Ochii mi s-au deschis puţin pentru 2 secunde, apoi, furaţi de o moleşeală adâncă şi plăcută, s-au închis la loc pentru alte câteva clipe. Somnul mă furase puţin câte puţin, până când aveam să visez la cele mai ascunse dorinţe ale mele, printre care şi dorinţa de a-i mai avea pentru câteva clipe lângă mine pe persoanele care mi-au făcut viaţa mai bună: mama, tata, Dya....Pleoapele mi s-au ridicat instantaneu la auzul uşii mare trântindu-se puternic de perete. Bubuitul cauzat de conexiunea celor două m-a facut să tresar, ridicându-mă în fund. Privirea mi s-a aţintit instantaneu spre uşă, dorind să îl văd pe cel care îmi perturba somnul. Doi irişi verzi mă priveau insistent, obrajii mei căpătând imediat o nuanţă rozalie. Personalitatea impulsivă a lui Harry a spart în mii de bucăţele liniştea camerei, pe fruntea lui putându-se observa acum o adâncitură subţire, care se adâncea tot mai mult cu fiecare clipă în care mă privea.
- Tot nu eşti gata încă!? m-a întrebat el apropiindu-se nervos de mine.
- Pentru ce să fiu gata? i-am pus eu o altă întrebare, complet dezintegrată din lumea reală.
- Trebuia să fi gata pentru plecare! Trebuie să plecăm! a răsunat el vizibil enervat, răsturnând măsuţa de lângă patul meu cu maxilarul încordat.
Am scos un ţipăt înăbuşit, acoperindu-mă mai bine cu pătura, frica cauzată de comportamentul agresiv al lui Harry făcându-şi simţită prezenţa. Am început să procesez cu spaimă tot ce îmi spusese Harry aseară, amintindu-mi de planul lui pentru acestă dimineaţă.
- Îmi...îmi pare rău. Am...uitat complet. am răspuns terifiată, ghemuindu-mă într-un colţ al patului ca o victimă ce se apăra de agresori.
- La dracu' Bella! Unde ţi-a fost capul? În 10 minute eşti gata! Plecăm! mi-a spus autoritar, ieşind val-vârtej pe uşă, trântind-o cu putere.
Bubuitul cauzat de uşă la contactul dur cu peretele m-a înspăimântat profund, făcându-mi corpul să tresară la auzul acestuia. Am dat rapid pătura de pe mine, fugind spre baie. M-am sprijinit de blatul chiuvetei, privind uşor în oglindă. Faţa îmi era alba, complet albă, ca a unei fantome ce umbla noaptea netingherită. Varful degetului arătător a trecut uşor peste buzele mele uşor crăpate, din cauza lipsei umezelii. Am dat drumul robinetului, apa începând să curgă uşor. Mi-am împreunat mâinile, formând un mic bol, luând o porţie mare de apă, apoi aruncând-o peste faţă. Mi-am închis ochii pentru câteva secunde, lăsând răceala apei să mă învaluie şi pe mine.
Mi-am deschis pleoapele uşor, văzând că faţa mea a căpătat o nuanţă rozalie din cauza apei reci ca gheata. Am apucat prospopul atârnat pe un cuier din inox din stânga mea, tamponându-mi uşor faţa. Am aşezat prosopul înpoi pe cuier, apucând apoi piaptănul. Câţiva picuri stăteau cuminţi pe părul meu, implorând piaptănului îndurare. Însă, azi nici eu nu mai credeam în asta. Mi-am trecut de câteva ori piaptănul prin păr, punându-l la loc după aceea. Am ieşit din baie, o răceală profundă cuprinzându-mi spatele. Geamul era deschis, lăsând vântul ce sufla lin să pătrundă în cameră. L-am închis printr-o singură mişcare, îndreptându-mă spre dulap.
Mi-am aruncat pijamalele în coşul de rufe, mergând aproape dezgolită prin cameră, incântând orice privitor anonim. Am scos o pereche de blugi gri, un tricou simplu, alb, si un hanorac gri cu Sponge Bob. Le-am aşezat pe pat, punându-mă şi eu lângă ele, pregătită să le dau o îmbrăţişare, însă, zgomotul asurzitor al uşii deschizăndu-se, nu prea îmi dădea pace. Harry a pătruns iar nervos în cameră, vena groasă de pe gâtul său fiind vizibilă. Maxilarul îi era încordat, privindu-mă fix în ochi. A venit lângă mine, prinzându-mi tare încheietura mâinii.
- Eu ţi-am zis să te pregăteşti! Tu ce faci acum? a răsunat vocea groasă a acestuia.
- Acum...acum mă îmbrăcam. i-am răspuns complet terifiată de comportamentul pe care îl avea faţă de mine.
CITEȘTI
Impossible Love. [One Direction Fan-Fic]
FanficUneori..uneori te gândeşti că viaţa ta nu poate fi mai rea decât este. Când dragostea te loveşte încet, iar persoana aceea e Harry Styles, îţi faci o mulţime de vise în care nici tu nu crezi pe deplin. Destinul fiind crud, nu îţi oferă nici o şansă...