17

698 28 0
                                    

Protahovala jsem se mezi zdí a Martinem. Má široké ramena takže jsem se o zeď úplně opřela. Cítila jsem jak se rychle otočil a chytl mě ze zadu za krk. Praštil se mnou o dveře a já už slyšela jak na něj křičí. Odtáhli ho a mě jako by přestaly fungovat uši.
Neslyšela jsem byla jsem v šoku. Cítila jsem teplou hustou tekutinu na čele. Ignorovala jsem to a dala si telefon k uchu.
"Můžeš otevřít. Jsem tu." Řekla jsem potichu a viděla jsem jak se otevírají dveře. Jistila jsem se rukou na zdi, motala se mi hlava.
Když jsem se ocitla ve dveřích stála tam, celá ubrečená a rozklepaná. Sotva se držela na nohou. Měla jsem slzy v očích když jsem jí takhle viděla.
Udělala jsem k ní krok dopředu, obmotala jsem jí ruce kolem pasu a cítila jsem jak se mi položila do rukou. Zvedla jsem jí na sebe a ona mi dala nohy kolem pasu. Brečela mi na rameno, slyšela jsem jak skoro nemůže dýchat. Dala jsem ji ruku na pas a druhou na krk ze zadu.
"Jsem tady..." pošeptala jsem, a zabořila jsem obličej do jejího ramene. "Nic se ti nestane." Dodala jsem jemným hlasem a cítila jsem jak její stisk kolem mého krku zesílil. Někdo ťukal na dveře, které se za námi zabouchly. Postavila jsem ji na nohy.
"Běž se posadit já příjdu, ano?" Trochu jsem ji zmáčkla dlaň. Otevřela jsem dveře a stál tam strážník.
"Tak o pány jsme se postarali, už vás otravovat nebudou. Akorát vás poprosím..." podal mi papírek a tužku. "... nebudeme to řešit teď, ale potřebuju od vás jméno, datum narození, adresu a telefonní číslo na kterém vám dostihneme." Upřímňe se na mě podíval.
"Jasně. Děkujeme vám."
"Nashledanou." Naposledy mě pozdravil když jsem mu podávala lístek s mými údajemi. "Nashledanou."
Dostala jsem ze sebe než jsem zavřela dveře.

Sundala jsem si bundu a boty. Šla jsem tmavou chodbičkou na jejímž konci byl otevřený prostor vlevo kuchyně a vpravo jak jsem se později přesvědčila obývák. Nakoukla jsem za zeď která trochu oddělovala kuchyň od obýváku a seděla tam na gauči, s dlaněmi v klíně a šokovaným výrazem v očích. Pomalu jsem šla k ní a sedla si vedle ní na gauč. Vzala jsem jí za ruku a oběma palci hladila její hřbet. Měla hlavu sklopenou, jednu ruku jsem ji položila na stehno. Dala jsem jí pusu do vlasů a položila bradu na její hlavu.
Chvilku jsme seděli v tichosti, vyjmula ruku z mého stistku a utřela si oko. Posadila jsem se normálně a jen na ní koukala.
"Děkuju." řekla tak potichu že jsem si skoro vůbec nerozuměla. Zvedla svůj zrak a místo toho aby se mi koukla do očí mi koukala, jak se mi zdálo, na čelo. Natáhla ke mě ruku a palcem mi přejela po obočí. Lehce jsem vzala její zápěstí, vzala její ruku jako při žádosti o tanec a věnovala ji malou pusu na prsty.
"To neřeš." usmála jsem se na ni.
"Jak neřeš? Jak to mám asi neřešit?" zvedla se a šla směrem k chodbě. "Kam jdeš?" Zvýšila jsem hlas aby mě slyšela. Neodpověděla mi, ale během chvilky přišla zpátky. V ruce měla desinfekci a kapesníky.
Sedla si na proti mě a ja jí celou dobu jen v tichosti pozorovala. Nastříkala desinfekci na kapesník a utírala mi krev z obličeje. Musela mi ji utírat i z tváře. Koukala jsem na ni, jak je soustředěná, jak si olizuje spodní ret když se soustředí.
Opět jsem se zasnila při pohledu na ni.
Chtěla bych aby byla moje, abychom byli spolu a nikdo nám nebránil.
Nevnímala jsem žádnou bolest. Otočila se ke stolu aby si utřela ruce od desinfekce "Sundej si triko." vyšlo jí z úst bez toho aby se na mě podívala.
Ani jsem se nehla, teď? Ta si umí vybírat čas.
Vzala mě za spodní okraj trika, koukala na něj a ja už se přibližovala abych mohla jí mohla znovu políbit. "Jestli to nedám vyprat teď tak už těch skvrn nezbavíš..." podívala se mi do očí s úsměvem na rtech, věděla že jsem to pochopila jinak.
Postavila jsem se a najednou jsem tam stála jen ve sportovní podprsence a šedých teplácích. Když jsem tam stála skoro polonahá se zmuchlaným trikem v natažené ruce, jenom zírala. Projížděla mě pohledem. Odkašlala jsem si "kde máš koupelnu?"
"Jo... promiň. Pojď " obešla stůl před gaučem a vedla mě chodbou do koupelny. Rozsvítila a otevřela dveře. Vpravo od dveří byla pračka, vlevo umyvadlo a naproti dveří velký sprchový kout a vedle něj věšák na ručníky. Šla k umyvadlu a začala ho napouštět vodou, opřela jsem se o pračku a pozorovala ji v odraze zrcadla které bylo nad umyvadlem.
"Nekoukej na mě tak." V předklonu máchala moje triko v rukách ale taktéž koukala do zrcadla.
"Jak na tebe koukám?" chtěla jsem to slyšet od ní.
Důkladně jsem si ji prohlížela a představovala si jaké by to bylo se jí dotýkat. "Už jsi dneska jedla?" zeptala jsem se jen tak. "Snídani.." dobře, tak takhle ne.
"Dovolíš?" ukázala jsem na kuchyň a ona jen přikývla. Vydala jsem se tedy do kuchyně a otevřela lednici která byla ve skříňce. Když jsem se koukla dovnitř zjistila jsem že tu nemá nic k jídlu. Byl tam jeden jogurt, poslední plátek sýra nějaké máslo, hořčice, kěcup a to bylo všechno.
Vrátila jsem se zpátky do koupelny, už to triko dávala do sušičky. "Tady máš.." podala mi triko z poskládané hromádky oblečení. "Díky." Oblíkala jsem se a pokračovala "a prosim tě co jsi dneska plánovala večeřet?".
"No nevím, nestihla jsem nakoupit." Zapla sušičku
"Vem si bundu..." šla jsem si do obýváku pro mobil.
"Někam jdeme?" Vykoukla z koupelny.
"Jo ke mě, tam je aspoň jídlo." Donesla jsem ji její bundu z chodby a svoji už jsem měla na sobě.
"Já nemám ale helmu.." skoro až koktala.
"Půjčím ti mojí."   "A-ale to nejde takhle."
"Jak nejde?" Ptala jsem se udiveně "to není o helmě ty se bojíš jezdit..." trochu jsem se zasmála a stejně ji tu helmu dala do ruky.
Když jsme stály venku odhodlávala se na motorku nasednou. Viděla jsem že se přemlouvá, tak jsem ji vzala za ramena. "Věříš mi?" Koukla jsem se ji do očí a ona jen rychle zakývala hlavou "fajn, až nasedneš chytneš se mě kolem pasu a nohy dáš na tyhle stoupátka.." nasedla jsem na motorku a nabídla ji ruku, kterou přijala. Druhou mi dala na rameno a sedla si za mě, obmotala mi ruce kolem pasu a já se natáhla dozadu a sklopila ji clonu.

Láska společností zakázaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat