(21)
Yatağımda bir o yana bir bu yana dönerken içimden küfürler savuruyordum. Saat sabahın yedisiydi. Ve ben doğru düzgün uyuyamamıştım bile. Kafama en ufak şeyi takan bir insan olduğum için uykularımın kaçmasına da şaşırmıyordum zaten. Komodinin üstünde olan çiçeğe baktım.
(Temsili)
Tamam haklı olabilirdi fakat onu vermeye niyetim yoktu. Derin nefes vererek yatakta sırt üstü uzanır pozisyona geldim. Boş boş tavana bakmaya başladım. Daha ilk günden kıskançlık kavgası olması ayrı traji komikti. Tamam belki kıskanılmak birazcık hoşuma gitmiş olabilirdi fakat onunla aramı bozacak cinsten olacaksa hiç olmasındı. Acaba eve gelmiş miydi? Ne yalan söyleyeyim camın etrafından ayrılmadığım için geldiğini görmemiştim. Aklıma gelen fikirle hızla yatakta oturur pozisyona denk geldim. Bizim küçük enişteyi arasam Rüzgârın eve gelip gelmediğini öğrenebilirdim.
Telefonumu alıp whatsapp'a girdim.
Ben : Buğraaaaa.
Ben : Bak bir şey diyeceğim.
Ben : Buğraaaa.
Ben : Buğraaa.
Ben : Şimdi sen zıbarıyorsundur bu saatte.
Ben : Lan küçük enişte baksana!
En sonunda hâlâ cevap vermediğinde aradım.
Küçük enişte aranıyor...
Çalıyor..
Çalıyor...
Çalıyor...
"Alo?" Buğra uyku sersemi telefonu açtığında,"Nehir abla bir şey mi oldu?"diye sordu."Seni aramam için bir sebep mi olması gerek küçük enişte?"Derin nefes verdi bıkkınca. Uykusunu böldüğüm için aksiydi."Şuan sabahın körü farkında mısın?"
"Neyse bir şey sorucaktım."
"Sor."dedi.
"Abin evde mi?"
"Bilmiyorum Nehir abla. Kapatıcam ama artık uykum var ya!"
"Diklenme bana! Aynı evde yaşadığın adamın evde olduğunu bilmiyor musun? Tabi odandan çıktığın mı var sanki?" Bilmiyormuşmuş. Aynı evdesiniz aynı evde. Nasıl bilmiyorsun?
"Düğünden gelir gelmez yatağa girdim, ondan da haberim yok işte."
"Aman neyse bir odasına girip baksana."dediğimde benden tek kurtuluş yolunun Rüzgârın odasına girip bakmak olduğunu anladı. "Tamam."dedikten sonra ses gelmedi. Kapı sesinden kendi odasından çıktığıni anladım hemen. Saniyeler sonra kapı açılma sesi bir kez daha geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgâr Ateşi Körüklerse (Mahalle) (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Günlerdir beni bana anlatmış. Bana bahsettiği sevdiği o kız benmişim! " Tüm hakları bana aittir... Kapak tasarımı bana aittir. Başlangıç: 24 Mayıs 2021 Rüzgar ateşi körüklerse aşk olur.