אפילוג

7.9K 341 198
                                    

בחילה החלה להתפתח בתוך תוכי, בחילה שגרמה לי לפתוח בריצה אל השירותים ולהקיא את כל מה שאכלתי מקודם. דמעות החלו לעלות בעיניי, כתוצאה מהתחושה המגעילה, שצרבה בתוך גרוני. "פאק.." מלמלתי והתיישבתי על הרצפה, צמודה עם גבי אל הקיר לצד האסלה. "ליילה, הכל בסדר?" קאי דפק בדלת ושאל בדאגה. אספתי את שיערי לקוקו מרושל וירקתי בשנית לתוך האסלה. "אני כבר יוצאת." השבתי תוך כדי שאני נעמדת על רגליי. הורדתי מים באסלה והתקדמתי אל הכיור. פתחתי את הברז והתחלתי לשטוף את הפה שלי במים. "אני נכנס," קאי לא חיכה לתגובתי ופתח את דלת השירותים.
הוא התקדם אליי והחזיק בשיערי, שנפל אל תוך הכיור. ירקתי את תכולת המים שהייתה בתוך פי החוצה, ויישרתי את גופי מולו. קאי הזיז קצוות שיער, שפספסתי כשאספתי את שיערי, שנדבקו על פניי, מאחוריי אוזני. "אולי נלך לבית החולים? את לא מפסיקה להקיא כבר כמה ימים." הוא הציע בדאגה, אך סירבתי להצעתו. לא צריך להיות גאון בשביל להבין שאני כנראה בהיריון. המחזור שלי מאחר וזה הסתדר עם הזמן שבו שכבתי עם קאי, בירח הדבש שלנו ואולי אפילו לפני. לא יכולתי לשים את האצבע על מתי בדיוק נקלטתי, אך שבוע לפני החתונה שלנו שכבתי איתו, גם בלי אמצעי מניעה. כך או כך, לא השתמשנו באמצעי מניעה כמו שצריך, וזה מסתדר נכון עם הזמנים.
אני בהריון.
הרגשתי שקאי חושד, עקב עיניו הבוחנות. אך הוא לא אמר דבר על כך, כנראה בדיוק מאותה סביה כמוני. אני צריכה לוודא קודם לכן, לפני שאני מעלה את הנושא.
"לא אין צורך," השבתי וניגבתי את פי. קאי הסתכל עליי מודאג. "ליילה," הוא קרא בשמי בתור בקשה. רציתי לעשות בדיקה לפני שאני מספרת לו. החזקתי בשולי חולצתו ונכנסתי בין זרועותיו, לחיבוק. נשענתי עם ראשי על חזהו המוצק, בעוד שידיו החלו לשחק בשיערי האסוף. "אני רוצה לבדוק משהו קודם, ואז נלך." ביקשתי בעודי עוטפת את גופו בידיי. לא רציתי לפתח ציפיות, אך באמת רציתי להיות בהיריון ממנו. אני רוצה להיות אם ילדיו. תמיד רציתי.
"אוקיי, אבל אל תחכי יותר מדי זמן." הוא אמר ונישק את קודקוד ראשי. הרמתי את ראשי לכיוונו ונעמדתי על קצות אצבעותיי, בשביל לנשק אותו על שפתיו. נישקתי אותו נשיקה קצרה ולא עמוקה. לא רציתי שירגיש את הטעם החומצי שעוד היה בגרוני. התרחקתי ממנו ולקחתי את מברשת השיניים שלי, בשביל לצחצח שיניים. קאי נישק אותי על הלחי ויצא מהשירותים, משאיר אותי לבד.

~~

הלכתי הלוך ושוב בבית של קים, מחכה לה שתחזור. ביקשתי ממנה ללכת לקנות בשבילי בדיקת היריון, מאחר והייתי יותר מדי לחוצה ללכת. היא עוד לא חזרה, והלחץ גבר וגבר. בעיקר חששתי מהתוצאה, במידה והיא תצא שלילי. הייתה לי תחושה פנימית שאני בהיריון, אבל פחדתי שאולי אני טועה. אני באמת רוצה את ההיריון הזה.
דלת ביתה של קים נפתחה וקים נכנסה פנימה. "הנה," היא הוציאה מתוך השקית את הבדיקה והושיטה לי אותה. לקחתי אותה מידה ורצתי את השירותים. נכנסתי וסגרתי את הדלת מאחוריי. פתחתי את הקופסה והוצאתי משם את הבדיקה, זורקת את הקופסה לפח. נשמתי עמוק והתחלתי לפעול על פי ההוראות. השתנתי על קצה המקל, הורדתי מים וסגרתי את מכסה האסלה, מתיישבת עליו לאחר מכן. החזקתי את המקל בידי, מחכה חמש דקות עד שאוכל לבדוק את התוצאה.
לא הסתכלתי על הבדיקה כל החמש דקות הללו, בכדי לא להשתגע. לקחתי מספר נשימות עמוקות בכדי להרגיע את ליבי שדפק ללא הפסקה.
לאחר חמש דקות של לחץ מטורף, הרמתי את המקל כלפי מעלה והורדתי את עיניי אליו. עיניי נפקחו בפליאה והלב שלי דחק כל כך בחוזקה.

זיכרון ילדותWhere stories live. Discover now