Harry's pov.
La dracu'! De ce naiba nu mă pot abţine? Trebuia să sar pe ea din nou? Bine că a fost Louis altfel....ieşea urât.
- Nevastă, mă înşeli?
- Nu. Să nu spui la nimeni ce ai văzut altfel nu îl mai vezi pe Kevin pe aici.
- Bine.
- Acum, let's go inside my little sexy chicken!
- Ok, sexy beast! zice el prostindu-se şi apoi dându-mi o palmă peste fund.
- Auch! Doare! zic eu frecându-mi fundul. Sună ciudat, nu?
- Sorry. Come here my little.
- Hai înăuntru.
Bella's pov.
Stăteam pe pat cu ochii înfipţi pe tavan şi mă gândeam la Harry. De ce a trebuit să mă sărute? Dacă se ajungea iar prea departe.....nu, asta nu mai trebuia să se întâmple niciodată. Dacă mai stăteam iar prin preajma lui, singuri am fi luat-o iar razna. Parcă nu ne putem stăpâni. Dacă îl priveam în ochi inima mea începea să bată nebuneşte şi mă îndemna să sar pe el. Oare asta e atracţie, asta e iubire?
Nu ştiu, nu mă simt prea bine sa ţin totul în mine. Când era Dya, aveam cui să îi spun probleme şi secretele mele. Acum, trebuie să ţin totul în mine, să îmi îngreunez sufletul cu şi mai multă durere. Poate vă gândiţi: De ce nu îi spui lui Zayn, e cel mai bun prieten al tău. Răspunsul e simplu: Nu pot să îi spun. Din cauza secretului dintre mine şi Harry.
M-ar urî pe veci dacă i-aş spune. Un scârţâit ascuţit mi-a ajuns la urechi făcându-mă să tresar. Mi-am întors privirea şi am dat de privirea caldă a lui Zayn. Of, fir-ar. Mi s-a pus un nod în gât iar inima mea începea să bată tot mai tare. Trebuia să îl mint şi nu îmi plăcea asta. M-am dat mai încolo iar el s-a pus lângă mine. M-a strâns la piept iar eu am început să tremur.
- Cum te simţi? mă întrebă el cu o sclipire în ochi.
- Destul de bine...cred. spun eu cu frica trăgându-mi mânecile bluzei.
- Cum a fost drumul cu Harry?
- Ăm...destul de ok.
- A făcut ceva?
- Nu, nu i-am dat eu voie.
- Adică?
- L-am pus la respect.
- Ar trebui să mă îngrijorez sau să îmi continui ideea că nu e prin vreun şanţ acum?
- Stai liniştit, probabil e jos. Nu îl înghit eu dar nici chiar aşa.
- Doar ziceam...
- Oh, haide! Acum trebuie să îmi scoţi ochii mereu cu Penelope? Ştiu că nu am lăsat-o în pace un an întreg şi că bine i-am smuls nişte păr apoi în tabără......oh, ce mi-a plăcut. Să o fi văzut cheală. Ce privelişte frumoasă. Apropo, i-a stat mai bine cheală. am spus eu începând să râd molipsitor.
- Vezi? De obicei dacă ţi se pune rău pata pe cineva, nu scapă fără o ,,îmbunătăţire,, a la Bella.
- Bine, recunosc. Numai că Harry nu e ca Penelope. Aia era o....
CITEȘTI
Impossible Love. [One Direction Fan-Fic]
FanficUneori..uneori te gândeşti că viaţa ta nu poate fi mai rea decât este. Când dragostea te loveşte încet, iar persoana aceea e Harry Styles, îţi faci o mulţime de vise în care nici tu nu crezi pe deplin. Destinul fiind crud, nu îţi oferă nici o şansă...