💭 En sevdiğiniz ship?? (Diziden)
💭 Ne olacak bu #Asdor'un hali??
Neboş= Sen neredeydin Doruk??
Doruk= Yukarıdaydım... 😏
Neboş= Ben ciddiyim Doruk neredeydin az önce eve gelmeden önce?!
Doruk= Asiye'lerdeydim anne.
Neboş= Ne işin vardı orda??
Doruk= Kız arkadaşım ve ailesinin oturduğu eve ikimizin ortak bir arkadaşımız geldi.
Neboş= Madem arkadaşın var bize çağır niye orda buluşuyorsun, illa o kızın evine mi gitmen lazım?!
Doruk= O kız dediğin benim sevgilim anne!
Neboş= Doruk bak en baştan beri bu işe karşıyım ve hâla fikrim değişmedi. Yani evleri oldu paraları var diye bize denk olmadılar.
Doruk= Denk?! Tam olarak bize denk nasıl olmaları lazım!! Babam sana denk de ne oldu?! Gitti seni Harika'nın annesiyle aldattı!!
Neboş= Sen bunu nerden biliyorsun?!
Doruk= Boşver anne.
Neboş= Nerden öğrendin dedim?!
Doruk= Siz tartışırken duydum ama sonra barıştınız değil mi? Çünkü aşıksınız sen bana aşık olduğun kızı bırak diyosun!!
Neboş= Melisa'da biliyo mu??
Doruk= Bilmiyor.
Neboş= Akif sen bir şey de oğluna?! Beni anlamıyo çünkü...
Doruk= aa müthiş. baba bana bir şey desene?!
Akif= Neboş bırak sevmiş işte hem bak hiç tanımıyoz kızı belki iyi biridir
Neboş= İyi biri mi?! Sen de mi Akif?! İkinizinde gözü boyanmış.
Akif= Oğlum!?!
Doruk= Söyle babacım söyle. Acaba Asiye'nin ailesi yaşaydı böyle tepki verirler miydi??
Akif= Neboş haklı ama çocuk şimdi biz çok tepki veriyoz. Hem bak Harika'dan iyidir.
Neboş= Harika'dan iyi olduğunu biliyoruz herhalde ama bu o kızı oğluma yakıştırmadığım gerçeğini değiştirmez!!!
Doruk= Babacım o zaman sen annemle konuşursun görüşürüz ben dışarı çıkcam Berko'lara gidiyom.
Akif= Git Allah'ın cezası git!!
Doruk= Bir şey mi dedin baba!?
Akif= Git oğlum git selam söyle dedim.
Doruk= Söylerim. Unutma sende Aakif Atakul.
Doruk gider. Neboş Akif'ten bir cevap bekliyordu.
Neboş= Herhalde bir açıklama yapacaksın Akif!
Akif= Neboş çocuk kızı sevmiş ne yapayım? Yoksa bende bayılmıyorum Asiye'nin gelinimiz olmasına
ama yapa-Neboş= Hala gelin falan diyosun ya sabır ya sabır siz baba oğul kafayı mı yediniz?? Sen niye itiraz etmiyorsun?! Bundan önceye kadar benden de karşıydın bu işe Akif??
Akif= Kız bizim dibimizde oturuyo bağarma Nebahat duyacak?!
Neboş= Sen benden bir şeyler saklıyorsun ama ne saklıyorsun?!
Akif= Ne saklayacağım senden Neboş??
Neboş= En son böyle dediğinde Suzan'ı öğrendim Akif söyle yoksa seni boşarım!!
Akif= Ne boşanması Nebahat ben ne yaptım ki hiçbir şey yapmadım?!
Neboş= 10 saniyen var Akif olanları açıklaman için niye böyle davranıyorsun?? Ne saklıyorsun??
Akif= Ben bişey saklamıyorum Neboş!!
Neboş= Bir Suzan vakası daha çekemem ben. Bir daha eline başka bir kadının eli değerse seni boşarım!! O yüzden eğer sakladığın buysa söyle Akif!! Çok ciddiyim.
Akif= Ben bişe-
Neboş= 10 Saniyen var 10,9,8,7
Akif= Birşey saklamıyorum.
Neboş= Avukatı arıyorum. 6,5,4,3,2,bi-
Akif= Ben katilim!!
Neboş= Ne??
Akif= Asiye'nin babasını ben ittim. Doruk öğrendi polise gidicekti. Onu ikna ettim. Onlara miras kaldığı da yok. Doruk bey onlara kan parası gibi vermemi istedi. Bu yüzden Doruk'a karışamıyorum.
Neboş= Sen ne saçmalıyorsun Akif?!
Akif= Hatice bizi yazlıkta Suzan'la basınca onla bi anlaşma yapmıştık. Araba da para vermeyi teklif ettim. Tam anlaşıyorduk ki tır çarptı. Şöför ve Hatice öldü. Sonra sonra kocası geldi. Şöförle Hatice'nin ne işi vardı diye işte arabedede inşaattan düştü ama kasti bi şey yok yanlışlıkla oldu ama sonra daha da battım.
Neboş= Daha da battım?? Ne yaptın?!
Akif= Hangi Kadir hapse girmişti. Onu da ben vurdum. Beni iterken kayıt etmiş. Görüntülerle tehdit ediyordu. Sürekli para istiyordu. Gerildim poşise gidicem diyince korktum.
Sizden ayrılmaktan korktum.Neboş= Akif sen ne yaptın??
Akif= Bilmiyorum Nebahat ben çukurun içine düştüm. Karanlığa battım ve bundan kurtulamıyorum. Yaptığım her şey başka bir pisliğe sürüklüyor. O yüzden bırak Doruk'a karışma Asiye olsun başkası olsun istediğini yapsın.
Neboş= Akif...
Akif= Şimdi gerçekten boşuyacaksan boşa beni ben kötü biriyim.
Neboş= Akif ben seni seviyorum her ne olursa olsun her zaman yanındayım. Bırak Doruk mevzusu kalsın o zaman. Eğer şimdi herkes mutluysa böyle kalsın.
Akif= Ben se hakedecek ne yaptım?? Teşekkürler...
Neboş yine Akif'e kıyamamıştı. Sanırım Neboş'un zaafı da Akif' di. Asla ona hayır diyemezdi. Akif buna güvenir kendini affetirir düşüncesiyle rahat davranırdı. Yani Akif'in bir yerlerden gayri meşru çocuğu çıksa bile ya da bir katil olsada Akif her zaman affedilirdi.
Ni değişiklik olsun diye Akif ve Neboş'u yazdım. Bu aralar çok yoğunum o yüzden bölümler aralıklı geliyor. Umarım hikayeyi beğenmiş ve yorum yapmışsındır. Bambaşka yeni bölümler de görüşürüz 👋 👋 👋