inanmisligimsana: Özellikle uyuduğunu düşündüğüm bir saati seçtim.
inanmisligimsana: Çünkü eğer bu mesajları anında görürsen hiçbir şeyi açıklayamadan ortada kalırım.
inanmisligimsana: Benim için sadece bir isim ve yüzden ibaret değilsin, Araf.
inanmisligimsana: Sana yazmaya karar verip de ismini aratana kadar neye benzediğinden bile habersizdim.
inanmisligimsana: Sadece ismin ve duyduklarım vardı.
inanmisligimsana: Olaylara verdiğin tepkiler, yaptıkların, söylediklerin vardı.
inanmisligimsana: Seni tanımadığımı söylüyorsun ya hani, aslında tanıyorum.
inanmisligimsana: Evet, seninle hiç karşılaşmadım.
inanmisligimsana: Hiç göz göze gelmedim, hiç konuşmadım.
inanmisligimsana: Ama belli ki aramızda bir bağ hissedecek kadar aptalmışım.
inanmisligimsana: Seni tanımadan kendimi sana yakın hissedecek kadar aptalmışım.
inanmisligimsana: Sana komik gelmiş olabilir.
inanmisligimsana: Fobim yüzünden sana kan grubunu sormam ve eğer aynı kan grubundaysak sana âşık olmayı seçmem...
inanmisligimsana: Açıkçası, bunu becerebileceğimi sanmıyorum.
inanmisligimsana: Kan grubun ne olursa olsun, sana kaçınılmaz bir şekilde âşık olacağım.
inanmisligimsana: Aradaki fark sadece kendimi kaptırmamakla alakalı.
inanmisligimsana: Dediğim gibi, iğneden çok korkuyorum ve bunu göze almaktan da korkuyorum.
inanmisligimsana: Yani sana kendimi kaptırmamak için elimden geleni yapacaktım.
inanmisligimsana: Yapacağım da.
inanmisligimsana: Verdiğim rahatsızlık için tekrardan özür dilerim.
inanmisligimsana: Ama bilmeni istedim, seni pazarda meyve seçer edasıyla seçmedim çünkü.
inanmisligimsana: Henüz neye benzediğini bile bilmeden sana âşık olma ihtimalim vardı.
inanmisligimsana: İyi uykular, Araf.
inanmisligimsana: Seni bir daha rahatsız etmeyeceğim.
araferdem kişisini engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
0 RH (-) | Texting
Historia CortaHerkesin kendine partner seçerken birtakım kriterleri vardır. Bu kriterlerin kimi fiziksel özellikleri içerirken kimi de karakter özelliklerinden oluşur. Ancak benim kriterlerim ne fiziksel ne de karakter özelliklerine dayanıyordu. Yalnızca bir krit...