פרק 7

7.9K 283 31
                                    

"סופש היום!" קים נכנסה אל ביתי בצהלה גדולה. היום יום שבת, הסופש מתחיל לו וקים בהתרגשות שיא. ישבתי בסלון וצפיתי בטלוויזיה, מנשנשת לי תפוח ירוק וחמוץ. "מה עושות היום?" קים שאלה והתיישבה לידי. "כלום, ישנות." השבתי והמשכתי לאכול את התפוח שחתכתי מקודם. "איה!" צעקתי בכאב לאחר שקים הרביצה לי בגב. "שום ישנות. אנחנו יוצאות היום." היא אמרה בחיוך ממזרי. נאנחתי בכאב. "לא יהיה סופש אחד שבו ננוח מבלי לצאת?" שאלתי וחייכתי חיוך ציני. "לא." קים הוציאה לי לשון מיד לאחר מכן. גלגלתי את עניי והמשכתי לאכול את התפוח. "מתי?" שאלתי. "אחת עשרה היינו פה." היא השיבה וקמה למטבח.

היא מזגה לעצמה כוס מים ולאחר מכן גם לי. "איך בעבודה בינתיים?" היא שאלה בעודה משיטה לי את כוס המים מזגה קודם. "נחמד בינתיים. אנשים נחמדים." עיניה של קים ננעצו בי בחשד. "אנשים נחמדים? או איש נחמד?" התחלתי להאדים במקצת לשאלתה. "אנשים נחמדים!" השבתי ושתיתי את כוס המים במהירות. יצא לי להיפגש עם ג'ייק במהלך השבוע בחברה קצת יותר מדי. אבל הוא תמיד הסתובב בחן וגרם לי לצחוק מהבדיחות שלו. אין לי רגשות אליו. קשה לי לפתח רגשות במהרה אחריו. כאילו שום דבר לא משווה אליו. "הגיע הזמן לפגוש מישהו נחמד ולצאת לדייט, לא חושבת?" קים שאלה ושתתה את תכולת הכוס. "לא. עדיין לא." עד עכשיו לא יצאתי באמת עם מישהו. אולי יצאתי פה ושם לדייט אחד, אבל זהו. סטוצים בעיקר בלילה במועדון וגם זה נגמר רק בהתמזמזויות. אני עדיין לא מסוגלת. יגידו שאני מגזימה, יגידו שאני חייבת לשחרר ויגידו עוד מיליון ואחד אלף דברים. ויש משהו בדבריהם. אין ספק. אבל... אבל עוד לא.

השעה הייתה תשע וחצי בערב וקים התרוצצה בחדרי מודדת שמלות מפה ועד מחר. "מה אני אלבש..?" היא שאלה באנחה. שכבתי על מיטתי והסתכלתי עליה לגמרי מיואשת. לבחור איתה בגדים זה קשוח ביותר. "תקחי את השחורה, זאת שמנצנצת. היא מהממת עלייך." ניסיתי לעזור לה להגיע להחלטה כבר. "בטוחה? היא לא מוגזמת?" קים החזיקה את השמלה בידה ובחנה אותה. "לא אחותי. לא. היא יושבת עלייך מדהים, אם לא תלבשי אותה אני אלבש." כבר הייתי מיואשת ועייפה. רציתי שהיא תגיע להחלטה כדי שאני אוכל להגיע. "טוב, אני לובשת אותה." בשעה טובה. היא הניחה את השמלה בצד והתיישבה לצד שולחן האיפור והתחילה לאפשר את עצמה. אני וקים באותה מידה בבגדים, לכן אנחנו חולקות שמלות ולובשים בגדים אחת של השנייה מדי פעם. התרוממתי מהמיטה ובחנתי את השמלות שקים השאירה בצד. בסופו של דבר בחרתי שמלה מיני שחורה צמודה עם כתפיות ומחשוף קטן באזור החזה. "אני הולכת להתקלח," אמרתי לקים והנחתי את השמלה בצד. רציתי להתרענן קצת לפני. סיימתי להתקלח בעוד שקים סיימה להתאפר ועברה לאפר אותי. ישבתי עם מגבת על הכיסא ואפשרתי לה לאפר אותי כרצונה. "רק שיהיה עדין.." קים הביטה בי במראה בחיוך ממזרי. "אל תדאגי."

~~

באחת עשרה וחצי הגענו למועדון שאחת מהלקוחות של קים המליצה עליו. הסמכנו שנגיע במונית וכך גם נחזור. שתינו רוצות להשתחרר קצת אז אין מקום לנהג תורן. הצגנו בכניסה את הכרטיסים שקנינו באתר כמה שעות קודם לכן, ונכנסנו פנימה. "בואי לבר," קים משכה אותי פנימה לכיוון הבר. התיישבנו על כיסאות הבר וקים הזמינה לנו בעודה מפלרטטת עם הברמן, שתי כוסות ערבוב של וודקה ואקסאל, ושתי כוסות שוטים של וודקה. את השוטים הורדנו ישר את השוטים ונשארנו עם הערבוב. התחלתי לשתות את תכולת הכוס בעזרת הקש וקים כבר ביקשה עוד שני שוטים. היא שילמה לברמן במזומן ודאגה להשיר טיפ. "תפסיקי לפלרטט איתו, מסכן." צעקתי לה באוזן כנגד המוזיקה הרועשת. הברמן הניח לידו את כוסות השוטים והיא לקחה אותם, מגישה אחד לי ואת השני השאירה אצלה. "תשתי תשתי." היא השיבה בקריצה והורידה את תכולת השוט במהירות. גם אני הורדתי את השוט במהירות. "שוט של טובי," קול הקפיץ את ליבי וכיסא הבר שהיה לצידי נגרר וגבר התיישב עליו. האלכוהול החל לעלות לי לראש, אני שתיינית גרועה. בחנתי אותו מאחר וללא ספק הוא היה מושך, משום מה היה מוכר לי אבל לא. לא הצלחתי לזהות. "מה את בוהה?" קים צעקה לי בעודה מחייכת את החיוך הממזרי שלה. "סתמי ותשתי." אמרתי לה ובמהירות לקחתי את הכוס בידי והמשכתי לשתות. ככה זה כל יציאה. חתיכים מתחילים איתי וקים שם מעודדת אותי לצאת עם מישהו מהם, כי אולי יגיע האחד שיעשה לי בלאגן בלב כמו אותו אחד שהיה עושה. מה שלא קורה כל כך בזמן האחרון. הצצתי שוב על הגבר שישב לידי. הוא לבש חולצת טריקו אפורה ומכנס שחור משופשף. הוא לקח את השוט שהיה בידו והחליק לתוך גרונו בשניות. הוא הפנה את מבטו אליי ואז לכיוון הברמן, ובמהירות חזרה אליי. נבהלתי מעצם הפעולה הבלתי צפויה הזו. "ליילה?" הוא שאל בהלם. הבטתי עליו וניסיתי להבין מי זה. ואז נפלה עליי ההבנה. "ג'ייק?" הולי שיט. מה שחקן כמוהו עושה במועדון כזה?
"מי היה מאמין שאני אפגוש אותך כאן?" הוא שאל וחייך. קים מהצד השני צבטה אותי ביד. "אחותי, מה זה הדבר המושלם הזה. עופי עליו."
סימנתי לגייק 'שניה' עם היד והסתובבתי לכיוונה. "זה פאקינג ג'ייק מקנזי." צעקתי לה בלחץ. אין ספק שגייק חתיך מאוד. "מה לעשות?" שאלתי אותה. שוב בדייטים וגברים היא המומחית בינינו. למרות שלפעמים אני לא יכולה לסבול את ההצקות שלה, היא בהחלט יודעת לתת עצות, גם אם לפעמים הם לא וואו. "שחררי ותהני." היא קרצה לי וסובבה אותי חזרה לכיוון ג'ייק. "היי.." מלמלתי שוב אליו. שתיתי עוד קצת מהכוס בכדי להפיג את המבוכה שהשתלטה עליי. בכל זאת נפגשנו רק השבוע והוא מפורסם. מאוד מפורסם. "חברה שלך?" הוא שאל וגיחך, מפנה במקצת את ראשו לכיוון קים ששהתה מצידי השני. "כן," השבתי ושתיתי שלוק מהיר. "זה בסדר שתצא למקומות כאלה? כאילו, מה לעזאזל אתה עושה פה?" שאלתי במהירות. הייתי לחוצה בטירוף ולא ציפיתי לפגוש אותו כאן. ממש לא ציפיתי. "אני לא בלוז הסופש. מותר לי להנות קצת לא?" ג'ייק קיבל מהברמן עוד כוס שוט ושתה את כל תכולתה. לא ידעתי עד כמה באמת מותר לו לצאת למקום כזה, אך פחות התעסקתי בזה. "כן ברור.." מלמלתי ואז הבנתי כי סיימתי את כל הנוזל שהיה בכוסי. הנחתי אותה על השולחן באנחה. קים צעקה לי באוזן שהיא הולכת לרקוד. מסתבר שאיזה חתיך ניגש אליה והיא זרמה איתו לרחבה. דאגתי להחזיר לה בתשובה שלא תיעלם לי ושאם קורה חס וחלילה משהו שתצעק לי, תסמס לי, לא יודעת, אני אבוא אליה בריצה.

נשארנו רק אני וגייק והאלכוהול כבר זרם לי בעורקים. "רוצה לרקוד?" הוא שאל והנהנתי. כבר אלכוהול קיבל את ההחלטות במקומי. הוא תפס בידי והוביל אותי לתוך הרחבה. יכול להיות שאם הייתי עכשיו שפויה וצלולה בראשי, לא הייתי מסכימה לזה. אומנם ג'ייק הטעם שלי במראה, אבל אני כנראה פשוט מפחדת לפתוח את הלב שלי בפני אחרים. שיר קצבי הושמע וגייק החל לתפוס את העיניים. הוא גרם לי להסתובב אליו ולצד השני. התחלנו לרקוד ביחד. מצאתי את קים ברחבה עם הבחור שאיתו הלכה ואחזתי בידו של ג'ייק, מקרבת אותנו אליה. למרות הכל לא רציתי שהיא תעלם לי ואני לה. היא קרצה לי באותו הרגע שהתקרבתי אליה ונצמדה אל הבחור שאיתה. אני לא יודעת כבר כמה זמן היינו במועדון הזה ורקדנו ביחד. ג'ייק התגלה כבן אדם נחמד בסך הכל. רקדנו די צמוד, אבל עדיין הוא נגע-לא נגע מתוך כבוד. בנוסף, כל אחד שהתקרב אליי או רק ניסה להטריד אותי, הורחק אוטומטית על ידי ג'ייק. לא נראה כי מישהו זיהה אותו במועדון, כולם היו שיכורים מהתחת. זה לא הטריד אותי האמת, אולי בגלל היותי שיכורה לגמרי, אבל אם רק הייתי פיקחת הייתי עוצרת זאת באותו הרגע. חשבתי שזה יהיה אירוע שקט.
כשיצאנו מהמועדון באזור ארבע וחצי לפנות בוקר, קים נפרדה מהבחור שאיתו בילתה כל הערב, כמובן בלי להשאיר זכר אליה, וגייק נשאר איתנו. הוא היה יותר פיקח ממני ומקים, ודאג כל הדרך שאנחנו עולות על המונית הביתה. הוא הציע ללוות אותנו מהפחד שיקרה משהו בדרך, וכמובן שקים קפצה על הרעיון בחיוב. בכל זאת, לא כל יום פוגשים את ג'ייק מקנזי. בסופו של דבר הוא עלה איתנו למונית, דאג שאנחנו יורדות בבית ואז נסע לביתו. אה, והוא שילם גם על המונית.

הסופש בסך הכל עבר רגוע, קים ישנה אצלי כל הסופש. ניצלנו את מה שנשאר ממנו לנוח וסתם להתעדכן בכל מה שעבר. היא סיפרה לי שהגיעה אליה לקוחה והן סיימו את הפגישה בריב- לטענתה הלקוחה הייתה בהחלט חצופה. אני סיפרתי לה על מה שעברתי בעבודה, ועל כך שאני עובדת עבור מישהו שמעולם לא פגשתי. זאת הרגשה מוזרה. זה כמו לעבוד עם רוח רפאים. סיפרתי לה גם שלמען האמת אני די מצפה לפגוש אותו. לפי דבריה של קייטי הוא בהחלט גבר עם נוכחות שמורגשת ללא ספק. במהלך הסופש יצא לי לחשוב על מה שהיה במועדון. זכרתי פרטים קטנים ואיזשהו מקום קיויתי שגייק לא זוכר. פחדתי שיהיה מביך בינינו. קיוויתי שזה יגמר שם ושלא נזכור את האירועים. חשבתי שזה עדיף, מאחר ואני הולכת לעבוד איתו בהמשך. גם לא ידעתי איך המנכל יקבל את זה אם יגלה, לכן באמת התפללתי שאף אחד לא ישמע על זה.
ובכן, כאן טעיתי.
באמת שלא ידעתי שבבוקר יום שני, הטלפון שלי יופצץ בהודעות ושיחות מהעבודה, זועמות בעיקר, היות כבר היינו בכותרות-
'ג'ייק מקנזי מסתבך בסקנדל- מבלה במועדון עם בחורה?'

והסרט הרע שבא עם זה ביחד.

זיכרון ילדותWhere stories live. Discover now