Slyšela jsem jak si šla sednou na postel. Po chvilce kdy se mi udělalo lépe jsem se zvedla, spláchla a šla se do koupelny osprchovat a vyčistit si zuby. To mi pomohlo vystřizlivět. Naomi už nejspíš odešla.
Vzala jsem si teplaky a vzala si podprsenku. Vyšla jsem s mobilem v ruce.
"Dohajzlu! Myslela jsem si že tu nikdo není.." skoro jsem až zaječela. "Co jsi pila? Jsi normální kdyby to byl jakýkoliv učitel a né já tak jste mohli být teď na cestě domů!" Byla opravdu naštvaná. "Vodku.." řekla jsem neutrálním hlasem. "A proč to kurva děláš?"
"Potřebovala jsem nachvilku vypnout a odreagovat se." snažila jsem se jí normálně vysvětlit. "Vypnout? Co jsi potřebovala vypnout že jsi se tak zřídila?" vyzvídala. "Možná jsem se nachvilku potřebovala zbavit těch myšlenek.." "pořád nechápu" přerušila mě
"Víš jak to bolí, cítit něco k člověkovi, když je to společností zakázané.." přistoupila jsem k ní blíž "... a nemoct o tom mluvit když to po tobě žádá. Víš jak moc bolí když někdo na kom ti záleží dělá jako by jsi neexistovala? A pak když už konečně přiznáš svoje city odejde a nic ti neřekne..." opět jsem se vařila vzteky, prošla jsem kolem postele ke skříni, hledala jsem něco na sebe. Když jsem ucítila její ruce kolem mého břicha, její tvář na mých zádech a její dech pod mojí lopatkou. "Promiň.." zašeptala mi do zad. Ukáplo mi pár slz. Otočila jsem se v jejím obětí a ona mi položila hlavu na hruď, rozprostřela ruce na mých zádech a trochu mi zaryla nehty do zad.
"Ty nehty..." řekla jsem potichu. "Hezky voníš.." ještě více utáhla svůj stisk. "Dej ty nehty pryč.." řekla jsem o něco více přísněji než předtím. "Nebo co?" řekla provokativně a to jí nenechám, šáhla jsem jí do zadní kapsy pro klíček. "Jdi" ukázala jsem na dveře.
S sebou jsem si vzala jen telefon. Dala jsem jí klíček před jejími dveřmi, odemkla a vešla dovnitř. Vešla jsem hned za ní, u toho jak zamykala dveře jsem jí chytla za boky a nalepila se na ni. Jakmile zamkla tak jsem jí za boky prudce otočila a přimáčkla ke dveřím. Sundala jsem jednu ruku z jejího boku a vzala ji za bradu.
"Chci to slyšet.." dala jsem jí palec pod ret a ukazováček pod bradu. "Chci vědět že ke mě taky něco cítíš." čekala jsem co mi řekne, musela jsem to vědět jinak to nemůžu udělat.
"Jsem do tebe zamilovaná" koukala mi u toho do očí. A v tu chvíli mi došlo že jsem nenávratně zamilovaná až po uši. Po třetí jsem spojila naše rty. Vzala jsem jí oběma rukama pod zadkem a zvedla ji. Dala mi ruce na krk a nohy spojila za mými zády. Odnesla jsem si jí k posteli a položila jí na záda. Byla tak pode mnou, ruku jsem posunula na její zadek a s radostí ho zmáčkla. Dostalo se mi jemného, skoro až nevšimnutelného vzdechu do našich polibků.
Naše pusa se brzo stala velmi vášnivým a intimním líbaním. Zapojovala jsem i jazyk, a ona se mi to snažila vracet. Sáhla jsem jí na břicho pod triko a pomalu jsem dlaní jela nahoru, své polibky jsem nejdřív přesunula na tvář a pak na krk, kde jsem si dala velmi záležet na tom aby byly vášnivé jak jen to umím. Moje ruka si mezitím našla její prsa a jedno mnula v dlani. Její dech zrychloval a šlo vidět jak moc se snaží hlídat aby nebyla hlasitá. Sem tam ji nějaký ten vzdech utekl a mě to usvědčilo v tom ze dělám dobrou práci. Odtáhla jsem se a koukla na tu krásku, která se mi teď odevzdává, se zavřenýma očima. Jak rozdýchává to vzrušení které prožívá. Já jí mezitím dala obě ruce pod triko a vyhrnula jí ho až ke krku. Políbila jsem jí na podbřišek a ucítila jak se opět zachvěla a prohla se. Dala mi ruce do vlasů, a já jsem dlouhým tahem jazyka jela přes střed jejího břicha, od pupíku až k po poslední kousek oblečení který mě držel od té krásy. Dala jsem jí pusu do oblasti výstřihu a pak jsem jí pomohla dostat ze sebe to triko.
Věnovala jsem jí ještě polibek na klíční kost, dvěmi prsty pravé ruky jsem jí rozepla podprsenku a pomalu jsem ukazováčkem a prostředníčkem zajela pod ramínko. Nechala jsem ji kousek černé látky s krajkami na okrajích spadnout z ramene a pak sundala z druhé ruky. Byla tak nádherná a každý centimetr jejího těla který mě nechala vidět jsem obdivovala.
Dala si ruce přes prsa. Znervózněla. Položila jsem jí ruku na tvář a trochu ji přinutila se mi kouknout do očí. "Jsi nádherná. Nebudeme dělat nic co sama nechceš..." trochu jsem jí uklidnila. Vzala jsem jí opatrně za zápěstí ruky kterou si zakrývala hruď a nechala jí chvíli na rozmyšlenou. Pomalu ruku natáhla tam kam já jsem chtěla a já jí na dlaň věnovala malou pusu, abych ještě více upevnila pouto mezi námi. Zatlačila jsem ji rukou do středu hrudi a donutila jsem ji si lehnout. Dlaněmi si zakryla obličej a mírně zaklonila hlavu. Nahla jsem se nad ní a dala jsem ji pusu pod bradu, na ohryzek, mezi klíční kosti, mezi prsa a nakonec je její pravé prso. Nejdřív jsem začala jemnými pusinkami, takovými dětskými. Měla husinu po celém těle, dala mi ruku do vlasů a mírně mě nasměrovala, dala mi tak souhlas že mužů pokračovat dál. Teď už vášnivou pusu jsem směřovala na její bradavku. Její stisk v mých vlasech zesílil. V puse jsem si s ní hrála a než jsem pokračovala dál, zkousla jsem jí.
"Aa! To bolí..." zakřičela bolestí. "A tobě se to nelíbí?.." koukala jsem na ni když jsem měla hlavu u jejího poprsí a s jejíma prsama si mezitím hrála. "Myslela jsem si. Nech si ty ruce pro sebe.." počkala jsem než položí své ruce jinam. Přesunula jsem se níže, obmotala ruce kolem jejích stehen a začala jí sundavat legíny. Koukla jsem se do jejích očí a čekala na souhlas. Přikývla mi hlavou a já je pomalu sundavala.
Najednou se přede mnou kráska nacházela jen v černých kalhotkách. Chvilku jsem se kochala výhledem a pak jsem se opět sklonila a dala jí pusu na břicho. Nechávala jsem si záležet na každém mém kroku aby věděla že jí mám opravdu ráda.
Na pánvi nad okrajem spodního prádla měla tetování, byl to malý had.
Lehla jsem si zpět do své polohy. Jednu ruku jsem dala kolem její nohy a dlaň položila na její bříško.
Druhou jsem jí vzala za levé stehno a začala jí líbat na vnitřní části stehna.
"Ráda provokuješ?" Přerušila mě.
"Já provokuju? Děláš si prdel, že jo.." zasmála jsem se ironicky "já nevím kdo vyprovokoval tuhle situaci." Ukončila jsem svoje presvedčování.
"Nevím kdo se se mnou chtěl vyspat od chvíle co mě viděl." Odmlouvala. "Buď hodná a zavři hubu. Nebo ti jí zavřu sama.." odvětila jsem se svůdným tónem v hlase. Vykulila oči a šlo vidět že se jí moje slova líbila.
Otočila jsem se k jejímu stehnu a pěkně se do něj zakousla. "Tsss!" sykla bolestí. S kůží mezi zuby jsem začala sát. Její ruka přistála na té mé a propletly se nám prsty. Když jsem přestala a kůži pustila, byla tam nádherná modřina. Posunula jsem se ještě blíže k jejímu středu. Políbila jsem jí na okraj černé látky, jenom pár centimetrů od toho nejcitlivějšího místečka. Začala se podemnou kroutit.
"Notak..." řekla zoufale "Ale copak?" Zeptala jsem se provokativně a dlaň položila na její rozkrok.
Nachvilku jí spadla čelist "musíš říct co chceš.." dodala jsem mezitím co jsem dlaní v pomalých impulzech lehce tlačila na klitoris. "Já.." vydechla "chci tebe." vykoktala. Ruce položila na postel a bílé prostěradlo začala muchlat v dlaních.
"Hodná holka.." řekla jsem potichu a s úsměvem na rtech.
Naposled jsem jí políbila na klitoris přes látku než jsem jí z ní sundala. Pomalu a lehce jsem jí líbala všude kolem abych jí přinesla ještě více vzrušení. Dělala jsem to až do chvíle kdy se mi její tělo svíjelo pod mými doteky.
ČTEŠ
Láska společností zakázaná
Romance3. Ročník střední a 18 létá studentka. Já: "Proč bych to měla dělat doprdele?" "Protože jsem vás o to požádala, Taro..." sykla jsem si pro sebe, protože jsem neměla ponětí ze už se vrátila zpátky do třídy. Zvedla jsem svůj pohled a navázala oční ko...