dál ale i přes všechny ty starosti jsem v tenhle moment byla šťastná. Její dech se zpomalil a už se ani nehnula, myslela jsem si že už spí. "Asi jsem se do tebe zamilovala..." pošeptala jsem. Potřebovala jsem si ulevit a dostat to ze sebe. "..asi? Já myslela že to víš.." řekla v polospánku. "A já myslela že spíš" snažila jsem se to uhrát jinam "poslouchám jak ti bije srdce.." řekla tak roztomile až jsem myslela že se rozteču. "A co říká?" zeptala jsem se zvědavě.
"Na to jsem ještě nepřišla, ale taky by mě to zajímalo." Začala mi na břiše konečkem prstu kreslit různé obrazce. "Snaží se ti říct že patří jen tobě.." doteď dělala prstem kolečka, ale teď začala kreslit srdíčka všude možně. "Dobře se o tebe postarám..." cítila jsem jak se mi rozbušilo rychleji.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...