Kan Parası ...

3.5K 42 23
                                    

Hikayede Kaan ve Cemile yok. Kaan hikayeyi karıştıracak ve Cemile bana hikayede fazla geliyor
( kendi düşüncem sorry)

Bazen elindeki kanı para kapatır ama yüreğindekini kapıyamaz...

Doruk odasında elindeki kaydı tekrar tekrar izliyordu. İzlediğine inanamıyordu ya da inanmak istemiyordu.

Doruk= Benim babam bir katil!! Allah kahretmesin

Sakinleşmiyordu ama babasına hesap sormak için bağırmak gibi bir imkanı yoktu. Melisa yan odada oturuyordu ve onun bunu duymaması gerekiyordu. Hızlıca flashı yanına alıp Akif Atakul'un yanına indi. İçinden artık ona baba demek bile gelmiyordu.

Doruk= Baba bi bakabilir misin?

Akif= Ne oldu oğlum?

Doruk= Önemli konuşmamız lazım...

Nebahat= Burda konuşun oğlum.

Doruk= Yok anne babamla konuşcam özell

Akif= Neboş anladım ben kız meselesi babasından taktik istiyo.

Neboş= Ohh gerçekten mi? Ayy şükür şu kızı bıraktın Doruk.

Doruk= Hayır  Asiye'yi bıraktığım falan yok anne. Asla da bırakmam...

Akif= Allah'ım ya bu çocuk kime çekti yarabbim. Ee konuşalım bakalım bahçede

Doruk= Bahçede konuşmayacağız baba ben seni götüreceğim.

Akif= Ona da tamam Doruk efendi...

Doruk arabasını şirkete sürdü ve babasının odasına çıktılar.

Akif= Bizi buraya kadar getirmenizin sebebini öğrenebilir miyiz Doruk Atakul?

Doruk bilgisayarı açıp flashı takar.

Doruk= Bu ne baba!!? Sen katil misin?

Akif= Nerden buldun bunu!?

Doruk= Cehennemin dibinden sen nasıl bir pisliksin?!Onlar senin yüzünden ailesiz kaldı.

Akif= Bunu nerden buldun dedim sana Doruk?!.

Doruk= Nerden bulduğum önemli değil ama nereye götüreceğimi çok iyi biliyorum.

Akif= Nereye?!

Doruk= Polise sen katilsin!? Keşke onlar yerine sen ölseydin!?

Akif= Beni polise verirsen Melisa yıkılır oğlum yapma lütfen..!

Doruk= Ben senin yüzünden her gün onların yüzüne bakarken yalan söylemem ben Asiye'nin yüzüne bakarak bunu ona yapamam!?!

Akif= Ne yani beni polise vericeksin ve o kız hiçbir şey olmamış gibi seninle mutlu mesut yaşayacak.

Doruk= Hayatımızda sen olmayınca her şey daha güzel olacak.

Akif= O da babasının katilinin oğluyla mutlu mesut yaşayacak. Belki evlenirsiniz, çocuğunuz olur adını da Akif koyarsınız Tövbe tövbe oğlum sen kafayı mı yedin?!

Doruk= Ya ne olacak?!

Akif= Beni polise verdiğin gibi senden ayrılacak çünkü sen benim oğlumsun ne olursa olsun bu değişmeyecek.

Doruk= Allah kahretmesin senden nefret ediyorum ya. Ne yapıcaz o zaman?!

Akif= İçinizi ne soğutur beyefendi?

Doruk= İçimi hiç bir şey soğutmaz bu saatten sonra sen kötü bir adamsın  katilsin Üstelik Sevdiğim kızın ailesinin katili.

Akif= Ben bilerek yapmadım ailem için senin için kardeşin için yaptım.

Doruk= Kan parası gibi bir şey yap  onların hayatlarını mahvettin En azından Diğer yarısını iyi geçirmelerini sağla bir ev al bursluluk sınavlarına girmesinler ya da bir araba, para onlara böyle şeyler yap ama senin yaptığından haberleri olmasın miras kaldı zannetsinler ya da annesi biriktirdi sana verdi Ne bileyim işte

Akif = sen kafayı mı yedin oğlum ev parası normal para okula yetecek para araba parası para para para annesi bu kadar parayı biriktirseydi sizinle çalışırmıydı?

Doruk = Miras Kaldı de o zaman yoksa polise gidecek bu görüntüler.

Akif= Pekala annelerinden miras kaldığını söyleyeceğim bir ev para  yetti mi?

Doruk= bu onlar için yeterli değil hayatlarını söndürdün ama şu anlık bu kadar... Ve sana bir şey söyleyeyim mi Senden nefret ediyorum. Ayrıca merak etme çocuğumun adını Akif koymam böyle bir ismi hak etmiyor o.

Akif= Doruk ağır konuşuyorsun. O kız yüzünden babanı hiçe sayıyorsun.

Doruk= O kız o kız dediğin benim sevdiğim kız o kız dediğin babasının katil olduğun kişi. Sen ne dersen de yaparsan yap ondan vazgeçmeyeceğim.

Akif= Aferin Doruk aferin. Böyle devam et...

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin