Stăteam încă speriată în spatele uşii, neştind dacă să îl deranjez sau nu. Am tras aer în piept şi am ciocănit, auzind un ,,intră,, plictisit. Am apăsat tremurând clanţa şi am pătruns înauntru, închizând ochii. Odată închisă uşa, mi-am deschis ochii, văzându-l pe perversul câlionţat în boxeri, umblând pe laptop, nemutându-şi privirea de pe acel ecran.
- Harry.....îngând eu rămânând lângă uşăi
- Hm.....îngână el butonând în continuare tastatura laptopului.
- Am putea să.....să vorbim?
- Despre ce? spune el acum mutându-şi privirea de la laptop şi întâlnind-o pe a mea.
- Eu....eu......
S-a ridicat de pe pat şi s-a poziţionat în faţa mea, făcându-mă să tremur din toate încheieturile şi obligându-mă parcă să îl privesc în ochi.
- Ce s-a întâmplat? spune el încruntându-se puţin.
- Ăm, vroiam doar să....vroiam doar să te întreb dacă ai fost noaptea trecută acasă........
- De ce?
- Ăm, doar aşa.......
- Păi, am venit cam pe la 24, deci am fost acasă.
- Ce? zic eu cu gura pe jumătate deschisă.
- Da, am venit acasă cu...
Atunci Sue iese din baie înfăşurată doar într-un prosop. A venit la Harry şi l-a pupat pe obraz, apoi s-a sprijinit de el, scoţând un zâmbet de viperă, provocându-m dezgust. Mi-am întors privirea spre Harry şi am scos un zâmbet forţat.
- Am înţeles.
- Bella, numai ce noapte frumoasă am avut împreună.....zice curva aia zâmbind până la urechi.
Mi-am dat ochii peste cap şi m-am întors la Harry care scrâşnea din dinţi şi era puţin încruntat. Ciudat.
- Harry, s-a întâmplat ceva?
- Nu...nu am nimic. Poţi să pleci. Vorbim mai târziu. zice el intrând în baie.
Sue s-a îndreptat spre mine şi a început să îşi admire manichiura.
- Mai bine ai pleca.
- De ce? Nu iţi mai încape fundul ăla mare în casă? zic eu ironică.
- Mai bine nu ai mai râde ca o vacă şi ţi-ai târâ fundul ăla afară. Lui iubi nu îi faci bine.
- Eu am fund mare? Uită-te la al tau prima dată.
- Măcar al meu l-a atras pe Harry! Tu ce ai făcut? Ai rămas să te uiţi doar cum mă atinge pe mine, cum mă vrea şi cum mă sărută. Tu doar stai şi priveşti cum eu ţi-l fur. Doar de atât eşti în stare. Poţi să îşi laşi visele şi să pleci, oricum, mă iubeşte şi nu m-ar da pe o expirată ca tine, care se culcă cu toţi crezând că visele ei se vor îndeplini.
- Deci tu ai fost........
- Te-ai prins şi tu de ceva.
M-am dus la ea şi am prins-o tare de gât.
- Pe cine ai pus să se culce cu mine? Zi!
- Pe vechiul tău prietenaş.
- Z....z.....Zayn!
- Bingo!
- Nu credeam că poţi fi aşa. Tu nu îl iubeşti pe Harry, îi iubeşti doar banii şi faima. Atât.
- Oho, dar tu? Tu ce simţi pentru el?
- Când îl vad inima îmi tresare iar zâmbetul îmi apare pe faţă. Când îi privesc ochii, mi se înmoaie picioarele şi inima mea începe să bubuie necontenit. Mereu mă gândesc la el şi mi-aş dori să fie al meu dar.......tu ai avut grijă ca asta să nu se întâmple. Poate mi-ai distrus visele dar iubirea mea pentru el nu se va schimba.
CITEȘTI
Impossible Love. [One Direction Fan-Fic]
FanfictionUneori..uneori te gândeşti că viaţa ta nu poate fi mai rea decât este. Când dragostea te loveşte încet, iar persoana aceea e Harry Styles, îţi faci o mulţime de vise în care nici tu nu crezi pe deplin. Destinul fiind crud, nu îţi oferă nici o şansă...